Dille & Kamille (NL)

4.080 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.818 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

14 jun 2023
Het pakketje was veel te laat terwijl ik had bijbetaald om het de volgende dag te laten komen.
15 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We nemen via de mail contact met je op.
Pakketje niet ontvangen bezorger geeft via mail aan dat het bezorgd is waar is mijn pakketje
ja, ik heb niets ontvangen. En het bedrag is wel van m'n rekening afgeschreven! Heel brutaal.
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor het ongemak. We nemen graag per mail contact met je op.
13 jul 2023

Fotolijstjes

De fotolijstjes die ik had besteld zijn erg mooi, maar is lastig om de foto’s erin te krijgen
13 jul 2023
Bedankt voor je reactie. Jammer dat het lastig is om de foto's erin te krijgen. We nemen via de mail contact met je op.
6 jan 2024

Aflevering

De bestelling is niet afgeleverd op ons adres,en wist niet bij welke buren het was afgegeven
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend! We zien dat er al contact met je is opgenomen via e-mail.
23 dec 2023
Geen bestelling binnen 5 werkdagen. Niets meer gehoord na de bestelling van 7 dagen geleden.
Veeeeel te laat bezorgd .. inmiddels meer dan een week vertraging en nog steeds niet binnen
3 dec 2023
Kreeg pas heel laat te horen dat een kado uitverkocht was. Het ging juist om dat voorwerp
4 jun 2023
Er zat geen retour label in de doos! Verder is de omschrijving van de kleuren niet juist.
5 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op
Jullie vragen me al om een beoordeling, terwijl ik mijn bestelling nog niet binnen heb..
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback!
24 nov 2023

Levering niet volgens afspraak

Gekozen voor 1 dags levering, nu na 8 dagen is de bezorging weer uitgesteld met 3 dagen.
28 jun 2023
de beloofde leveringstermijn werd niet gerespecteerd kwaliteit van de goederen was prima
28 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op
7 jul 2023

Happy but is not my first choice

1. Product value for money ratio is average 2. Slow collection process at the store
26 dec 2023
Bestelling nog steeds niet bezorgd. Website voor track-and-trace werkt niet goed.
Mijn pakketje was opengescheurd en daardoor miste ik een deel van mijn bestelling
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je bericht. We zien dat een collega het missende artikel heeft nagestuurd.
23 nov 2023
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling. En hoor er ook niks over wanneer het komt.
12 aug 2023
het product is zoals verwacht. de bezorging en de communicatie daarover ondermaats
15 aug 2023
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij nemen per e-mail contact met je op! 🌻️
25 jul 2023
Andere bezorgdiensten en op de website vermelden dat er overdag niet wordt bezorgt
26 jul 2023
Bedankt voor deze feedback. We zien dat er gelukkig al contact met je is opgenomen via de mail! 🌿
16 nov 2023

Slechte levertijd. Wacht nog steeds

Besteld en zou de volgende dag in huis zijn. Nu een week later nog niet in huis
Bedankt voor je beoordeling. We nemen via de mail contact met je op.
Mijn pakket is nog niet geleverd na een week en de klantenservice neemt niet op
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat je ondertussen al contact hebt gehad met onze collega!