Klingel.nl- Logo - Beoordelingen

Klingel.nl

2.201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden28.844 beoordelingen in totaal

Er is een fout gemaakt. Er is een fout gemaakt. Ik wil dat dit gecorrigeerd wordt. 4 Faszinata Artikel nummer: 1013221212 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 45 Aantal: 2 &599,99 afgeleverd Ik heb Armband ontvangen fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 19 Aantal: 1 Prijs: € 299,- Armbandje fascineert Artikel nummer: 1013221275 Kleur: goudkleur Legering: 14 kt. Afmeting: 21 Aantal: 1 Prijs: € 299 Ik heb de levering ontvangen. Maar in mijn account staat dat ik 3 armbanden heb ontvangen en de bedragen die ik zal betalen. Zoals ik al zei, ontving ik 4 kettingen en 2 armbanden, één 19 cm en de andere 21 cm. En ik heb een van de kettingen teruggestuurd. Ik keerde terug . Ze hebben het al ontvangen en hebben de prijs niet van mijn rekening afgeschreven. ANDERS IS MIJN PAKKET ZEER HYGIËNISCH EN HEB IK HET SNEL ONTVANGEN. EN DE PRODUCTEN ZIJN ZEER MOOI. Bij het plaatsen van mijn bestelling bij de betaaloptie heb ik ook gekozen voor de betalingsoptie van 3 maanden. En ik was erg blij toen ik mijn producten ontving: ik stortte € 500 euro op de ene factuur en € 550 euro op de andere. Eigenlijk zouden het 3 termijnen zijn. Maar op mijn rekening staat dat het allemaal in één keer wordt betaald op de 19e van de maand. Wat denken jullie, dit is geen oplichting van de klant? 3 termijnmogelijkheden tot u de bestelling ontvangt, daarna wordt de factuur naar mijn rekening overgemaakt en in één keer betaald. Kunt u mij alstublieft helpen?
SS
SELDA S.
ALPHEN AAN DEN RIJN

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald. Kreeg een mail dat het 3-5 dagen zou duren tot her bezorgd zou worden. Na 10 dagen gemaild. Geen antwoord. Daarna gebeld. Er was iets fout gegaan maar het kwam er aan. 4 dagen later een mail met mededeling uw bestelling is helaas uitverkocht uw geld word terug gestort. 2 dagen later nieuwe mail uw bestelling word na 3_5 dagen geleverd. Later weer een mail uw geld is terug gestort. Helaas niet te zien op mijn bankrekening dus maar weer gebeld. Ja dat laatste was een foutje maar uw bestelling wordt deze week geleverd. Maar tot nu toe geen track en trace code gekregen dus is de bestelling nog niet onderweg. Of ik ooit iets krijg of mijn geld terug krijg is nog maar de vraag. Ga maar weer proberen te bellen . En o ja als je belt moet je dikwijls een kwartier wachten en naar allerlei mededelingen luisteren en als er dan al opgenomen wordt dan word je gewoon weggedrukt.

