Dille & Kamille (NL)

4.050 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.630 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

Bestelling naar verkeerd adres.

De bestelde artikelen naar het bezorgadres sturen en niet naar het factuuradres. Erg ongemakkelijk. Waarom anders het bezorgadres invullen?
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat je ondertussen al contact hebt met een collega.
30 jun 2023
Het is voor bedrijven vervelend dat de levering alleen 's avonds na 17:00 uur plaatsvind. Een optie voor levering overdag zou fijn zijn.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op! 🌿️
De verpakkingsdoos was stuk. De steel van de pan ter waarde van 39,90 euro stak uit de verpakking!!!!! De goederen veel beter inpakken.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je bericht. We nemen via de mail contact met je op.
16 dec 2023

Vrolijk koken. Het dessin van de schort en…

Het dessin van de schort en pannenlappen is erg leuk. De kwaliteit is minder: de stof is erg dun en zal de kleding minimaal beschermen.
PZ
Peter Z.
Delden
Levering nadat er door ons gereageerd werd omdat pakje zogenaamd aangeboden was en we niet thuis zouden zijn. Uiteindelijk wel bezorgd.
1 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor het ongemak met de levering. We zijn blij dat het pakje uiteindelijk wel bezorgd is. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen
20 jun 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen en kan ook niet achterhalen waar deze is ….. de communicatie is beetje vaag en onduidelijk.
21 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je pakket nog niet aangekomen is. Wij nemen per mail contact met je op

Niet geleverd

Ik heb iets besteld en betaald, maar niet geleverd gekregen. Klantenservice reageert pas over enkele dagen. Wat is er aan de hand?
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Een collega heeft ondertussen contact met u gezocht via de mail.

Slechte levering

Het pakket zou tussen 08:00 en 20:00 uur (!) bezorgd worden. En arriveerde pas de volgende dag, zonder tussentijdse berichtgeving.
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op
22 okt 2023
De presentatie vond ik zeer teleurstellend. Artikelen los in een doos gegooid. Iets van een verpakking vind ik toch wel minimaal.
24 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op
5 mei 2023

Late bezorging.

Jullie schrijven: "voor 23.59 besteld, volgende dag in huis". Niet dus! Op vrijdagmiddag besteld en op maandagavond 21.30 in huis.
12 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op.
14 nov 2023

Online bestellen lukt niet

Het is onmogelijk om online een bestelling te plaatsen. Vijf keer contact gehad met de klantenservice, maar niemand die je helpt
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses dat het niet lukt om je bestelling te plaatsen. We zien dat er al contact met je is opgenomen via e-mail
ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. En helaas hebben wij al Sinterklaas gevierd en was ik genoodzaakt iets anders te kopen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We nemen via de mail contact met je op.
11 mei 2023

Bestelling te laat en onjuiste info via mail.

Bestelling kwam niet op tijd, ik kreeg een melding dat ze niet alles op voorraad hadden en vervolgens werd toch alle geleverd.
12 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat de informatie niet klopte. Zo te zien heeft één van mijn collega's ondertussen contact met je opgenomen per mail.
18 aug 2023

cadeaukaart kwijt na vastlopen site.

Online order liep vast waardoor cadeaukaart weg was, pas na contact met klantenservice kon dit een dag later opgelost worden.
23 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het tegoed tijdelijk was verdwenen. Fijn dat het nu is opgelost met onze collega!🌿
Voor 23:00 bestellen volgende dag in huis is al meerdere keren niet gehaald. Als je dit beloofd moet je het ook waarmaken.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. In 99% van de gevallen heb je jouw bestelling de volgende dag in huis. Onze excuses dat dit bij jou niet is gelukt.
22 jul 2023
Wij weten niet waar ons pakketje nu is en ik heb aangeven wanneer wij geopend zijn. Helaas niet in de avond. Mvg, Jacques
24 jul 2023
We hebben u een mail gestuurd.
3 aug 2023
Ik heb de bestelling nooit ontvangen. De track en trace code van Post NL is nog steeds pending en geeft geen bezorgdatum.
8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je pakket nog niet aangekomen is. Zo te zien heeft één van mijn collega's ondertussen contact met je opgenomen per mail.
Na week nog geen bestelling ontvangen. Klantenservice gebeld, duurt erg lang met opnemen (geen contact gehad vooralsnog)
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat je ondertussen contact hebt gehad met de klantenservice
11 aug 2023
Helaas was de bloempot kapot bij aankomst. Ondanks meters plastic folie. Niet erg milieu bewust voor een groene winkel.
15 aug 2023
Bedankt voor jouw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat er een bloempot is gebroken tijdens de verzending. Wij nemen per e-mail contact met je op! 🌿️
Goedkoper worden, spullen voorradig hebben. Op zijn minst de mogelijkheid om op black friday wèl je bestelling te doen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Dille & Kamille heeft er bewust voor gekozen om van black friday, green friday te maken. Een dag waarop we extra aandacht besteden aan de natuur. Op de dag dat consumenten wereldwijd worden aangespoord tot kopen, kiezen wij ervoor om op 24 november 2023 de deuren van al onze winkels in Nederland, België en Duitsland en de webshops, te sluiten. Op deze dag gaan we naar buiten om te helpen met de aanplant van 16 voedselbossen in Nederland, in samenwerking met Stichting Voedselbosbouw Nederland.