Bedel.Shop- Logo - Beoordelingen

Bedel.Shop

168 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden664 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 sep 2021
Bedel.Shop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 apr 2024
Bestellen en betalen verliep soepel. Alleen bij andere webshop krijg je na het bestellen een mail met wat je besteld hebt en eventueel de factuur. Deze heb ik niet ontvangen. Ook had ik per mail een vraag gesteld omdat het een cadeau voor mijn nichtje was die 18 werd maar geen reactie terug. Wel was mijn nichtje waarvoor het cadeau was super blij met het cadeau en er zat ook een hele leuke geurhanger bij met de tekst Drive Safe dus mijn mail bleek wel opgepakt te zijn. Levering ging heel snel dus super blij en onthoud de site want ze hebben leuke dingen

24 mrt 2024
De goederen werden snel verzonden en zijn ook erg mooi. Helaas wil ik een onderdeel retourneren. Ik wacht al bijna 2 weken op een retourlabel of in ieder geval bevestiging waar ik (op eigen kosten) kan retourneren. Ik heb meerdere e-mails geschreven, zowel publiekelijk als in de messenger op Facebook, helaas zijn de e-mails in ieder geval beantwoord, maar niets heeft geholpen.

Beoordelingen voor Bedel.Shop

23 mei 2023

Persoonlijk bericht

Snelle, complete levering. De lieve persoonlijke boodschap maakt dat ik een volgende keer, eerst hier ga rondneuzen
14 jul 2023
Hele snelle levering. Netjes verpakt en zelfs een hand geschreven kaartje plus magneetje erbij. Echt super leuk.
25 dec 2023
Snelle levering, heel kort voor de kerst. Top! Prachtig armbandje, de ontvanger was er ontzettend blij mee

Top service!

Snelle levering, product precies zoals de foto, leuk persoonlijk kaartje erbij en zeer netjes ingepakt.
25 mei 2023
Behalve de snelle service zo leuk en persoonlijk ingepakt en verstuurd. Heel blij met de artikelen!
26 dec 2023
Zeer mooie collectie, zeer vlugge verzending, lieve attentie en bedankkaartje bij de bestelling.
21 nov 2023
Zeer snelle levering, alles correct verlopen. Het navigeren op de site zou wel beter kunnen.
Antwoord van Bedel.Shop
22 nov 2023
Beste Ingrid, Dank je wel voor je supermooie recensie! En ook met je feedback zijn we heel erg blij want dan kunnen we de site beter maken. Kun jij mij aangeven waar je tegen aanliep tijdens het navigeren? Ik hoor het graag. Groetjes Monique van Bedel.Shop
16 okt 2023
In een leuke kado verpakking verpakt om kado te geven, maar ook stevig voor de bezorging.
Antwoord van Bedel.Shop
25 okt 2023
Beste Cora, Dank je wel voor je mooie beoordeling en fijn om te horen dat je tevreden bent. Nog veel plezier ervan. Groetjes Monique van Bedel.Shop
21 mei 2023
Content met mijn aankoop! Leuke attentie in verpakking ! Mooi verpakt heel tevreden mee!
25 dec 2023
Persoonlijk handgeschreven kaartje erbij, mooie sieraden en vlot geleverd. Bedankt.
Keurig de volgende dag geleverd met een lief toepasselijk bedankje/kaartje er bij.
6 okt 2023
Product voldoet aan de verwachtingen en was netjes verpakt en op tijd bezorgd.
4 mei 2023
Snel geleverd Leuk verpakt echt als er een cadeautje door je brievenbus komt
9 mei 2023

Top webwinkel!

Heel fijne een behulpzame medewerkers. Mooie en kwalitatief goede producten.
1 jun 2023
Ontzettende goede service en meedenkende mensen fantastisch ons geholpen
3 mei 2023
De bedel is precies de grootte die ik wilde hebben. Ik vind het prachtig!!
8 okt 2023
Keurige afwikkeling van de bestelling met een leuk persoonlijk kaartje.
Prachtige bedels en super snelle en nette levering. Met zorg ingepakt
8 aug 2023
Netjes en snel bezorgd. Leuke attentie (kaart en chocolaatje) erbij
Bedels zien er goed uit en een mooie verpakking Gaat zo door 👍👍