schaefer-shop.nl- Logo - Beoordelingen

schaefer-shop.nl

137 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden349 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2021
schaefer-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Het bestellen ging gemakkelijk en de zaken die op voorraad waren, werden snel geleverd. Het door mij bestelde whiteboard moest vanuit de leverancier rechtstreeks bij mij bezorgd worden (dit staat niet op de site). Dit was onduidelijk, duurde erg lang (uiteindelijk doordat er een verkeerde bezorgoptie was gekozen door leverancier). Een aantal keer gebeld en fijn te woord gestaan door de klantenservice. Uiteindelijk kwam het whiteboard en bleek het beschadigd. Weer een redelijk omslachtige procedure om het op te laten halen. Los daarvan weer een nieuw exemplaar gestuurd (dit kant toch duurzamer?). Die werd geleverd en de bezorger was erg onvriendelijk, wilde niet wachten om te zien of dit whiteboard onbeschadigd was, want hij zou deze hoe dan ook niet weer mee terug nemen. Uiteindelijk was het product gelukkig deze keer wel in orde, maar het is natuurlijk niet klantvriendelijk.

Ik kreeg een paar keer opnieuw automatisch bericht dat de levering was uitgesteld. Bij andere webwinkels was het product uitverkocht. Zag eruit alsof deze winkel het eigenlijk ook niet kon leveren, maar me graag digitaal aan het lijntje hield. Toen ik erover belde was men wel heel vriendelijk en kreeg ik snel mijn geld terug.
WS
Wytze S.
Amsterdam

Beoordelingen voor schaefer-shop.nl

6 aug 2023
ik zou het niet weten, prima firma, goede service.
21 aug 2023
Hartelijk dank voor de 5 sterren. Hopelijk tot ziens bij Schäfer-Shop en nog een prettige dag gewenst :)
MH
10 sep 2023
Producten voor een prima prijs en snel geleverd
Antwoord van schaefer-shop.nl
Hartelijk dank voor de 5-sterren, fijn om te horen dat u een prettige ervaring heeft gehad in onze webshop. Hopelijk tot ziens bij Schäfer Shop :)
super snelle levering en prima prijs/kwaliteit.
5 jul 2023
Fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad met Schäfer Shop, wij hopen u graag nog eens terug te zien :)

up to date

volledige informatie over levertijd en kosten.
13 sep 2023

onderdeel was niet meegeleverd, Netjes opgelost

onderdeel was niet meegeleverd. Netjes opgelost
Antwoord van schaefer-shop.nl
Fijn om te horen dat u goed bent geholpen door ons supportteam, hopelijk zien we u nog eens terug bij Schäfer Shop :)
ED
Eric d.
Leidschendam
30 jul 2023
Gewoon duidelijk qua levering , info etc.etc.
21 aug 2023
Wat fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad in onze webshop. Hopelijk zien we u nog eens terug bij Schäfer-shop :) We wensen u nog een hele prettige dag verder.
Duidelijke feedback. En keurige levertijden.
Antwoord van schaefer-shop.nl
Fijn om te horen dat u een prettige winkelervaring heeft gehad bij Schäfer Shop. We hopen u uiteraard graag terug te zien :)
10 aug 2023
Duidelijke comminicatie en snelle levering
21 aug 2023
Hartelijk bedankt voor de review. Fijn om te horen dat onze service is bevallen! Wij wensen u nog een prettige dag toe en hopen u nog eens terug te zien bij Schäfer-Shop :)
Snelle levering, goede prijs/kwaliteit.
Snelle levering en prima kwaliteit. Top!
Gemakkelijk bestellen en snel geleverd.
29 aug 2023
snelle bezorging en artikel bevalt goed
23 jul 2023
Correcte behandeling van de bestelling.
3 okt 2023
Erg lange lever tijd en onvoorspelbaar
Antwoord van schaefer-shop.nl
Wat vervelend om te horen dat u lang heeft moeten wachten op uw producten. Toch danken wij u voor de 4-sterren en hopen daarom dat de rest van uw bestelling in orde was. Hopelijk tot ziens bij Schäfer Shop :)
18 aug 2023
Snelle levering, niks op aan te merken
21 aug 2023
Hartelijk dank voor de positieve review. Namens Schäfer-Shop wensen wij u nog een prettige dag en hopen u nog eens terug te zien :)
24 dec 2023
Zeer snel en alle volgens afspraak
duidelijke website, snelle levering
Antwoord van schaefer-shop.nl
Fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met onze webshop, wij hopen u graag nog eens terug te zien :)
Scherp geprijsd en vlot geleverd.
30 jul 2023
Prima stoelen en snelle bezorging!
21 aug 2023
Goed om te horen dat de stoelen u bevallen! Wij wensen u nog een hele prettige dag en hopen u nog eens terug te zien bij Schäfer-Shop :)
7 jul 2023
snelle levering goede afhandeling