powerplustools.nl

Beoordelingen voor powerplustools.nl

4.60 / 5.00

553 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over powerplustools.nl

1 dag geleden
Gewoon goed

Snelle en correcte levering

Levering duurde wat lang door omstandigheden. Maar leuk goedmakertje erbij

stevig fietsenrek

Perfecte fietsstandaard, degelijke afwerking, prima materiaal.

Levering op het beloofde tijdstip en de geleverde zaken voldoen aan de beschrijving in de catalogus

super service

/////////////////////////oke

Nee

Snel, commercieel correct, onderdeel past en werkt prima. TOP

Een fietsen standaard besteld. Werd volgende dag geleverd op het tijdstip dat was aangekondigd door de vervoerder. De verpakking kon iets beter. Slechts een laagje karton om de originele doos. De originele verpakking heeft daardoor een paar butsen opgelopen maar product zelf niet beschadigd. Van het weekend het product in elkaar gezet en gemonteerd. Werkt naar behoren.

Zeer prettig geholpen en een snelle reactie

1 week geleden
De sleutels die ik bestelde zijn met levenslang garantie toch bladert de crohme nieuw uit de verpakking direct af.

Antwoord van powerplustools.nl
Geachte heer R. bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben u zojuist per e-mail gevraagd om de desbetreffende producten om te laten ruilen op een dag dat u past. Mijn excuses voor het ongemak. Neem gerust contact op wanneer u verder nog vragen heeft. Dat kan telefonisch op +31(0)594 231040 of per e-mail op klantenservice@powerplustools.nl. Met vriendelijke groet, team Powerplustools
1 week geleden
Bestellen en betaling ging uitstekend en heel snel. Waar ik beduidend minder over te spreken ben is de snelle levering. In de algemene voorwaarde staat voor 15u besteld de volgende werkdag geleverd.. In mijn geval bleek dat een week later. Kosten voor verzending € 7,95. Geen bericht dat mijn bestelling later zou zijn. Best wel een tegen valler.

Antwoord van powerplustools.nl
Geachte heer N. bedankt voor uw beoordeling. Helaas is de pakketbezorging rondom de feestdagen niet volgens de vooraf aan ons verstrekte planning verlopen. Wij hadden u beter moeten informeren waarvoor mijn excuses. Wij trekken lering uit deze periode om het volgend jaar in betere banen te leiden. Met vriendelijke groet, team Powerplustools
1 week geleden
Product voldoed helemaal aan mijn wensen

Leverd snel, perfect

1 week geleden
Fijne mensen , heel goede service en vakkennis

1 week geleden
Netjes en snel geleverd. Kwaliteit van producten ook erg goed, tegen een scherpe prijs.

1 week geleden
Alles correct en goed verzonden prima .

1 week geleden
Er mocht een betere uitleg bijsteken waarom de verstelbare v op twee posities kan staan