waterton.nlBeoordelingen

4.41/5.00

23 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over waterton.nl

Prachtig product! Montage van regenwaterverzamelaar verliep minder vlot als in de instructie. Gelukkig waren er op YouTube uitgebreidere filmpjes.
1 week geleden
De brouse lekt op de aansluiting met de gieter
2 weken geleden
Veel keuze, makkelijk te bestellen, prompte levering
2 weken geleden
de diameter van de houten regentonkraan was afwijkend (dikker) dan werd opgegeven. Was jammer!
2 weken geleden
we zijn heel blij met de nieuwe kraan, perfecte passing ,kraan loopt goed en lekt niet
3 weken geleden
Lange levertijd, op zich geen probleem maar wat tussentijdse informatie zou welkom geweest zijn.
Alles is precies zo gegaan als beschreven tijdens het bestelproces. Ook het lezen van de reviews heeft erg geholpen en zo was installatie een fluitje van een cent.
duidelijke afspraken goede after sale service en ze komen hun afspraken na
Op mijn telefonische vraag aan de telefoniste heb ik geen goed antwoord gekregen. Na intern overleg met iemand van uw bedrijf gaf zij mij geen duidelijk antwoord. Het ging om de aansluiting van de wateroverloop op een regenafvoerbuis die ik van de gemeente moest afsluiten en dus de overloop in het reservoir niet kon gebruiken. ik ben zelf maar gaan bedenken en prutsen
graag ook een foto van de bovenkant van de ton zodat men kan zien of er een opening is om gemakkelijk te reinigen.
Waterton is mooi product en keurig afgeleverd
Gewoon dik in orde, zoals mag worden verwacht. Niks mis mee
Artikel moest nabesteld worden, kreeg daar een aardig en beleefd mailtje over. Fijn
wel wat aan de dure kant.
Snelle , correcte levering
Goedkopere ton gekregen, andere was Niet leverbaar. Geen geld terug gekregen ?
Heel overzichtelijke website, niet duur en Zeer correcte afhandeling. Hele goede communicatie . Levering was netjes en volgens de afgesproken datum. Waterton.Nl beveel ik zeker aan.
ik was verbaasd van de goede degelijke manier hoe de waterton verpakt was. Ik heb geen enkele negatief punt een aanrader dus niet twijfelen en daar bestellen.
goed