wvdzonwering.nl

66 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden269 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2020
wvdzonwering.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 okt 2023
Duidelijke website, op afspraak winkel/magazijn te bezoeken. Vriendelijk en deskundig. Betalen bij afleveren. Deze keer ging het om een volant aan ons bestaande zonnescherm. Niet de mooiste kleuren combinatie maar zeer effectief. Heel tevreden.

20 aug 2023
De eerste keer toen we een screen bestelde werd alles vlot afgehandeld ,werd de bestelling op de afgesproken tijd geleverd. Nu,bij de tweede bestelling ,zou de levering zijn in week 32.Het is inmiddels bijna week 34 en hebben we nog niets gehoord.Bij een felefoontje werd er geïrriteerd gereageerd en het excuus voor de vertraging in de levering was : degene die voor de levering zorg draagt is met vakantie !! Waarom dan week 32 opgeven terwijl je weet dat degene die het moet brengen niet beschikbaar is. Wij zitten hier óók met onze afspraken !! Groeten H& M van Balen

Beoordelingen voor wvdzonwering.nl

26 jul 2023
Netjes geholpen met bestellen Bij het bestellen goed advies gekregen en een mooi product ontvangen. Ook bij montage/installeren telefonische hulp gekregen
30 aug 2023
Na een foutieve interpretatie van mijn kant betreffende de aflevering , een fantastisch zonnescherm afgeleverd gekregen conform de afspraken.
24 jul 2023
Product (in dit geval rolluiken) voldoet aan de verwachting. Bestellen ging eenvoudig alsmede de levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
GK
Guus K.
Herkenbosch
De kwaliteit van het geleverde product is prima, geheel volgens afspraak. Het afleverproces kan beter, klantvriendelijker en flexibeler.
telefonisch goed geholpen, levering zoals aangegeven, nette prijzen. gaat om aankoop screens, elektrisch en handbediend.
RG
26 jul 2023
Alles vlekkeloos verlopen. Duidelijke communicatie en dito website (om de maten in te voeren van het rolluik).
20 jun 2023

Uitstekende prijs/prestatie-verhouding!

De receptioniste was buiten met haar auto bezig terwijl ik binnen stond te wachten! Verder niets dan lof.
Correcte levering vlgs bestelling.
10 aug 2023
Op tijd geleverd en toen er een onderdeel ontbrak is heel snel en correct afgehandeld. Betrouwbaar.
15 nov 2023
Bestelde zonweringsdoek netjes op tijd en op maat toegeleverd. Prima prijs / kwaliteit verhouding.
RV
Ruud V.
Leidschendam
Afspraak is bij hun ook echt afspraak heel prettig en heel veel kennis van de producten.
8 nov 2023
Producten zijn zoals beschreven levertijden zijn goed en communicatie verloopt soepel.
20 okt 2023
Zelf geplaatst en instellen is duidelijk omschreven en makelijk dus zeer tevreden
EB
Edwin B.
PAPENDRECHT
31 mei 2023
Makkelijk te bestellen , snel geleverd en een meer dan prima product ! Aanrader.
29 jul 2023
Snelle verzending en netjes geld retour na terugsturen van stoffensamples
20 jun 2023
flexibel in de levering, geen probleem om naar nieuw adres te rijden.
12 mei 2023

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Antwoord van wvdzonwering.nl
15 mei 2023
Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle en correcte levering, evenals ons vriendelijke en behulpzame personeel. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn!
Vriendelijke mensen en erg goed geholpen ben zeer tevreden.
KB
kg b.
Apeldoorn
24 okt 2023
Snelle reactie op vragen via email en tevens goed advies.
MW
Marc W.
Niederland
10 jun 2023
Zeer kundige en aardige mensen. Perfect geholpen.