Certificaat voor powerplustools.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 1.571 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 2.500 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

snel, goed
5.00

gewoon top. en snelle levering

uitstekend

Sneller geleverd dan gedacht
4.00

Bestelling net verpakt en snel ontvangen
4.33

Snelle levering, goede prijs - kwaliteit verhouding
4.00

De koerier van DPD is zelfs niet in de straat geweest, toch kreeg ik om 10.39 een email, dat ik niet thuis was. Slechte chauffeur van DPD. Jullie bedrijf is oke.
3.67

De produkten waren naar wens en de levering is vlot verlopen. Hoe de service is weet ik niet, want daar heb ik nog geen gebruik van hoeven te maken.
5.00

Prima bezorging, bij concurrenten is dit gratis.

powerplustools.nl antwoordt: 25-07-2017
Geachte heer C. Bedankt voor uw beoordeling. We kunnen onze producten iets duurder maken en zogenaamd. ‘ vrachtkostenvrij leveren ‘ maar doorberekening van deze kosten als een opslag in de verkoopprijzen vinden wij niet fair tegenover klanten die meerdere producten kopen en mensen die producten komen afhalen. Met vriendelijke groet, team Powerplustools

We hebben vlot ontvangen wat we besteld hadden

Super goed en snel

Top
5.00

Vanaf internet leek het ophangsysteem mooi en goed maar in gebruik was het nog veel steviger en kwalitatief hoger dan ik gedacht had. De prijs was heel prettig.
In mijn geval waren de dubbele haken voor de relatief lichte bezemstelen te zwaar. De stelen ratelde weer naar beneden.
Nog een paar haken bijbestellen dan hang ik ze met een ander haakje op. Ook goed.
5.00

Post NL heeft aangegeven dat het pakketje tussen 08:00 en 10:00 uur afgeleverd zou worden. Dit is pas om 12:00 uur afgegeven. Mijn dochter was speciaal daarvoor thuis gebleven en haar afspraak van 09:00 uur naar 11:00 uur verplaatst. Gevolg dat deze opnieuw verzet moest worden. Ze was behoorlijk "pissed".
2.50
Redelijk

powerplustools.nl antwoordt: 24-07-2017
Geachte heer Z. Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend dat de levering niet in het aangegeven tijdvak heeft plaatsgevonden. Wat de reden voor de vertraging is geweest is helaas onbekend. Mijn excuses voor het ongemak. Veel gebruiksgemak van uw geleverde producten toegewenst. Met vriendelijke groet, team Powerplustools

Supersnel geleverd. Goed, degelijk materiaal
5.00

prima producten en levering. Een bedrijf waar klantgericht gedacht en gewerkt wordt. Ga zo door
4.67

Mooie degelijke montagestandaard, voor een heel redelijke prijs. Daarbij ook nog supersnel geleverd. Top
5.00

Handige spullen voor een schappelijke prijs. Snel in huis

betrouwbaar en snelle levering

Super tevreden.
4.67

Prima produkt, snelle levering ga zo door.
5.00

Zondag namiddag besteld en 's maandags al alles thuis. Kan gewoon niet beter
5.00

Binnen een dag ontvangen. Product voldoet aan verwachting. Prima dus.

gewoon tevreden

5.00

Het product werd stipt op tijd bezorgd. Het product (motorwielklem) is van goede kwaliteit en functioneert naar behoren. Service heb ik gelukkig niet nodig
4.67

Snelle levering , product nog niet gebruikt

Goede service

Geleverd volgens afspraak.

levering duurt erg lang
2.33
Matig

powerplustools.nl antwoordt: 19-07-2017
Geachte heer V. Bedankt voor uw beoordeling, uw om 10:28 uur geplaatste bestelling is dezelfde dag om 18:30 uur door een medewerker van Powerplustools bij u thuis afgeleverd. Mocht u niet tevreden zijn over het geleverde product of over de aflevering van uw bestelling dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, team Powerplustools

Blad was beschadigd.
3.33
Redelijk

powerplustools.nl antwoordt: 19-07-2017
Geachte heer B, bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat u een beschadigd werkblad heeft ontvangen. Mijn excuses daarvoor. Wij komen het werkblad graag bij u omruilen voor een ander exemplaar. Wij nemen daarvoor contact met u op. Met vriendelijke groet, team Powerplustools

producten zijn goed, levering was langer dan gepland
3.67

Alles liep gesmeerd.

snel en correct
5.00

Snelle levering, robuust product, goede prijs
5.00

Tijdig geleverd in een meerals behoorlijke verpakking
5.00

Supersnelle levering, keurig verpakt, product voor het de prijs prima in orde.
4.00

Levering zwak met leugens van leverancier dat hij langs geweest was en ik afwezig was. Ben na paar mails zelf gaan ophalen in afleveringspunt te Aalst.
2.00
Matig

powerplustools.nl antwoordt: 18-07-2017
Geachte heer van L. Wij vinden het erg vervelend dat het transportbedrijf in België zijn taak niet goed heeft volbracht. Wij hebben melding gedaan van de slechte afhandeling van de bezorging van uw pakket. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Powerplustools

Goed product voldoet aan beschrijving Snelle levering

powerplustools.nl klantbeoordeling

powerplustools.nl

powerplustools.nl werd op 01-09-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Mars 26

Kamer van Koophandel 01144765
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Mevr. C. Bies
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met powerplustools.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen