Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl
Beoordelingen:

2.239 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal  

4,33
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Meest relevante negatieve beoordeling

30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Klingel.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
1 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mooie kleding genoeg keus altijd als je belt dan wordt altijd netjes te woord gestaan ik ben zeer tevreden over jullie klingel is goed dat verteld ik ook aan andere mensen de groetjes van fa van dooren
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
2 nov 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Klingel
22 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Matentabel

Bij mij is het vaak een gok of het wel past. Klein van stuk ( korte benen en korte armen) valt het niet mee om te slagen. maat 38 past de ene keer wel, de andere keer niet; maat 40 hetzelfde euvel.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
23 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Had een opmerking, dat ik de sneaker voor 73,98 gekocht heb en twee dagen later stonden ze voor 49,32 , en toen heb ik een mail gestuurd en kreeg ze voor dat bedrag ook. Dat vondt ik heel netjes
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
22 jan 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Gordv

Het is tot nu toe altijd goed en Nooitbproblemen gehad Altijd bericht gehad dat de goederen die ik wel evens terug stuurde aan gekomen waren enz Had ik en probleempje even telefoontje en klaar
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
31 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind het hele leuke kleding onder andere ook omdat er veel katoen wordt gebruikt wat erg fijn is voor mijn huid en algehele gemoedstoestand. Daarnaast worden pakketjes altijd tijdig geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
15 jan 2024
Mooie beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Klingel
18 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Was verkeerd geleverd, bovenstuk pyama mt. 40 pantalon mt. 44.slecht verpakt, Met klantenservice kontakt opgenomen. Direct het goede besteld en DHL. het oude laten ophalen. Heel goede service.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
3 nov 2023
Dank u wel voor uw feedback en uw score. Met vriendelijke groet, team Klingel
GB
Gerda B.
Maarssen
15 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
De geleverde bestelling klopt altijd maar het zou fijn zijn als het iets sneller geleverd wordt. Verder zou het fijn zijn als de bezorgkosten boven een bepaald bedrag niet meer gerekend worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
15 sep 2023
Bedankt. Met vriendelijke groet, Team Klingel
8 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Verjaardag

Als je net voor 90 euro hebt besteld krijg je een kado bon voor je verjaardag wil ik nog een vest bestellen gaat dat niet want voorde bon moet je voor 45 euro bestellen dat vind ik nu zo flauw.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
10 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Er is inderdaad een minimale bestelwaarde bij een waardebon en is niet te gebruiken op een bestelling die al eerder is geplaatst. De waardebon is vanaf ontvangst twee maanden geldig. Met vriendelijke groet, Team Klingel
21 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
prima bedrijf nog nooit een echte klacht gehad alleen de laatste keer iets met de maat 48 veel te groot 46 leek wel 38 dus veel te klein kan dus gebeuren maak er geen punt van terug gestuurd
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
22 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
21 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Fijne website voor een maatje meer, met een goede prijs/ kwaliteit verhouding. Alleen slecht te bereiken en als je een contactformulier invult duurt het te lang voor je een reactie krijgt
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nu ik niet meer zo makkelijk de deur uit kan ben ik heel blij om te kunnen kopen bij Klingel. Goede kwaliteit en veel variatie. Alles is netjes verpakt maar vindt de dozen wel veel te groot.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
13 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben al vele jaren klant bij Klingel, en met veel plezier. De kwaliteit is zeer bijzonder, nog nooit iets ontvangen die niet helemaal perfect afgenaaid was, en de stoffen zijn ook zo mooi.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
25 jul 2023
Hartstikke mooi! Dank u wel voor uw score. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
QM
Quality M.
Anna Paulowna
12 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Artikelen worden netjes verpakt verzonden

De artikelen zien er goed uit en worden goed en netjes verpakt. De mogelijkheid om te kunnen retourneren is ook aanwezig en je weet precies hoe dat moet. Ik ben zeker tevreden over Klingel.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
16 okt 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelde items waren naar verwachting alleen de beloofde levertijd werd niet nagekomen e na een telefoontje van mij vonden zij dat de gewoonste zaak van de wereld: een beetje te positief
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
31 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u de bestelling later heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Klingel
6 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Alles wat ik gehad heb tot nu toe was goed alleen de schoenen dat was niets ik heb maat 9 en ik kreeg maat drie enhalf wat moet ik met die kinderschoentjes du S heb ik ze terug gestuurd
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
7 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u de verkeerde maat heeft ontvangen. Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen, horen wij dit graag via webcare@klingel.nl. Met vriendelijke groet, Team Klingel
19 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

geweldige ervaring

Ik heb geweldige ervaringen met Klingel. Altijd super snelle bezorging, de afbeeldingen uit de folder zijn altijd gelijk aan de artikelen. en de maatvoering is eigenlijk ook altijd goed.
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
21 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
prijzen zijn niet hoog (vooral in de uitverkoop!) Verder word ik altijd vriendelijk geholpen aan de telefoon, ben al heel lang een klant va Klingel en heb beslist niet te klagen over U!
Beoordeling melden
HB
Hedy B.
Lelystad
26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

prima kwaliteit

Bestelling was snel geleverd product is van goede kwaliteit en maat. Jammer genoeg is de kleur afwijkend van de voorgestelde kleur op de foto nu draagt mijn dochter het met veel plezier
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
27 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
10 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bij alles wordt je keurig op tijd gemaild of je bestelling onderweg is of dat je iets wilt retourneren overal krijg je een mail van bij het ontvangen van je retour ben daar erg blij mee
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
10 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
GV
G V.
Rockanje, Holland
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
- Enorme keuze aan kleding - De kwaliteit en afwerking is prima! - Uitstekende vormgeving - Zeer redelijk geprijsd / Regelmatig grote kortingen - Snelle bezorging en gratis retour
Beoordeling melden
Antwoord van Klingel.nl
29 jan 2024
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Klingel