nl.personello.com- Logo - Beoordelingen

nl.personello.com

370 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.590 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2020
nl.personello.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Het was zeer gemakkelijk om het gewenste ontwerp te maken. Ook heel fijn dat er een voorbeeld getoond wordt, daarmee gaat het meer leven. Levering (uit Duitsland!) stond voor ruim vier dagen gepland, maar binnen twee dagen was de bestelling binnen. Geen garantie uiteraard, maar wel heel fijn! Enige minpuntje is dat het niet mogelijk is om geuploade foto's te verwijderen.
MV
Marco v.
Oosterhout

5 jul 2023
Fotolijstje was wel erg klein, en afdruk in glas is moeilijk te zien. Lichtbalkje ziet er erg goedkoop uit, zit niet eens een fatsoenlijk knopje op, maar ligt gewoon open aan de achterkant. Had voor deze prijs een mooier en beter product verwacht.

Beoordelingen voor nl.personello.com

10 mei 2023
Snelle levering, heel fijn want het was een cadeautje om te geven uit naam van mijn kleinzoon voor de eerste moederdag.
27 jun 2023
Altijd antwoord op de mail, en dat is heel mooi. Ik ben super tevreden, als er iets niet goed is wordt het opgelost!!
19 okt 2023

Duidelijk foto en eigen tekst

Best snel geleverd, en duidelijk foto op geprint..super en eigen tekst mag op zetten. Houd de prijs vooral zo aan.
19 nov 2023
Makkelijk om de foto's te plaatsen. Mooi afgeleverd product, snel ontvangst. Helemaal tevreden. Echt een aanrader
28 sep 2023
Keurig bezorgd. Bezorgtijd is wat langer, omdat items uit Duitsland moeten komen. Netjes binnen een week bezorgd.
27 aug 2023
Levering mooi op tijd en alles prachtig ingepakt. Zeer tevreden over het gevraagde artikel heel mooi afgewerkt.
9 sep 2023
Zag er prachtig uit, in een mooi doosje en supersnel thuisbezorgd. Op zaterdag besteld en op donderdag in huis
17 okt 2023
Op tijd aan gekomen en alles was net als ik heb gevragd. Ik ben blij mee. Ga ik zekker weer iets bestelen.
17 nov 2023
Zeer geslaagd cadeau. Personello bewerkt de foto zodat er geen achtergrond op staat. Helemaal geweldig
2 nov 2023
Snelle levering, goede kwaliteit Misschien 1 tip, wat meer houten steuntjes bij de bestelling meegeven.
Foto is mooi maar tekst heel onduidelijk. Dit werd goed opgelost door de website. Service is perfect.
20 jun 2023

Blije gezichten

Snelle levering. Top kwaliteit en super persoonlijk en origineel kado. Hier kregen we blije gezichten
Super snel, netjes product, een klein puntje van kritiek: het verpakkingsmateriaal mag iets steviger
9 jun 2023
Voor het eerst besteld en werd snel enngoed verpakt geleverd en product voldeed beteter dan verwacht
22 mei 2023
Netjes en goed verpakt bezorgd. Kussentje met foto opdruk is erg leuk geworden. Helemaal tevreden!!
DV
Debi V.
Waddinxveen
13 mei 2023
De service en levering! Heel mooi gemaakt en vandaar dat ik ook mijn vrienden ermee gaat verrassen.
31 aug 2023

Whisky nose glas

2 mooie whisky glazen besteld met naam. Heel leuk maar kleiner dan verwacht. Verder alles prima.
6 aug 2023
Super mooi heel erg tevreden mee 2e keer dat we hier zon glasfoto plaat met licht hebben besteld.
17 jun 2023
Product was op een ander adres geleverd. Ik heb netjes mijn geld terug gehad. Hele goede service.
18 nov 2023
1e foto was niet optimaal. Daarna is de opdracht helemaal naar wens gemaakt. Goed contact gehad.