wearegarcia.nl- Logo - Beoordelingen

wearegarcia.nl

289 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.139 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2022
wearegarcia.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 mei 2023
Goede service sale broek gaf in winkelmand normale prijs aan na contact te hebben gehad werd geadviseerd of wachten tot e het zouden aanpassen of mail erachteraan met de vraag het verschil terug te storten. Bedrag stond snel op mijn rekening. Medewerkers nemen snel op en zijn behulpzaam.

6 artikelen besteld en na twee dagen kreeg een mail dat er helemaal niks wordt geleverd omdat de voorraad niet klopte. Dat er iets niet wordt geleverd kan ik begrip voor opbrengen maar een hele order annuleren kan echt niet! En dan kan ik vervolgens nog een x aantal dagen wachten tot het geld wordt terug gestort. Ik heb ook gebeld met de klantenservice, werd keurig geholpen maar schoot er niks mee op.

Beoordelingen voor wearegarcia.nl

10 feb 2024
Vlotte levering en mooie kleding. Wel jammer dat mijn blazer afgelopen vrijdag gekreukt was.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling en dat je zo tevreden bent over de bestelling. Wij hopen dat de kreukels er uiteraard wel netjes uit zijn gegaan. Met vriendelijke groet, Team Garcia
PF
Patrick F.
Eindhoven
De snelle afhandeling van hun en de overzicht van hun site
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
FP
F P.
Venlo
4 feb 2024
Fijne collectie,en goede pasvorm.
JS
Jacqueline S.
Bergschenhoek
Mooi duidelijke website
17 feb 2024
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling en dat je zo tevreden bent met onze shop. Met vriendelijke groet, Team Garcia
Makkelijk te bestellen
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review achter te laten. Met vriendelijke groet, Team Garcia
gaat niets verkeert
17 feb 2024
Goedemorgen, bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review achter te laten. Met vriendelijke groet, Team Garcia
Snelle bezorging
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Met vriendelijke groet, Team Garcia
24 feb 2024
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je pakket zo snel is bezorgd. We wensen je veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te lezen dat zo tevreden bent met de levering van je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Garcia
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor jouw review. We wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia
17 feb 2024
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Garcia
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Garcia
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
Reden voor deze beoordeling komt omdat wat ik online besteld had, niet meer op voorraad bleek te zijn. Het geld wordt nu wel een keer teruggestort en ik heb nu een kortingsbon, maar wat ik wilde hebben helaas niet. Verbeterpuntje is dus de voorraadbeheer beter op elkaar laten afstemmen. Om teleurstelling in de toekomt te voorkomen.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, bedankt voor het achterlaten van jou review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, klantenservice Garcia
Deze enquête wil ik niet eerder invullen dan dat ik mijn order binnen heb. Daarbij is het erg vervelend dat enkele dingen die ik besteld heb, niet op voorraad blijken te zijn en worden geannuleerd. Ik kan zowel de leving als de producten niet beoordelen, want die heb ik nog niet.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemorgen, bedankt voor het achterlaten van jouw review en feedback. Wij geven dit door aan onze interne afdeling. Met vriendelijke groet, Team Garcia
Mijn artikel wordt geannuleerd. Waardoor ik erg verdrietig ben. 🥲Dan moeten jullie dit niet aanbieden. En dan krijg je korting voor 2 weken op iets nieuws. Verlengt die korting. En zorg dat als je iets verkoopt ook echt op voorraad hebt.
Antwoord van wearegarcia.nl
Goedemiddag, hartelijk dank voor je review. We hebben je een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Garcia