Dille & Kamille (NL)

4.058 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.643 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

3 aug 2023
Ik heb de bestelling nooit ontvangen. De track en trace code van Post NL is nog steeds pending en geeft geen bezorgdatum.
8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je pakket nog niet aangekomen is. Zo te zien heeft één van mijn collega's ondertussen contact met je opgenomen per mail.
Na week nog geen bestelling ontvangen. Klantenservice gebeld, duurt erg lang met opnemen (geen contact gehad vooralsnog)
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat je ondertussen contact hebt gehad met de klantenservice
11 aug 2023
Helaas was de bloempot kapot bij aankomst. Ondanks meters plastic folie. Niet erg milieu bewust voor een groene winkel.
15 aug 2023
Bedankt voor jouw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat er een bloempot is gebroken tijdens de verzending. Wij nemen per e-mail contact met je op! 🌿️
Goedkoper worden, spullen voorradig hebben. Op zijn minst de mogelijkheid om op black friday wèl je bestelling te doen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Dille & Kamille heeft er bewust voor gekozen om van black friday, green friday te maken. Een dag waarop we extra aandacht besteden aan de natuur. Op de dag dat consumenten wereldwijd worden aangespoord tot kopen, kiezen wij ervoor om op 24 november 2023 de deuren van al onze winkels in Nederland, België en Duitsland en de webshops, te sluiten. Op deze dag gaan we naar buiten om te helpen met de aanplant van 16 voedselbossen in Nederland, in samenwerking met Stichting Voedselbosbouw Nederland.
2 jun 2023

Bestelling na een week nog niet binnen

Heb vorige week een bon besteld. Op de website staat voor 23:58 besteld morgen in huis. Heb het nog steeds niet binnen.
5 jun 2023
20 jun 2023
Bij de bestelling meer betaald voor een directe levering echter .. Duurde toch 2 dagen . Zonde van het extra geld.
21 jun 2023
RL
Riina L.
Raamsdonksveer
product besteld, was op voorraad, drie dagen later een mailtje toch uitverkocht, geld wel snel terug gestort.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat er een artikel niet leverbaar was, ik begrijp je teleurstelling. Ik ben blij te lezen dat de terug betaling in ieder geval wel soepel is verlopen!
21 nov 2023
de bestelde variant was ondanks dezelfde uitstraling en naam anders dan de in de winkel gekochte versie. Jammer.
22 nov 2023
Jammer om te horen. We nemen via de mail contact met je op om uit te zoeken wat er mis is gegaan.
3 sep 2023
Website verbeteren; het betaalproces liep helemaal vast. Na cookies verwijderen op advies v helpdesk lukte het.
4 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Het is uiteraard niet de bedoeling dat het betaalproces zo moeizaam verloopt. Wat fijn dat het met de tips die u kreeg wel is gelukt. We wensen u veel plezier met uw bestelling.
26 jun 2023
Ik kreeg eerst de verkeerde bestelling en toen ik het goed kreeg toegestuurd, is het voor een deel beschadigd.
26 jun 2023
20 jul 2023
De stukken haarzeep die ik besteld hebt zijn van heel andere kwaliteit en grootte dan voorheen. Teleurgesteld.
24 jul 2023
Bedankt voor de beoordeling. We hebben u een bericht gestuurd.
3 dec 2023

Prijskaartjes zitten vast met roestige paperclips die afgeven op het product

Prijskaartjes zaten vast met roestige paperclips die oranje streepjes achterliet op de gekochte placemats
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zullen via de mail contact met je opnemen.
11 sep 2023
Op zondag beloven de volgende dag te leveren en dan zonder uitleg pas op donderdag leveren, da's niet oké.
11 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de bestelling vertraging heeft opgelopen, excuses voor het ongemak. We zullen per mail verder contact met je opnemen.
15 nov 2023
Een van de twee glazen potjes is kapot bezorgd. Was fijn geweest als dit wat zorgvuldiger was ingepakt.
16 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen via de mail contact met je op.
De spullen zaten in een veel te grote doos met extreem veel vulmateriaal… echt zonde van al het papier
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Als artikelen afwijkende maten hebben, moet het magazijn keuzes maken bij het inpakken . We gaan onderzoeken of het toch niet anders kan.
Heb nooit een bevestigings email gehad met mijn bestelling. Nooit bericht gehad dat het verzonden was.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Onze mails komen soms ook terecht tussen de spammail.

Kapotte pot

Een van de bloempotten zat gebarsten in de bubblewrap-verpakking. Gelieve me een nieuwe te bezorgen.
21 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. We nemen via de mail contact met je op.
25 dec 2023
Er werd een verkeerd item geleverd. Er kon ook niet in alle winkels click en collect besteld worden.
29 mei 2023
product erg klein, daardoor erg duur.
23 dec 2023
Ik heb m’n bestelling nog niet ontvangen en een deel van wat ik heb besteld is niet meer leverbaar