Beoordelingen voor Klingel.nl

Niet goed aangegeven levertijden: Op 24/11 bestelling geplaatst. Bij alle artikel stond op voorraad en levertijd 2-4 dagen. Pas na plaatsing bestelling, stond verwachte datum 3 dec. Daarover gemaild. Uiteindelijk pas levering op 7 dec. Dus g
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de levertijd. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Klingel
12 sep 2023
Als je al 22 jaar klant bent dan moet je alsnog steeds voor minimaal 45 euro besteden om in aanmerking te komen voor de gratis cadeaus. Dit zou naar mijn mening best gewoon bij een mindere bestelling automatisch mee gestuurd kunnen worden.
13 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. De minimale bestelwaarde dient altijd te worden gehanteerd, het maakt hierbij niet uit hoe lang iemand klant is van ons. Met vriendelijke groet, team Klingel
21 nov 2023
Goede kwaliteit van kledij, ook voor vrouwen met maatje meer. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer de spullen arriveren. Als iets uitverkocht is tijdelijk wordt het nageleverd, mits je het dus al besteld had. Ik ben er erg blij mee!
22 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Klingel
29 okt 2023
Goede kwaliteit kleding, ze leveren op de afgesproken tijden. Prettig online te winkelen. Wel kan het voorkomen dat de bestelnummers in de papieren catalogus niet overeenkomen met de website. Even contact opnemen en het wordt geregeld.
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
IB
Ilonka B.
Enschede
15 okt 2023
Ik vind dat de communicatie naar de klant toe heel veel beter mag. En het duurt lang voor je het pakketje krijgt. Ik had verwacht dat ik het niet zou ontvangen. Ik heb het besteld, en er verder niets van gehoord, ook geen mail gehad.
16 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Indien u de bestelling nog niet heeft ontvangen, kunt u een e-mail sturen met uw adresgegevens naar webcare@klingel.nl. Met vriendelijke groet, Team Klingel
2 nov 2023
Makkelijke website om te bestellen. Enige minpuntje was: er werd een mogelijke bezorgdatum in de mail vermeld maar het 2 dagen later. Dat kan beter. Ik heb via de mail contact gezocht maar daar nooit een reactie mogen ontvangen.
SS
sylvia s.
Leiderdorp
24 aug 2023
Prima service! Moest helaas een kledingstuk terugsturen. Mail gestuurd. De afwikkeling verliep vlekkeloos. Meteen een mail terug gekregen en binnen een paar dagen stond het betaalde bedrag weer op mijn rekening. Mijn dank!!
25 aug 2023
11 okt 2023
Snelle levering, duidelijke e-mails, goede afhandeling van retourzending. Prettige webwinkel met goede kleding, geen rommel. Wel vervelend dat ze mijn huisadres doorgeven aan zusterbedrijven die mij papieren catalogi sturen.
12 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
16 dec 2023
Goede service, ik kreeg een product wat niet in orde was (en al gebruikt leek) en nadat ik er over gebeld had is er actie ondernomen en kreeg ik heel snel het betaalde bedrag retour. Jammer dat het inmiddels uitverkocht is.
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Klingel
12 nov 2023
i k heb een trui gekocht maar het is me veel te groot maar als het terug stuurt en een kleinere maat neem kost het me weer verzendkosten dus houd het maar daar zit ik niet op te wachten dus heb maar ergens anders gekeken
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw feedback. Met vriendelijke groet, team Klingel
LD
LAT d.
wADDINXVEEN
29 aug 2023
De T shirts waren erg mooi. Precies zoals op de foto op de site. 100% katoen draagt heerlijk. Goede service, wat trage levering. Wat nog beter kan de verzendkosten wat lager maken of iets verzinnen voor vaste klanten.
30 aug 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Klingel
De produkten zijn prima maar de levering met DHL laat nog al eens te wensen over. Het is meerdere malen voorgekomen dat ze gewoon voorbijrijden en melden dat ze me gemist hadden. Dit heb ik ook al gemeld bij Klingel.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat DHL te wensen overlaat. Wij zullen uw feedback ook nogmaals doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Klingel
Mogelijkheid in termijnen betalen! Dat maakt mijn maandelijkse uitgaven makkelijker en overzichtelijker. Heb nog steeds veel plezier en ben nog altijd tevreden met de spullen die ik al jaren bij jullie heb gekocht.
8 aug 2023
5 nov 2023

Retourzending digitaliseren, is sterk verouderd.

Ik vind het retourneren niet meer van deze tijd. Een vreemd herroepings formulier invullen op papier in plaats van digitaal je retour aanmelden. Voor mij reden om niet zo snel meer iets daar te bestellen helaas.
Antwoord van Klingel.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. U mag een retourzending ook digitaal aanmelden via service@klingel.nl. Het herroepingsformulier hoeft niet verplicht mee gestuurd te worden. Uiteraard zullen wij uw feedback doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Klingel
MP
Margreet P.
Hazerswoude-Rijndijk
25 sep 2023

De telefonische afhandeling kan (nog) beter

De telefonische afhandeling kan beter. Ze konden in systeem niet zien welke kortingscode ik aangeboden had gekregen (via bestelform in boekje) Maar de zeer vriendelijke medewerkster heeft dit wel in orde gemaakt!
27 sep 2023
24 nov 2023
Ongeveer 20 jaar ben ik klant van Klingel voorheen Termeulen. Met beiden was en ben ik tevreden. Bij hen vond ik mijn perfecte passende garderobe. Dank u voor deze geweldige ervaring in de afgelopen 20 jaar.
Mooie beoordeling, dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Klingel
EV
Els v.
Harmelen

Prijs kwaliteitsverhouding oké

Kleding van Klingel past mij altijd goed. Ook als een kledingstuk binnenkomt klopt de kleur zoals op de foto en de de kwaliteit is ook goed. Heb in de loop der jaren maar een enkele keer iets teruggestuurd.
13 aug 2023
ik zoek duurzame stoffen zoals linnen en katoen en zuiver zijde en en lycocel gecomibineert met hele lage synthesiese toevoeging. Niet half om half percentage. . Bij linnen wil ik ook zuiver linnen stof.
14 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Wij gaan dit doorgeven aan onze afdeling inkoop. Met vriendelijke groet, Team Klingel
GV
G V.
Rockanje, Holland
- Enorme keuze uit kleding - Kwalitatief prima materiaal - Mooi om te zien en fraai van design - Redelijke prijs - Regelmatig afgeprijsd, daardoor financieel aantrekkelijk om te kopen - Snelle levering
Top beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Klingel
1 nov 2023
Mooie kleding genoeg keus altijd als je belt dan wordt altijd netjes te woord gestaan ik ben zeer tevreden over jullie klingel is goed dat verteld ik ook aan andere mensen de groetjes van fa van dooren
2 nov 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Klingel