Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

3.774 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

De prijs/kwaliteit verhouding is in balans
Doe niet zo moeilijk. Het is gewoon goed.
Vriendelijke en behulpzame telefonistes.
Niets in het bijzonder, ben tevreden.
Makkelijk bestellen en goede levering
SB
S.C.A. B.
Nootdorp

Kwaliteit? Klingel!

Kopen bij Klingel garandeert kwaliteit
FV

Mijn nieuwe vest.

Dat het pakketje zo snel bezorgd werd.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
28 jan 2024
Het product is zoals het afgebeeld is
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Vaak vind ik de stof erg tegenvallen
RV
Ria V.
Hoogvliet rotterdam
Goede service, vriendelijk personeel
JR
Joke R.
Zaanstad
Goede kwaliteit en nóóit problemen
MD
M d.
Biervliet
4 feb 2024
snelle levering , goede kwaliteit.
MR
maria r.
biesthoutakker
28 jan 2024
de service e snelheid van levering
Hartelijk dank voor uw beoordeling.Met vriendelijke groet, Team Klingel
Aflevermoment is soms onduidelijk
Leuke aanbiedingen en cadeautjes
HB
Hedy B.
Lelystad
Goede service, snel en correct.
Super. Niks meer aan doen. Top!
GL
gerda l.
hellevoet
de kortingsbonnen vind ik fijn
3 feb 2024
Nette levering,goede kwaliteit,