Endoscoopwereld.nl- Logo - Beoordelingen

Endoscoopwereld.nl

109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden152 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2023
Endoscoopwereld.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Onlangs heb ik de Endoscoop ALS5003 ontvangen en ben hier zeer tevreden over. Om deze te gebruiken heb ik nog niet echt de handleiding nodig gehad, gewoon even wat uitproberen en dan is het meeste al snel duidelijk. Deze besteld met een lenskabel van 1 meter voor mij is dit in de meeste gevallen genoeg. Om een duidelijk scherp beeld te krijgen moet je wel binnen de gestelde brandpunt afstand blijven. De set wordt heel compleet geleverd met een case, usb-kabel, SD-kaart en haken en een magneet om op de camera te schuiven.

Op 12 Jan, na ontvangst van de bestelde endoscoop, via de chat vragen gesteld. Op 15 Jan nog steeds geen antwoord maar na de opmerking dat ik de endoscoop ook retour zou kunnen sturen kwam er binnen 1 minuut een reactie! Helaas geen NL menu op het apparaat maar dat stond ook niet op de site bij dit model. Op de site staat wel dat de endoscoop een dig. vergroting van 4 heeft maar dit blijkt echter maar 2x te zijn. Hier wist de verkoper geen antwoord op, men zou het nakijken en op terugkomen. De 18e nog eens gevraagd of er al iets bekend was maar helaas geen reactie meer. Vandaag 19 Jan dan maar de mail van Trusted Shops met ervarings-beoordeling ingevuld. Nu blijkt dat Endoscoopwereld.nl dezelfde endoscoop ook nog een €20,00 goedkoper aanbiedt op Amazon.nl (€59,95) terwijl ze op hun eigen site laten overkomen dat ze al €20,00 korting (van €99,95 voor €79,95) geven. Jammer Endoscoopwereld….. en ik had beter moeten opletten….

Beoordelingen voor Endoscoopwereld.nl

3 dec 2023
Ik heb nog niks Was uit verkocht ,maar kreeg bericht dat deze nu binnen was en op gestuurd woord netjes veteld Maar ze melden het aan me dus wacht ik af.
Veel keus. Wat nog zou helpen is meer informatie over de voor- en nadelen tevens de specifieke eigens happen zodat de juiste keuze gemaakt kan worden

Snel, goed, en persoonlijk

Endoscoop netjes op tijd geleverd, gelijk gebruikt en werkte uitstekend. Vriendelijke bedankt mail was ook een aangename verrassing.
21 jan 2024
Beste Benjy Bedankt voor uw vriendelijke woorden en positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat uw endoscoop op tijd is geleverd en dat het product uitstekend heeft gewerkt voor uw behoeften. Bij Endoscoopwereld.nl streven we ernaar om niet alleen hoogwaardige producten te leveren, maar ook om onze klanten een geweldige ervaring te bieden. De bedankt mail is een kleine blijk van onze waardering voor uw aankoop en uw vertrouwen in ons bedrijf. Als u in de toekomst nog andere vragen heeft of als er iets is waarbij we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor uw steun en uw positieve reactie. We hopen dat uw endoscoop u nog vele nuttige toepassingen zal bieden. Met vriendelijke groet, Endoscoopwereld.nl
Wat mij zeer welkom was, : een Nederlandse site en vermelding van telefoon nr. En vooral niet te vergeten jullie doen wat je zegt.
Product perfect, Maar levertermijn was niet volgens de belofte waardoor ik te laat was om vochtinsijpeling te detecteren
21 jan 2024
Beste Johan Dank u voor uw feedback en we betreuren het dat u niet tevreden bent met de levertermijn van uw bestelling. We begrijpen dat een tijdige levering van cruciaal belang kan zijn, vooral als het gaat om het detecteren van vochtinsijpeling. Onze oprechte excuses voor de vertraging die u hebt ervaren. We streven er altijd naar om onze beloftes met betrekking tot levertijden na te komen, maar soms kunnen er onvoorziene omstandigheden zijn die de levering beïnvloeden. We zullen intern onderzoeken wat er is misgegaan in uw specifieke geval om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt. We waarderen uw feedback en zullen ons best doen om onze processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat onze klanten een snellere en betrouwbaardere service kunnen verwachten. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We willen graag de kans krijgen om uw ervaring te verbeteren en ervoor te zorgen dat u in de toekomst tevreden bent met onze service. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren, en we hopen dat u veel waarde zult halen uit het product zelf. Met vriendelijke groet, Endoscoopwereld
25 sep 2023
Geweldig product en een fantastische service! Problemen die er waren met de camera opgespoord en opgelost.
12 okt 2023
Hallo Ed, Hartelijk dank voor uw lovende woorden en positieve feedback! We stellen uw feedback zeer op prijs. We zijn verheugd om te horen dat u ons product als geweldig heeft ervaren en dat onze service aan uw verwachtingen heeft voldaan. Klanttevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we doen ons uiterste best om zowel hoogwaardige producten als uitstekende service te bieden. Het doet ons ook genoegen dat eventuele problemen met de camera naar tevredenheid zijn opgelost. Ons technische team staat altijd paraat om eventuele zorgen aan te pakken en te zorgen dat onze klanten een optimale ervaring hebben. Als u in de toekomst nog meer hulp nodig heeft of vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om u te ondersteunen en te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback. We stellen uw steun op prijs en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Mitch Endoscoopwereld.nl
23 sep 2023
1 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Levering compleet, en snel. Heel blij met de aankoop, en eerste contact met jullie. Dikke proficiat.
11 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goed advies, snelle beantwoording van mails, alles snel geregeld, samengevat: een perfecte service.
26 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
snelle goede levering. apparatuur voldoet goed aan de verwachtingen en toch scherp aan de prijs
2 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Levering was goed en snel geregeld. Bij eerste gebruik voldeed de endoscoop aan onze wensen gr
Geïmporteerde beoordeling
Supersnel geleverd. Alles werkt als beschreven en kwaliteit is boven verwachting.
25 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering. Camera doet het prima. Duidelijk beeld en makkelijk te bedienen

Zeer tevreden

Duidelijke website, makkelijk bestellen, prijs/kwaliteit is ok, snelle levering
snelle, correcte service ondanks het feit dat ik het bestelde moest terugsturen
Volgens mij hebben ze zelf een gebruiksaanwijzing gemaakt die hel duidelijk is
24 sep 2023
Ontvangen op 26/09/2023 om 11u30 door Bpost ipv DHL.Toestel werkt,Dank jullie
26 nov 2023

Goed product voor een goede prijs.

Levering geheel conform bestelling. De endoscoop werkt goed. Top product.
HV
1 nov 2023
Ruime keuze, duidelijke website en snelle levering. Doe zo voort.
Snel besteld, snel geleverd, goed produkt voor een lage prijs. ⁷