Klingel.nl

Online dames- en herenmode, schoenen en meer...

Mail Order Finance GmbH
Rivium 1e straat 72
2909 LE  Capelle aan den IJssel

A.J. Janse

Beoordelingen voor Klingel.nl

4.32 / 5.00

3.486 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 3.486 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over Klingel.nl

goede kwaliteit, prima maattabel en snelle levering.

Antwoord van Klingel.nl
Wat fijn! Dank u wel! Met vriendelijke groet, team Klingel.
Bestelling via internet ging vlekkeloos Berichtgeving via internet was duidelijk Bestelling was van goede kwaliteit, was keurig netjes verpakt en werd keurig netjes en compleet aan de deur afgeleverd. Een punt minder; vanwege de sinterklaasdrukte werd het een dag te laat afgeleverd. Maar dat werd weer goed gemaakt doordat de bezorger het op zondag kwam brengen. Dank u ,

Antwoord van Klingel.nl
Hartstikke bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, team Klingel.
1 week geleden
Kleding valt iedere keer weer tegen. Niet alleen bij klingel.

Antwoord van Klingel.nl
Spijtig om te lezen dat de artikelen niet naar wens waren. Desondanks willen wij u wel bedanken voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, team Klingel.
De levering laat een kleine week op zich wachten. Een product retour zenden is omslachtig omdat het naar een speciaal bedrijf aan huis gebracht moet worden en dit adres heeft beperkte openingstijden. Ook moeilijk te vinden op internet. Voor 4,95 bezorgkosten verwacht ik een snellere levering en en soepeler retourzending. Zeer ouderwets, maar wel zoals het op de Klingelsite staat aangegeven.

Antwoord van Klingel.nl
Wij willen u hartelijk danken voor uw feedback en beoordeling, daar hebben wij heel veel aan! Wij kunnen voor u altijd een afhaalopdracht maken voor de retouren als u deze niet zelf wilt wegbrengen. Mocht u nog meer vragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via service@klingel.nl of via 010-4479800. Met vriendelijke groet, team Klingel.
ik bin te vreden

Antwoord van Klingel.nl
Wij zijn ook tevreden met uw beoordeling. Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, team Klingel.

Antwoord van Klingel.nl
Zeer uitstekend! Dank u wel! Met vriendelijke groet, team Klingel.
nvt

Antwoord van Klingel.nl
Toch bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! Met vriendelijke groet, team Klingel.
zeer mooie trui staat mooi

Antwoord van Klingel.nl
Veel plezier gewenst met de mooie trui! Met vriendelijke groet, team Klingel
1 week geleden
Altijd correct ontvangen en ook de teruggestuurde artikelen weer terug geschreven

Goed om te lezen! Met vriendelijke groet, team Klingel
Prima product voor een goede prijs

Fijn om te lezen! Met vriendelijke groet, team Klingel
Het product voldoet weer volledig aan de verwachtingen.

Goed om te lezen! Met vriendelijke groet, team Klingel
Voor mij is Klingel een ontdekking De kledingstijl, pasvorm en kwaliteit vind ik geweldig. Zeker in verhouding met de prijs Ik ga beslist vaker gebruik maken van Klingel

Geweldig om te lezen, bedankt! Met vriendelijke groet, team Klingel

Bedankt! Met vriendelijke groet, team Klingel
1 week geleden
De jas past perfect en was op tijd geleverd.

Antwoord van Klingel.nl
Fijn om te lezen! Veel plezier met de jas gewenst :-). Met vriendelijke groet, team Klingel
goed

Goed om te lezen! Met vriendelijke groet, team Klingel
Altijd goede producten en een goede levering

1 week geleden
Jammer dat je altijd moet wachten tot de deelleveringen gezamelijk bezorgd worden.

Antwoord van Klingel.nl
U kunt ervoor kiezen om wel of geen deelzendingen te willen ontvangen. Indien u deze optie niet selecteert worden de artikelen die wel op voorraad zijn naar u verstuurd! Met vriendelijke groet, team Klingel
Netjes verpakt, Goede kwaliteit

Bedankt! Met vriendelijke groet, team Klingel
Ik heb de bestelling voor mijn moeder gedaan en wij zijn beiden heel tevreden over de bestelde dames mantel. De levertijd zou 10/14 dagen zijn dus daar hebben wij rekening mee gehouden. Prima dus.

Antwoord van Klingel.nl
Wat fijn om te lezen dat jullie beide heel tevreden zijn. Hier worden wij blij van :-). Met vriendelijke groet, team Klingel
Mooie jurk

Antwoord van Klingel.nl
Wij wensen u veel plezier met de mooie jurk! Met vriendelijke groet, team Klingel