bushpappa.nl- Logo - Beoordelingen

bushpappa.nl

220 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden481 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 nov 2021
bushpappa.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Uitstekende service en een duidelijke en uitgebreide webshop. Ik heb een Fesca slaapzak gekocht en ik kon de dag erna al heerlijk snurken. (volgens mijn vrouw dan, geslapen als een roosje vond ik zelf)

5 nov 2023
Hoe kun je producten zo versturen. Om nog niet te spreken over het feit dat het niet hygiënisch is, is het ook nog eens niet te zien en gevaarlijk.

Beoordelingen voor bushpappa.nl

HZ
Harry Z.
Zaandam
4 feb 2024
28 jan 2024

Producten top en erg snel geleverd!

Ik wilde een artikel bestellen dat nog maar beperkt op voorraad was en informeerde bij de webshop-beheerder wat ik het beste kon doen: wachten op voldoende voorraad of anders. Daarop kreeg ik uitleg over de krappe voorraad en dat ik (nog) beter af zou zijn met een vergelijkbaar, nog sterker, product. En omdat ik zelf aangaf de zending door te sturen naar het buitenland kreeg ik ook nog de keuze: producten los of in een doos verpakt. Fijn dat er zo is meegedacht!!
JB
Jakko B.
Zwolle
Fijne producten, goed vindbaar op de site met uitgebreide beschrijving erbij. Betaling eenvoudig en voordelig. Levering was snel en goed verpakt. De onderquilt voor onder mijn hangmat ben ik direct de eerste 2 avonden al kwijt: mijn dochter nestelt zich ermee op de bank.

modulaire slaapzak .

modulaire slaapzak in 2 dagen in huis. de slaapzak was heerlijk warm in mijn tentje. die nacht was het rond het vriespunt. ik sliep in de warmste van de 2 delen, het samenvoegen was niet eens nodig.
KS
K S.
The Hague

Very helpful service.

Very fast online delivery, items well packed for transit. Helpful service. Very good communications. Recommended.
Snelle levering en goedkoper dan de concurrent
Correct, goede prijs, degelijk & snel!
Sneele reacties op vragen en snelle verzending
Goede raad bij de aankoop
30 dec 2023
31 dec 2023