powerplustools.nl- Logo - Beoordelingen

powerplustools.nl

357 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.799 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 sep 2014
powerplustools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 okt 2023
alle hulde hoe jullie mijn bestelling uiteindelijk hebben afgehandeld ik had een set van 2 bandenlichters besteld en toen ik mijn pakket open maakte was er maar een bandenlichter ingesloten na een mail van mij kreeg ik de toezegging dat er een werd nageleverd de volgende dag had ik de ontbrekende bandenlichter al in huis alle lof en hulde voor jullie vertrouwen en de zeer snelle oplossing super bedankt daar voor dirk van den bos delft
DV

3 apr 2023
Verzending van uit jullie kant is goed geen commentaar op maar DpD doet zomaar een dotje denk ik pakket mochten ze onder kar poort zetten en niet gedaan ?? Dat is al de tweede keer

Beoordelingen voor powerplustools.nl

11 dec 2023
9 dec 2023
5 dec 2023
13 nov 2023

Sneller binnen dan aangegeven!

Sneller binnen dan aangegeven dus top! Maar misschien nog wel belangrijker de bestelde spullen zien er robuust uit en precies zoals ik gehoopt had.
AV
A V.
West-Terschelling
27 nov 2023
Prima geleverde goederen, maar het zou fijn zijn om van te voren te weten wanneer de levering verwacht kan worden, nu vernam ik niets.
23 nov 2023
Bezorging was goed. Goed en degelijk verpakt. Netjes op 1 pakket. Beschrijving was ook duidelijk hoe de werkbank in elkaar moest
22 nov 2023
Er is niets te verbeteren, ik heb mijn goederen netjes en heel snel ontvangen. Ga zo door(;
8 nov 2023

Goede service

In 2 keer geleverd Niets erg Alles goed gekomen Door opvolging van powerplus tools
28 nov 2023
Snelle levering en bovendien een perfect rekje met haken geleverd.
7 nov 2023
Snelle en correcte levering van bestelde goederen.