dille-kamille.nlBeoordelingen

Dille & Kamille (Nederland) B.V.
Stromarkt 37
1012SW Amsterdam
Kamer van Koophandel 29029858
Pieter Hugo Korthals Altes, Edmond Charles Eugene Maessen, Theodoor Marius van Sprang, Johannes Pieter Geels

Beoordelingen voor dille-kamille.nl

4.64/5.00

2.819 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dille-kamille.nl

1 dag geleden
Producten waren erg zorgvuldig verpakt. Precies zoals je gewend bent van D&K Ik heb mijn bestelling snel thuis bezorgd gekregen.
1 dag geleden
Mooie duurzame producten, erg fijne winkel. Webshop kan wel een update gebruiken.
1 dag geleden
Hele mooie wasmand besteld die ook snel geleverd was!
Netjes en snel geleverd
1 dag geleden
Dit was de snelste bestelling in deze drukke tijd die we ook nog de volgende dag in huis kregen, terwijl er netjes aangegeven wordt dat het misschien langer kan duren en toch alles meteen de volgende dag ontvangen! Geweldig! Niet alleen beloven maar ook nakomen!
1 dag geleden
Leuke producten en snelle levering - ook de optie om de producten per fiets koerier te laten leveren!
Super fijne winkel en de webshop is ook top. In deze drukke Corona tijden mijn bestelling binnen 1 dag keurig verpakt in huis.
1 dag geleden
Een eerste keer ervaring! Nog nooit in een van de winkels geweest of via webshop besteld. Nu dan toch voor dochters verjaardag een prachtig taartplateau aangeschaft samen met wat kleine spulletjes. Wat een leuke dingen en ook kwalitatief gezien super! Dit gaan wij zeker vaker doen!
Het product dat ik heb besteld heb ik uiteindelijk terug willen sturen omdat ik een picknick mand wilde waarin ik ook daadwerkelijk iets in kon doen. Vervolgens zat er geen antwoord nummer bij dus toen moest ik dus nog betalen om het te retourneren. Dit vind ik belachelijk. Ik heb het mandje aan een klein meisje gegeven die op dat moment bij het postnl punt stond met haar moeder. Zij was blij.
Snelle levering, ondanks deze Corona tijd. En super fijne producten.
mis alleen een conditioner blok, kon alleen maar een shampoo blok krijgen. erg jammer :(
Service en levering was goed het de kleur van het product verdween snel en voelde plastic aan
Dille en Kamille is wat mij betreft al heel lang een winkel die mooie en zo duurzaam mogelijke producten verkoopt. Handig voor mijn eigen huishouden, maar ook altijd leuk om een cadeau voor iemand anders te kopen.
Alles perfect op tijd bezorgd
Snelle en goede service. Producten goed en goedkoop. Meestal ga ik naar de winkel, maar door corona kan dat nu niet. Daarom heel blij en tevreden met deze service.
Gewoon niets op aan te merken!
Dille en kamille is een heerlijke winkel om te zijn. De producten zijn van goede kwaliteit en duurzaam. Ik kom er al jaren... ga zo door !!
Het shoppen op de site ging heel stroef, veel producten bleken niet op voorraad. Maar toen ik uiteindelijk een bestelling had geplaatst liep het als een zonnetje. Netjes ingepakt, keurig.
Kwaliteit is goed, snelle levering
Super