ijzerwarenwebshop.nl

79 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden204 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 jun 2022
ijzerwarenwebshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Top bedrijf. Fijn contact gehad ivm levertijd, en teruggebeld met het juiste advies. Raad deze webshop zeker aan.

13 aug 2023
2 x de verkeerde maat geleverd ondanks dat de goede maat zelfs op de pakbon staat. Ben nu in afwachting van de correcte levering.

Beoordelingen voor ijzerwarenwebshop.nl

28 aug 2023
6 aug 2023
23 jul 2023
15 aug 2023
Alhoewel twee keer verkeerd geleverd is, volgt zonder mokken (no problemo!) de correcte nalevering.
19 mei 2023
Alles vlot verlopen, bestellen ging ook makkelijk. Product is uitstekend.
24 mei 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat alles vlot is verlopen en dat het bestellen gemakkelijk was. We streven er altijd naar om onze klanten een goede ervaring te bieden. Het verheugt ons te horen dat u tevreden bent met het product. We doen ons best om alleen producten van uitstekende kwaliteit aan te bieden. Als u in de toekomst nog vragen of verzoeken heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Team IJzerwaren webshop
13 aug 2023
Op tijd, goed sterk spul. Helaas wel hoge verzendkosten.
16 jun 2023
Mooi tassenband en supersnel gelverd op
22 jun 2023
⭐⭐⭐⭐ Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met ons tassenband en de snelle levering! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en jouw positieve feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn. We doen ons uiterste best om hoogwaardige producten te leveren en tegelijkertijd een snelle verzending te garanderen, zodat je niet lang hoeft te wachten op je bestelling. Het is fijn om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan en je hebt kunnen helpen met je project. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze geweldige beoordeling achter te laten. We waarderen je steun en kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Als je nog andere vragen of wensen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Veel succes met je tassenproject en geniet van het tassenband! Met vriendelijke groet, Team IJzerwaren webshop
snelle verzending veel keuze
20 jun 2023
jullie doen wat je belooft
22 jun 2023
Bedankt voor je geweldige beoordeling! ⭐⭐⭐⭐ Het doet ons ontzettend goed om te horen dat we waarmaken wat we beloven. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, dus het is geweldig om te weten dat we daarin geslaagd zijn. We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld en zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Ons team werkt hard om consistent kwaliteitswerk te leveren en het is fantastisch om te horen dat onze inspanningen gewaardeerd worden. We zullen blijven streven naar uitmuntendheid en we kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Bedankt voor je positieve feedback en bedankt dat je voor ons hebt gekozen! Met vriendelijke groet, Team IJzerwaren webshop
5 aug 2023

Snel geleverd, prima

Snel geleverd, prima
10 jun 2023
Snelle bezorging
13 jun 2023
⭐⭐⭐⭐⭐ Hartelijk bedankt voor uw positieve review over de snelle bezorging! We waarderen het enorm dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring met ons te delen. Het doet ons veel plezier te horen dat uw bestelling snel en efficiënt is afgeleverd. Bij IJzerwarenwebshop.nl streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het is geweldig om te weten dat we hierin zijn geslaagd. Nogmaals bedankt. We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team IJzerwaren webshop
NB
NH B.
Amsterdam
15 mei 2023
site en snelheid
16 mei 2023
Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Het team van de IJzerwaren webshop
5 jul 2023
snelle levering
24 jul 2023
Bedankt voor je positieve review! ⭐⭐⭐⭐⭐ We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou aankomt. Als er in de toekomst nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in ons en voor het delen van je positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Team IJzerwaren webshop
19 aug 2023
Snel geleverd
snelle service
1 jul 2023
Fijn om te horen. Hartelijk dank voor uw positieve feedback! ⭐⭐⭐⭐⭐ Met vriendelijke groet, Team IJzerwaren webshop
8 jul 2023
Goed advies
24 jul 2023
Bedankt voor uw positieve review! ⭐⭐⭐⭐ Hartelijk dank voor uw positieve review! Het doet ons deugd te horen dat u tevreden bent met het advies dat u heeft ontvangen. Ons team streeft er altijd naar om klanten zoals u de best mogelijke service te bieden, en het verheugt ons te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. We zijn blij dat ons advies nuttig voor u was. Het is ons doel om onze klanten te ondersteunen en hen te helpen bij het maken van weloverwogen beslissingen. Als u in de toekomst nog vragen heeft of verdere assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Nogmaals, bedankt voor uw positieve review. We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Uw tevredenheid is onze grootste beloning. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team IJzerwaren webshop
Gewoon prima gedaan. Pakje was wat later maar dat kwam door de drukte bij de post.