Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

2.317 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

17 jan 2024
Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

30 jan 2024
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

30 jan 2024
Bestelde items waren naar verwachting alleen de beloofde levertijd werd niet nagekomen e na een telefoontje van mij vonden zij dat de gewoonste zaak van de wereld: een beetje te positief
31 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u de bestelling later heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Klingel
6 sep 2023
Alles wat ik gehad heb tot nu toe was goed alleen de schoenen dat was niets ik heb maat 9 en ik kreeg maat drie enhalf wat moet ik met die kinderschoentjes du S heb ik ze terug gestuurd
7 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u de verkeerde maat heeft ontvangen. Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen, horen wij dit graag via webcare@klingel.nl. Met vriendelijke groet, Team Klingel
19 aug 2023

geweldige ervaring

Ik heb geweldige ervaringen met Klingel. Altijd super snelle bezorging, de afbeeldingen uit de folder zijn altijd gelijk aan de artikelen. en de maatvoering is eigenlijk ook altijd goed.
21 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
2 feb 2024
prijzen zijn niet hoog (vooral in de uitverkoop!) Verder word ik altijd vriendelijk geholpen aan de telefoon, ben al heel lang een klant va Klingel en heb beslist niet te klagen over U!
HB
Hedy B.
Lelystad
26 nov 2023

prima kwaliteit

Bestelling was snel geleverd product is van goede kwaliteit en maat. Jammer genoeg is de kleur afwijkend van de voorgestelde kleur op de foto nu draagt mijn dochter het met veel plezier
27 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
10 nov 2023
Bij alles wordt je keurig op tijd gemaild of je bestelling onderweg is of dat je iets wilt retourneren overal krijg je een mail van bij het ontvangen van je retour ben daar erg blij mee
10 nov 2023
GV
G V.
Rockanje, Holland
28 jan 2024
- Enorme keuze aan kleding - De kwaliteit en afwerking is prima! - Uitstekende vormgeving - Zeer redelijk geprijsd / Regelmatig grote kortingen - Snelle bezorging en gratis retour
29 jan 2024
MT
Meike T.
Hengelo
31 jan 2024
service en communicatie is prima maar de maatgeving van verschillende artikelen is nogal afwisselend; bijvoorbeeld BH C 100 van het ene merk is compleet anders dan van een ander merk
15 sep 2023
Mooie producten, snelle levering. De originele prijs vond ik te hoog, gezien dat het model heel erg simpel is en makkelijk te maken is. Wel in de uitverkoop is de prijs meer relevant
18 sep 2023
13 sep 2023
Ze hadden mij een hele tijd ( in de corona tijd) vergeten om reklame boekjes testuren. daar over heb ik gebeld. de zelfde week had ik het. en kon ik op de oude manier weer bestellen.
14 sep 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
AS
A. S.
Hoogeloon
8 aug 2023

Duidelijk en betrouwbaar

Duidelijke foto's en het product komt overeen met de getoonde informatie. De verwerking/bezorging neemt wel meer tijd in beslag dan tegenwoordig gebruikelijk. In dit geval een week.
9 aug 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
28 sep 2023
Ondanks bedenkingen tegen internet aankoop van schoenen, toch geprobeerd en goed bevallen. Uitstekende pasvorm mede dankzij de uitneembare zolen en plaatsing van eigen steunzolen.
2 okt 2023
1 feb 2024
Klingel levert kleding die bij me past. Vooral de korte maten voor broeken en jassen is een reden om bij Klingel te bestellen. De bestelde kleding wordt in goede orde ontvangen.
5 jan 2024

Super

De bestelling werd voldoende doorgegeven qua gang van zaken, 1 product volgens de direct aangegeven datum en de andere bijtijds geïnformeerd dat het product vertraging ondervond.
8 jan 2024
1 dec 2023
Wat ik besteld heb ziet er goed uit nog niet gedragen daar ik midden in een verhuizing zat. Heb ookvoor het eerst bij Klingel esteld kan er dus nog niet veel over vertellen .
1 dec 2023
Hartstikke mooi! Dank u wel voor uw review. Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
25 jan 2024
Goedemorgen, het is altijd goed en gezellig om op de site van Klingel rond te kijken. Producten zijn meestal ok. Heb alleen moeite met het bepalen van de juiste maat. HG, tonw,
29 jan 2024
4 sep 2023
2 keer terug gestuurd. 3 de keer scheepsrecht ! Toe had ik de goede maat voor mijn man, dus die hebben we betaald en gehouden. Ruilen is geen probleem, je moet wel even bellen.
6 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Gelukkig heeft u uiteindelijk de juiste maat ontvangen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Klingel
28 okt 2023
Om contact met medewerker te krijgen duurde vrij lang, te lang. Werd daarna netjes en correct geholpen. De zaak werd vlot en goed afgehandeld. Wachttijd was telang. Groetjes,
30 okt 2023
23 okt 2023

Jammer

Bestelde een korte broekmaat (van de lange broeken) maar bleek toch veel te lang te zijn een afknapper. De levering via DHL was ook onduidelijk slechte info over de levering.
25 okt 2023
BM
Babs M.
Lunteren
21 okt 2023
Ik heb jarenlange ervaring met jullie en altijd positief. Goede spullen, prijs kwaliteit in verhouding. En ; Achteraf betalen, niet goed kan gewoon terug. Top en zo hoort het.
25 okt 2023