powerplustools.nl- Logo - Beoordelingen

powerplustools.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 1-9-2014
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
powerplustools.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij powerplustools.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 1-9-2014
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor powerplustools.nl

414 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik bestelde bij powertools omdat ik benieuwd was naar de kwaliteit van hun producten. Deze is op dit moment helemaal prima. Materiaal was degelijk verpakt bij verzending. Tijdige en snelle levering. Wat ik gebruikte is goed. Moet een deel nog bevestigen en dan bekijken of het kwalitatief genoeg is voor wat het moet dienen. Maar tot nu toe alleen maar lovende woorden. Scherp in prijs.

1. Betere product beschrijving. De verkochte zadeltas was een inimini model(zeer klein). De prijs was er ook naar maar toch voldeed het totaal niet aan de verwachting. Je kan er geen insteekketting of reparatieset in kwijt. Mijn suggestie is om een of meerdere foto's met gebruiksmogelijkheden te tonen. 2. Ik ben niet te spreken dat ik meer dan 7 euro zelf moet betalen om het pakket terug te sturen. Dat vind ik slechte service. Maak het product vooraf duurder inclusief verzendkosten dat voorkomt teleurstelling en een gevoel van misleiding.

Beoordelingen voor powerplustools.nl

Zeer uitgebreid assortiment, ik kon precies vinden wat ik zocht en ook nog eens voor een erg schappelijke prijs! Ik vind zelf alleen het gebruiksgemak van de site wat tegenvallen en ik miste wat overzichtelijkheid. Vervolgens wel snel geleverd en het zag er allemaal keurig uit. Assortiment en Prijs en levertijd een dikke 5 sterren! Alleen het gebruiksgemak van de site viel wat tegen.
Snelle levering van triatlon stuur. Ik ben er heel blij mee , want de prijs was de door slag om bij power plus tools te bestellen . Daarom adviseer ik power plus tools zeker aan .
Heb al jaren een crosslift dit is de 1e keer dat ik pech heb Maar na 10 jaar mag dat ook een keer ben er erg tevreden over Voor iemand die veel sleutelt een goede investering
Na de bestelling niets meer gehoord maar is snel en goed aangekomen. Beter doen; track number na bevestiging van de aankoop om de bestelling te kunnen traceren.
Goede uitleg over bestaande mogelijkheden en dit via filmpje. Vlotte manier van bestellen en vlotte levering. Ga het eerstdaags uitproberen.
Goede spullen voor schappelijke prijzen. Snel geleverd en een foutje wordt snel herstedl. 👍
Ze hadden een lange Torx T8 die ik nodig had en geen andere bouwmarkt in de buurt. Dus top!
alle spullen zijn van goede kwaliteit en snel en volgens afspraak geleverd
Snelle levering . Product voldoet zeker aan de verwachting . Top
Alles netjes en op tijd geleverd. Een aanrader!
Super snelle levering en echt mooie spullen.
van Tom t.
Mooie constructie goede kwaliteit
Geweldige vriendelijke bediening
snelle levering en prima product
Snelle en correcte levering.
Mooi artikel snelle service
Gewoon zo door gaan.