schaefer-shop.nl- Logo - Beoordelingen

schaefer-shop.nl

137 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden349 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2021
schaefer-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Het bestellen ging gemakkelijk en de zaken die op voorraad waren, werden snel geleverd. Het door mij bestelde whiteboard moest vanuit de leverancier rechtstreeks bij mij bezorgd worden (dit staat niet op de site). Dit was onduidelijk, duurde erg lang (uiteindelijk doordat er een verkeerde bezorgoptie was gekozen door leverancier). Een aantal keer gebeld en fijn te woord gestaan door de klantenservice. Uiteindelijk kwam het whiteboard en bleek het beschadigd. Weer een redelijk omslachtige procedure om het op te laten halen. Los daarvan weer een nieuw exemplaar gestuurd (dit kant toch duurzamer?). Die werd geleverd en de bezorger was erg onvriendelijk, wilde niet wachten om te zien of dit whiteboard onbeschadigd was, want hij zou deze hoe dan ook niet weer mee terug nemen. Uiteindelijk was het product gelukkig deze keer wel in orde, maar het is natuurlijk niet klantvriendelijk.

Ik kreeg een paar keer opnieuw automatisch bericht dat de levering was uitgesteld. Bij andere webwinkels was het product uitverkocht. Zag eruit alsof deze winkel het eigenlijk ook niet kon leveren, maar me graag digitaal aan het lijntje hield. Toen ik erover belde was men wel heel vriendelijk en kreeg ik snel mijn geld terug.
WS

WS
Willem S.
Veenendaal
28 jan 2024
Product wordt voor goede prijs aangeboden. Afmetingen en specificaties kloppen. Enige minpunt was dat het deksel niet de kleur had zoals aangegeven en zoals was weergegeven op de foto. (groen ipv blauw). Verder geen bijzonderheden.
JV
John V.
Eindhoven
18 jan 2024
Goed verpakt snelle levering waarvan je ook netjes op de hoogte wordt gehouden
Kwaliteit zoals omschreven en zeer goed. Snelle levering
Ticopur R33 super snel geleverd voor een goede prijs.
mijn ervaring is gewoon goed.
11 feb 2024
Snelle levering goede prijs.
netjes en op tijd geleverd.
18 jan 2024
Redelijke kwaliteit