Bedel.Shop- Logo - Beoordelingen

Bedel.Shop

168 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden664 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 sep 2021
Bedel.Shop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 apr 2024
Bestellen en betalen verliep soepel. Alleen bij andere webshop krijg je na het bestellen een mail met wat je besteld hebt en eventueel de factuur. Deze heb ik niet ontvangen. Ook had ik per mail een vraag gesteld omdat het een cadeau voor mijn nichtje was die 18 werd maar geen reactie terug. Wel was mijn nichtje waarvoor het cadeau was super blij met het cadeau en er zat ook een hele leuke geurhanger bij met de tekst Drive Safe dus mijn mail bleek wel opgepakt te zijn. Levering ging heel snel dus super blij en onthoud de site want ze hebben leuke dingen

24 mrt 2024
De goederen werden snel verzonden en zijn ook erg mooi. Helaas wil ik een onderdeel retourneren. Ik wacht al bijna 2 weken op een retourlabel of in ieder geval bevestiging waar ik (op eigen kosten) kan retourneren. Ik heb meerdere e-mails geschreven, zowel publiekelijk als in de messenger op Facebook, helaas zijn de e-mails in ieder geval beantwoord, maar niets heeft geholpen.

Beoordelingen voor Bedel.Shop

3 feb 2024
Alles
BS
B. S.
Mmmm

verkeerd bedeltje

Ik kreeg een verkeerd bedeltje, meteen geld, had besloten er een andere voor te nemen, die was 2 euro duurder. Daar deed Frits, eigenaar(?) niet moeilijk over. Bedel omgeruild, bijgeleverde retour stikker op de doos en klaar. Top service en snel!! Aan te bevelen!
27 jan 2024

Blijft een fijne webwinkel!

Blijft een fijne webwinkel. Had twee bedels besteld en daar ging iets fout. Slechts 1 ontvangen, maar werd meteen actie ondernomen. Niet alleen geweldige bedels, maar ook geweldige service. Toppertje hoor. En ze hebben bedels van Nijntje!!

Persoonlijke benadering

Handgeschreven kaartje erbij en de wijze van verpakking waren extra leuk. Echt een cadeautje
Antwoord van Bedel.Shop
Hoi Bianca, Dank je wel voor je mooie beoordeling! Heel veel plezier met je sieraad. Groetjes Monique
14 jan 2024
Snelle levering, product als beschreven. Leuk verpakt met persoonlijke boodschap.
Zeer mooie website alles duidelijk door de fotos fijn om naar te kijken
Ondanks bedeltje niet voorradig toch een correcte en fijne afhandeling.
Vlotte levering En het was wat ik er van verwacht had Super mooi
Antwoord van Bedel.Shop
Beste Alie, Dank je wel voor je mooie beoordeling. Ik ben blij dat het naar wens is geweest. Veel plezier nog met de bedel! Groetjes Monique
Veel keuze in muziekwereld, zijn elders moeilijk te vinden
Keurig verpakt, helemaal in kleur. Snelle bezorging
20 jan 2024
Mooie bedels, snelle levering en leuke prijzen!
Erg leuke bedel! En snelle bezorging!!
Antwoord van Bedel.Shop
Hoi Lisette, Super bedankt voor de mooie beoordeling. Heel blij dat je tevreden bent! Groetjes Monique
Snel verzending en mooie producten
TM
Tania M.