schaefer-shop.nl- Logo - Beoordelingen

schaefer-shop.nl

137 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden349 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2021
schaefer-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Het bestellen ging gemakkelijk en de zaken die op voorraad waren, werden snel geleverd. Het door mij bestelde whiteboard moest vanuit de leverancier rechtstreeks bij mij bezorgd worden (dit staat niet op de site). Dit was onduidelijk, duurde erg lang (uiteindelijk doordat er een verkeerde bezorgoptie was gekozen door leverancier). Een aantal keer gebeld en fijn te woord gestaan door de klantenservice. Uiteindelijk kwam het whiteboard en bleek het beschadigd. Weer een redelijk omslachtige procedure om het op te laten halen. Los daarvan weer een nieuw exemplaar gestuurd (dit kant toch duurzamer?). Die werd geleverd en de bezorger was erg onvriendelijk, wilde niet wachten om te zien of dit whiteboard onbeschadigd was, want hij zou deze hoe dan ook niet weer mee terug nemen. Uiteindelijk was het product gelukkig deze keer wel in orde, maar het is natuurlijk niet klantvriendelijk.

Ik kreeg een paar keer opnieuw automatisch bericht dat de levering was uitgesteld. Bij andere webwinkels was het product uitverkocht. Zag eruit alsof deze winkel het eigenlijk ook niet kon leveren, maar me graag digitaal aan het lijntje hield. Toen ik erover belde was men wel heel vriendelijk en kreeg ik snel mijn geld terug.
WS
Wytze S.
Amsterdam

Beoordelingen voor schaefer-shop.nl

WS
Wytze S.
Amsterdam

Paar keer uitgesteld wegens onduidelijk

5 jul 2023
Mijn ervaring is heel goed bij Schäfershop. Ik had een bureautafel besteld en die kwam snel mijn kant op. Alles was goed en netjes aan de bureautafel alleen miste er 1 speciaal schroefje bij een scharniertje. Ik heb een mail gestuurd en ik had heel snel een heel nieuw scharniertje.
6 jul 2023
Beste Mariska, Hartelijk bedankt voor de review en wat fijn om te horen dat ons team u zo snel heeft kunnen helpen met het missende scharniertje. Wij hopen u graag nog eens te zien en wensen u nog een hele mooie dag :) Met vriendelijke groet, Team Schäfer Shop
12 jul 2023

Quick response when a problem came up

The product shipped unfortunately had an incorrect part included (factory error) which meant it was not usable. So I contacted the shop and they were very quick to respond and sent out a replacement part in a short time.
21 aug 2023
Hi Nick, Thanks so much for the positive review. We are glad our service team was able to provide you with quick support! We hope to see you again at Shäfer-Shop and wish you a pleasant day :)
5 nov 2023

Goede reactie na klacht

Ik had ee fietsbeugel besteld, die vol braampjes zat. Na het indienen van de klacht bij een hele aardige medewerkster, werd er meteen een nieuwe verstuurd die perfect was. Ze zou ook de leverancier aanspreken.
Antwoord van schaefer-shop.nl
Hartelijk dank voor de review en fijn om te horen dat u een prettige ervaring heeft gehad met ons support team! Wij hopen dat de rest van uw bestelling helemaal in orde was en wensen u verder nog een prettige dag :)

Service goed, maar opvolging minder.

Het bestelde artikel beantwoordde helaas niet aan de wens (verkeerde kleur). Melding retour ging soepel, echter het ophalen door GLS ging na twee keer melden pas goed.
Antwoord van schaefer-shop.nl
Hartelijk dank voor de review en de feedback, dit waarderen we. Jammer om te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met GLS, wij hopen dat dit in de toekomst soepeler verloopt. Wij wensen u nog een prettige dag :)
31 mei 2023
Netjes op tijd geleverd, niet beschadigd ondanks dat de verpakking beschadigingen vertoonde. Stevige constructie van het computermeubel
4 jul 2023
Goed om te horen dat u een positieve ervaring heeft met onze winkel en fijn dat u de artikelen netjes heeft ontvangen. Hopelijk tot ziens bij Schäfer Shop :)
6 sep 2023
Prima spullen. Bestel alle kantoormeubelen al sinds 30 jaar bij Schaefer. Prijs/ kwaliteit is uitstekend.
Antwoord van schaefer-shop.nl
Hartelijk dank voor de review. Wat mooi om te horen dat u al zo lang een trouwe klant van ons bent, dit waarderen wij enorm. We wensen u nog een prettige dag :)
28 sep 2023
De afspraken nakomen afgesproken niet op maandag bezorgen gebeurt dus wel Verder alles goed
Antwoord van schaefer-shop.nl
Beste Daan, Helaas zijn wij qua levertijden afhankelijk van onder andere GLS, hierdoor lukt het helaas niet altijd om leverwensen na te komen. Onze excuses dat dit bij u niet gelukt is. Toch zijn we blij om te zien dat u verder tevreden bent en hopen u uiteraard nog eens terug te zien bij Schäfer Shop :)
NH
n.t H.
papendrecht

metaal schroeven

zeer veel producten bij geen voorraad is snel bestellen en leveren en mooie prijzen top
26 sep 2023
De communicatie na onze bestelling was goed. we werden goed op de hoogte gehouden
Antwoord van schaefer-shop.nl
Fijn om te horen dat u goed bent geholpen bij ons, hopelijk zien we u nog eens bij Schäfer Shop :)
bestellen ging prima, afleveren duurde iets langer. verder uitstekend product
4 okt 2023
Communicatie kwam i/h begin wat moeilijk op gang. Later gelukkig goed gegaan!
Antwoord van schaefer-shop.nl
Dank voor uw review, fijn om te horen dat u uiteindelijk een prettige ervaring bij ons heeft gehad. Wij wensen u nog een prettige dag :)

Snelle levering en goede service....heb…

Snelle levering en goede service....heb dit recentelijk nog ondervonden.

snelle levering

het bestelde werd geleverd in de vooraf aangegeven week. super blij mee
Antwoord van schaefer-shop.nl
Wat fijn om te horen dat u uw bestelling zo snel heeft ontvangen, daar zijn we blij mee. Hopelijk tot ziens bij Schäfer Shop :)
TR
Toon R.
VENRAY
orderafhandeling en levering waren goed. Product voldoet ook goed.
Antwoord van schaefer-shop.nl
Goed om te horen dat u een positieve winkelervaring heeft gehad bij ons. We hopen u uiteraard graag terug te zien en wensen u nog een prettige dag :)
1 aug 2023

Snelle levering en voldoet aan verwachting

Snel gegeleverd en de producten voldoen aan de hoge verwachting
21 aug 2023
Fijn om te horen dat wij aan de hoge verwachting voldoen, dat horen we natuurlijk graag :) We wensen u nog een hele prettige dag.
17 okt 2023

Afhandeling bestelling

Van bestelling, betaling verzending en ontvangst perfect!
Antwoord van schaefer-shop.nl
Hartelijk dank voor de 5-sterren, fijn om te horen dat u een prettige ervaring heeft gehad in onze webshop. Hopelijk tot ziens bij Schäfer Shop :)
KK
Kirsten K.
Schiedam
28 sep 2023
Duidelijke website, makkelijk bestellen, snelle levering.
Antwoord van schaefer-shop.nl
Fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met onze webshop, wij hopen u graag nog eens terug te zien :)
17 aug 2023
Duidelijke site, goede omschrijving en snelle levering
21 aug 2023
Goed om te horen dat onze webshop en service naar wens was, hartelijk bedankt voor de positieve review. Hopelijk tot ziens bij Schäfer-Shop :)