jumbogolf.com

775 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.477 beoordelingen in totaal

19 nov 2023
Na vele eerdere (naar volledige tevredenheid) wederom bij Jumbo Golf een bestelling geplaatst. De verzending van de door mij bestelde regenjas (online) werd zoals gebruikelijk online medegedeeld. Aanmelding was ook direct zichtbaar in mijn PostNL app, echter voor het eerst werd ik geconfronteerd met de mededeling dat bezorgtijd nog niet bekend was omdat het pakket nog niet door PostNL was ontvangen/verwerkt. Deze melding is een week onveranderd gebleven, hetgeen mij bewoog om contact op te nemen met Jumbo Golf. Dit contact heeft ertoe geleid dat mij de vraag is gesteld, geld retour of de regenjas nogmaals versturen. Gekozen voor het laatste en binnen afzienbare tijd heb ik mijn jas in ontvangst mogen nemen. Ik vind dan ook dat de klantvriendelijkheid maar ook de geboden service en oplossingsgerichtheid op een zeer hoog niveau staat. En ik kan dan ook niet anders mijn complimenten in deze (nogmaals) aanbieden en raad iedere golfer Jumbo Golf aan.

15 aug 2023
Mooie aanbieding besteld via de webshop, zou na betalen direct geleverd worden binnen de vermeldde termijn! Na drie dagen gemailed waar de bestelling bleef, de mevrouw mailde dat diezelfde dag of uiterlijk de volgende dag verzonden zou worden. Na vier dagen kwam een creditnota en geen bestelling! Wat een flut bedrijf, wel adverteren met mooie prijzen maar niet leveren! (Website vermeld vooraad en die is er niet)

Beoordelingen voor jumbogolf.com

7 apr 2024
EW
Leuke broek besteld voor een mooie prijs, blijkt deze broek niet meer voorradig! Heb wel m'n geld terug gehad maar geen optie voor een andere broek uit de zelfde prijsklasse. Dat vind ik jammer.

Online bestelling

Bestel online een artikel dat op voorraad is en krijg later bericht dat het niet geleverd kan worden. Bestelling is eerst betaald en de terugstorting van het teveel betaalde is snel gedaan.
Iets online bestellen wat op voorraad zou zijn en betalen en vervolgens paar dagen erna melding gekregen dat het geld terug geboekt is zonder verdere uitleg! Baalde vreselijk
Bestelde trui kon niet geleverd worden. Bestelde golfhandschoenen hadden niet de goede kleur. Bestelling werd niet op de vermelde dag afgeleverd.
Slechter dan slecht! Chaotische organisatie, komen afspraken niet etcetera etcetera. Nooit meer Jumbo!
Wat je aanbied op de website ook kunnen verkopen! En geen lokkertjes plaatsen!
Mijn bestelling bleek helemaal niet leverbaar. Wel mijn geld teruggekregen.
13 apr 2024
Trage respons op bestelling, zending slordig en niet afdoende ingepakt
Product bleek toch niet leverbaar.
CS
10 mrt 2024
Ben normaal gesproken tevreden met Jumbogolf. Maar ik heb 2 dagen geleden een bestelling geplaatst, maar kon het op de een of andere manier niet betalen. Heb via de chat kontakt opgenomen wat te doen. Zij kon mij ook niet helpen en ze zou het voorleggen aan een collega. Gewacht op antwoord, maar er kwam niemand. Dus de moed maar opgegeven. In de avond nog een keer gekeken om het weer opnieuw te bestellen, toen bleek opeens dat ze niet meer voorradig zijn. Hadden zij mij dat niet eerder kunnen vertellen! En nog steeds, bij Google staan ze er nog op,! Dus dan kan je ze nog steeds bestellen, alleen niet afrekenen. Heel jammer.
19 mrt 2024
Ik kreeg een verkeerd artikel toegestuurd ipv van Pantalon en Jack Toen werd mij gevraagd om dr Pantalon nogmaals te bestellen en ook nig te betalen. Dit noem ik geen service. Ik maak geen fout maar Jumbo Golf. Ik betaal meteen terwijl niks heb. Maar opnieuw betalen dit heb ik nog nooit meegemaakt. Is echt wel erns gebeurd maar kreeg meteen het doir bestelde art toegestuurd zonder te betalen en zelf foutieve art direct retour gestuurd. Dat is service.
Ik bestel 2 paar Adidas schoenen omdat de maat soms nogal verschilt ik betaal en krijg volgende dag al bericht dat ik voor 1 paar al vergoed wordt en waar ik al bang voor was dat de schoenen waarvan ik al dacht dat die wat aan de krappe kant was maar juist die wordt afgestuurd dus die ook maar terugsturen en dan blijkt dat ik ook nog verzendkosten moet betalen beetje jammer niet zo blij mee en de aanbieding is nu afgelopen natuurlijk

Topwebsite

Gezien de vorige bestelling mij zeer goed bevallen is heb ik identiek dezelfde paar sportschoenen van het merk Mizuno besteld. Zeer gunstige prijs, vlotte levering, enz… Gewoonweg TOP!
AV
Annette v.
Nootdorp
10 mrt 2024
Snelle en goede levering. Ook iets geretourneerd en dat werd goed afgehandeld. Mail dat retour was ontvangen en binnen drie dagen het geld weer op mijn rekening.