Indusigns

174 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden174 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 nov 2023
Indusigns voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

In één woord: TOP Duidelijke website en goede communicatie vanuit de klantenservice. Persoonlijk maar tegelijkertijd ook zeer professioneel contact. En het belangrijkste is dat de producten van zeer goede kwaliteit zijn en een luxe uitstraling hebben. Ben je op zoek naar betaalbare maar tegelijkertijd bijzonder decoratie voor je huis dan ben je hier aan het juiste adres. De kwaliteit van de stalen spiegel en planken die wij hebben gekocht is heel goed. Voor de verandering dus een echte Nederlandse producent en geen dropship webshop uit china. Wij zijn zeer tevreden. Tot de volgende keer.

31 okt 2023
Ik had een wally magneetbord besteld. Mooi ding, echter ik had ook extra magneten besteld. 2 daarvan waren al defect kapot bij aankomt. Het magneetje was los gekomen van de letter. Klantenservice reageerde 0 keer op de mails hierover. Het gaat uiteraard maat om 7,50 euro, maar elke onderneming moet dat wel kunnen herstellen. Helaas pindakaas tot nu toe.

Beoordelingen voor Indusigns

9 mrt 2024
10 mrt 2024
Hey Gertie, heel erg bedankt voor de mooie 5 sterren. Worden we uiteraard erg blij van! Veel plezier van jouw aankoop. Groet, team Indusigns
10 mrt 2024
Hey Remco! Wow, beter wordt het niet haha. Excellent is natuurlijk waar we het voor doen. Superfijn dat jouw aankoop zo goed bevallen is! Wie weet tot de volgende keer. Groet, team Indusigns
10 mrt 2024
Hey Tanja, superbedankt voor de mooie beoordeling. Die steken we in de pocket! Veel plezier van jouw aankoop en hopelijk tot een volgende keer! Groet, team Indusigns
10 mrt 2024
Hey Axel! Topbeoordeling! Heel fijn. Goed om te lezen dat jouw aankoop bij ons zo goed is bevallen! Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Hey Anneke, altijd fijn 5-sterren op de vroege ochtend en zo vlak voor het weekend! Top! Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende aankoop! Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Goedemorgen! Super beoordeling! Bedankt. Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Hey Lydie, wat een mooie beoordeling van ons werk! Top! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Hé Marloes, heel erg bedankt voor de fijne review. Uiteraard doen we het daarvoor en worden we hier heel blij van. Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer. Groet, team Indusigns
Antwoord van Indusigns
Hey Marleen, heel erg bedankt voor de 5-sterren. Goed om te zien dat alles goed bevallen is! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns
17 feb 2024
Hey Tamara, heel erg bedankt voor de mooie beoordeling en veel plezier van jouw aankoop! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns

Overall: zeer tevreden over de ganse lijn

Overall: zeer tevreden en een aanrader..goede follow-up van de bestelling..zeer tevreden over de afwerking en uitvoering..mooi design..via QR-code mooi uitgestippeld hoe in elkaar te monteren..doe zo verder..helaas nog geen foto want de buitentemperaturen waren nog niet ideaal om te installeren..
Antwoord van Indusigns
Hey Bart, wat een fijne review! Supergoed om te lezen dat jouw aankoop over de hele linie goed bevallen is! Daar doen we het allemaal voor! Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns

Snelle service, mooi bord.

Magneetbord besteld echter hadden de bezorgers ermee gevoetbald oid dus was de doos al helemaal stuk en het bord helaas beschadigd. Mail gestuurd en zonder problemen kregen we snel een nieuw bord, waar we erg tevreden mee zijn. Snelle service!
Antwoord van Indusigns
Hey Josefine, bedankt voor je fijne beoordeling. Helaas zien we steeds vaker dat er slecht wordt omgegaan met onze zendingen, waar we zelf weinig aan kunnen veranderen. Blij om te lezen dat we het daarna alsnog goed voor je hebben opgelost. Daar gaat het uiteindelijk om. Groet, team Indusigns
Schnell geliefert. Gute Qualität! Der Kontakt zum Kundenservice ist super. Empfohlen für alle, die ein einzigartiges Interieur suchen.
Antwoord van Indusigns
Vielen Dank für diese nette Bewertung und viel Spaß mit dem Spiegel. Hoffentlich findet es einen schönen Platz in Ihrem Interieur! Liebe Grüße und hoffentlich bis zum nächsten Mal. Team Indusigns
Snelle bezorging. Een glasbuisje was kapot gegaan tijdens verzending. Heel snel kreeg ik een nieuwe toegestuurd.
Antwoord van Indusigns
Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Worden we blij van! Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns

Maatwerk kapstok.

Na lang zoeken uiteindelijk de ideale wandkapstok gevonden. Maatwerk, mooi design, snelle service. Erg tevreden!
Antwoord van Indusigns
Hey Nico-Jan, superfijne review! Blij om te lezen dat ons nieuwste design zo goed bevalt! Heel veel plezier ervan en wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns

Mooie originele producten

Bedrijf maakt kwalitatief mooie, originele producten, communiceren op een prettige manier en komen afspraken na.
Antwoord van Indusigns
Hey Bianca, wat goed om te lezen dat jouw aankoop over de hele linie goed bevallen is. Van kwaliteit tot service! Top! Bedankt voor de 5 sterren. Groet, team Indusigns

Prachtige vormgeving

Ze doen wat ze beloven. Heel goed verpakt. Duidelijk advies en handleiding. Prachtige materialen.
Antwoord van Indusigns
Goedemiddag Ria, heel erg bedankt voor jouw mooie beoordeling. Daar worden wij uiteraard blij van. Veel plezier van jouw aankoop en wie weet tot de volgende keer. Groet, team Indusigns
JB
Jeanine B.
Amstelveen
Vriendelijk, behulpzaam personeel. Snelle levering. Heel mooi magneetbord
Antwoord van Indusigns
Hey Jeanine, bedankt voor de mooie beoordeling en top dat je zo tevreden bent over ons magneetbord. Wie weet tot de volgende keer! Groet, team Indusigns

Bijzettafel

Prachtig tafeltje. Heel eenvoudig in elkaar te zetten. Erg blij mee.
Antwoord van Indusigns
Goedemiddag Joke, heel erg bedankt voor jouw mooie beoordeling. Daar worden wij uiteraard blij van. Veel plezier van jou aankoop en wie weet tot de volgende keer. Groet, team Indusigns
Mooi bord. Maar ook een mooie prijs. Past goed bij mijn interieur.
Antwoord van Indusigns
Hey Bibi, bedankt voor de 5-sterren. Top! Wie weet tot de volgende keer en veel plezier van jouw aankoop. Groet, team Indusigns