Dille & Kamille (NL)

4.066 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.684 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

Het pakketje werd snel geleverd en was goed verpakt omdat het breekbare artikelen waren. Alles was nog heel..keurig verzorgde bestelling dus.. top!
16 jun 2023
Supersnelle levering en alles tiptop in orde! Ik had nooit gedacht dat ik mijn servetten zo snel zou hebben omdat ik zo’n groot aantal besteld had.
Tijd Ik had als bezorging gekozen voor een bezorging binnen 3 dagen uiteindelijk 5 dagen later pakketje binnen gekregen. Dit vind ik best laat.
15 sep 2023
Heerlijke winkel! Mooie, handige spulletjes. Via internet bestellen en laten bezorgen werkt ook prima. Alles goed verpakt en snel geleverd. Top!!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je mooie feedback! Veel plezier van je aankopen.
19 jul 2023

Bestelling niet compleet, goede service

Meerdere ansichtkaarten besteld en helaas één te weinig ontvangen. Update: ik heb de ontbrekende kaart alsnog ontvangen, bedankt voor de service!
24 jul 2023
Fijn en bedankt voor de update!
11 jul 2023
Ik had de bestelde artikelen snel nodig en dat heeft de klantenservice ook heel snel voor mij geregeld dus top service en super fijn meegedacht.
13 jul 2023
Bedankt voor je mooie beoordeling! We blijven ons best doen😊

Mooie producten en netjes verpakt

Blij met het aanbod aan (duurzame) producten. Vlotte levering tijdens de feestdagen. Alle breekbare dingen waren ook erg zorgvuldig ingepakt!
Prima producten ontvangen. Pakket had gewoon in de tuin gelegd kunnen worden daar we niet thuis waren. Moest nu op een afhaalpunt gehaald worden
3 jun 2023
Er kwam helaas een kapotte bloempot aan via de bezorging. Het werd gelijk opgelost en een paar dagen later had ik al een nieuwe! Top service 👍🏼
26 aug 2023
Product viel tegen dacht dat de schepjes groter waren dan de werkelijke maat en mocht retour gestuurd worden Bedrag werd direct teruggestort. 👍
30 aug 2023
Bedankt voor je mooie beoordeling!🌿
De bloemenpers voldeed helemaal aan mijn verwachtingen. De badspons had ik anders voorgesteld, maar dat is geen punt. Ik gebruik hem toch wel.
CV
Gebaksbordjes Gebaksbordjes besteld. Super goed ingepakt om te voorkomen dat het breekt en snel verzonden. En natuurlijk mega leuke bordjes!
EG
Eduard G.
Den Haag
14 aug 2023
De klantvriendelijkheid van de medewerkers is uitzonderlijk. Het indrukwekkende warenassortiment overtuigt door de prijs-kwaliteitverhouding.
16 aug 2023
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met je aankopen! 🌿
De dienbladen zijn bezorgd. Niet super snel, maar wel oke. De doos was wel behoorlijk beschadigt bij aflevering. Gelukkig de dienbladen niet.
3 dec 2023
Bestelling en levering zeer goed verlopen. Leuk idee het geschenkpakket. Ziet er precies zo uit als op de foto en zoals beloofd. Blijmakend.
31 okt 2023

Productformaat anders dan verwacht

De formaten van de producten bleken in de praktijk anders dan de foto's leken te suggereren. Maar de kwaliteit was prima en de levering snel.
Zeer vriendelijk personeel. Goede producten. Fijne relaxte sfeer in de winkel. Ik voelde me heel ontspannen in de winkel. Prettige ervaring.
12 aug 2023

Goed verpakt.

Verschillende dingen besteld, waaronder blanko opbergblikken die keurig stuk voor stuk beschermd werden om krassen te voorkomen, geweldig !
16 aug 2023
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met je aankopen! 🌿
18 jun 2023

Besteling top in orde

Vlugge behandeling, vlugge ophaalmogelijkheid. Ophalen in de winkel : vriendelijke bediening, vriendelijke vrrkoopster, propere winkel Top!
JR
J R.
Milheeze
8 jun 2023

Fijne ovenschaaltjes

Leuke aardewerken schaaltjes; jammer genoeg toch nog net iets te klein voor de hele lasagnebladen. Makkelijk te bestellen en vlot geleverd.