Whiteboard-Express.nl

5 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden35 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 okt 2019
Whiteboard-Express.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 mei 2023
snelle levering, bord is netjes. jammer dat er geen wisser bij zit en ik kan er ook geen vinden op de website. alsnog, prijs kwaliteit is perfect

8 jun 2023
Ik had 2 whiteboards besteld. Jammer genoeg was 1 van de 2 gedeukt bij het transport. Bij het checken van de mogelijkheid tot garantie staat dat je het product moet terugsturen op eigen kosten. Dit is erg kostelijk aangezien je zo een whiteboard niet met de pakjesdienst kan meegeven. Daarom heb ik het whiteboard maar gehouden :/

Beoordelingen voor Whiteboard-Express.nl

Top!

Snelle levering, goed bord
8 jun 2023

Schade bij levering is spijtig en garantie krijgen kan duur zijn

6 mei 2023
4 sep 2023
22 mei 2023

incomplete leveringen

We bestellen artikelen. Krijgen niet alles geleverd. We melden dat en toch sturen ze herinneringen en aanmaningen.
Antwoord van Whiteboard-Express.nl
14 jun 2023
Beste heer Smits, bedankt dat u ons heeft beoordeeld. We zien dat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Helaas kunnen wij herinneringen en aanmaningen niet stopzetten, dit verloopt via een automatisch systeem. De kwestie is zo te zien inmiddels opgelost, we wensen u dan ook veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, IVOL.nl