Dille & Kamille (NL)

4.072 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.765 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

Levering volgende dag verrassend extra toeslag

Ze geven aan dat de levering de volgende dag is, daar kies je dan voor met de verzendkosten maar dan volgt er later toch nog een toeslag om die volgende dag te halen......
25 dec 2023
De Christmas crackers was 1 grote teleurstelling!! Geen hoedjes niets zat erin echt waardeloos!! Gr Mevr Bos Graag feedback over mijn aankoop joann_bos@ hotmail.com
Mijn inziens is er te veel verpakkingsmateriaal gebruikt voor 2 pakjes kaarsjes. Dat vind ik niet erg milieuvriendelijk, het zou mooi zijn als dat wat minder kan.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We willen graag dat de artikelen heel aankomen bij de klant, maar we zullen het doorgeven aan de collega's in het magazijn.
Beelden op website komen niet overeen met werkelijkheid. Huishoudkaarsen besteld, krijg 2 doosjes met 6 kaarsen, 10 cm lang. Omschrijving onvoldoende duidelijk.
15 jun 2023
2 fotolijstjes besteld waar niet eens een foto in kan doordat het glas te strak tegen het metale fotolijstje aan zit. We hebben deze dus meteen kunnen weggooien
16 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op! 🌿️
Voor de vierde keer vanille pasta gekocht. Altijd 2 kleine flesje verpakt in een doos waar een pannenset in past. Ergerlijk al 2 x eerder klacht gemeld pffffff
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor de beoordeling. We hebben contact met je opgenomen via de mail! 🌿
Een ander koeriersdienst zou fijn zijn. Pakketje zou maandag bezorgd worden en is er nog niet. De communicatie is ook bar slecht. Bestel hier nooit weer wat!!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat het via de mail al is opgelost gelukkig! 🌿
9 jul 2023

Veel te grote verpakking

Ik had 6 geurzakjes en 4 kruidenpotjes besteld en dit kwam in een doos aan waarin je een magnetron zou kunnen vervoeren. Dit vind ik absoluut niet acceptabel.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Dank voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling in een te grote doos is verstuurd. Wij nemen per mail contact met je op! 🌿️
2 sep 2023

Leuk maar heel onhandig.

Ziet er leuk uit maar het is enorm moeilijk om de foto's er recht in te krijgen en ook nog eenss op gelijke hoogte. Voor twee foto's voor en achter te krap.
4 sep 2023
Bedankt voor de feedback. Wat jammer dat het fotolijstje niet volledig naar wens was. We nemen via de mail contact met je op!
12 aug 2023
Jammer dat ik voor minimaal 10 euro moest bestellen, ik heb in de buurt geen winkel waar ik even langs kan gaan. Mijn bestelling paste prima in een envelop.
3 dec 2023
2€ extra betaald voor snelle levering maar 5 dagen moeten wachten…. Het is natuurlijk een drukke periode maar biedt deze mogelijkheid dan liever niet aan.
26 nov 2023
Jammer dat het allemaal made in china is. Past niet bij een bedrijf dat zich verkoopt als natuurbewust en duurzaam. De kwaliteit is dan ook made in china.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. we nemen via de mail contact met je op.
9 nov 2023

Misleidende foto’s

Het product zag er op de site uit als een dikkere messing hanger voor in de kerstboom. In werkelijkheid zijn de hangers flinterdun en dus belachelijk duur
9 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat de messing hangertjes er anders uitzien dan dat je verwachtte. Dat zal een teleurstelling zijn geweest. Een collega heeft je mail al beantwoord.
10 sep 2023
Mijn pakketje is kwijt, dus de spullen zijn vast goed, maar ik heb ze niet en er wel voor betaald. DHL als vervoerder gebruiken is altijd een slecht idee.
11 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling nog niet werd afgeleverd! We nemen via de mail contact met je op zodat we samen met jou een oplossing kunnen vinden.
Het kookboek was beschadigd omdat er een ronde sticker op had gezeten die door jullie was verwijderd. Niet handig als je het cadeau wil geven aan iemand.
20 jul 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de beschadiging. We nemen per mail contact met je op.
GH
Gerard H.
BERGEN LB
24 nov 2023

Duurt erg lang

7 dagen geleden iets besteld en nog geen track en trace, laat staan een (reeds betaalde) bestelling. Wel een smoes over Black Friday. Geen goede beurt.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. we nemen via de mail contact met je op.
2 jun 2023
Producten waren slecht verpakt en de doos was half open. Verder geen afzender, geen kaartje, 0 experience zoals je dat in de winkel wel gewend bent.
5 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op
Incomplete bestelling. Erover gemaild, maar ze hebben de mail niet goed gelezen en aangegeven dat er contact geweest is, wat ook niet het geval was.
Ik vraag wat ik moet doen als een product beschadigd wordt bezorgd en krijg geen enkele reactie. Wel een mail om feedback te sturen. Belachelijk!!!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Gelukkig heb je ondertussen contact gehad met een collega.
Glaswerk was gezamenlijk ingepakt met stenen poppetje. Glaswerk stak ook uit de verpakking. Gelukkig niet gebroken. Maar wel lichtelijk beschadigd.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We nemen via de mail contact met je op.