Dille & Kamille (NL)

4.066 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.684 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

RH
R H.
Woold
8 jun 2023

Goed bezig, wel ruimte voor verbetering😇

Leuke producten, keurige aflevering👍🏻 Verbetering duurzame vepakkingsmateriaal en uitbreiding ecologisch verantwoord assortiment.
8 jun 2023
Bedankt voor je fijne beoordeling! We blijven leren en ons ontwikkelen🙂
JD
J. d.
Apeldoorn
Het was fijn online winkelen, omdat in mijn favoriete winkel de items waren uitverkocht. Ik kon het de volgende dag al ophalen.
19 mei 2023
De theepot had klein mankement. Ik heb meteen een nieuwe pot gekregen en duidelijke retourinstructies ontvangen. Netjes en snel.
De bestelling werd snel geleverd. Nog sneller dan eerst aangegeven was. Het product was ook heel netjes en zorgvuldig ingepakt.
25 nov 2023

Alles was prima!

Was prima verpakt allemaal, relatief snelle levering in deze drukke tijden en de producten zijn ontzettend leuk! Dus blij mee!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je bericht! Veel plezier met je aankopen.
10 aug 2023
Goeie kwaliteit producten. Snelle levering. Er ontbrak een product in mijn bestelling, maar dat werd dezelfde dag nog opgelost.
7 jun 2023

Bestelling is snel en intact geleverd

De bestelling is snel geleverd. De borden die ik had besteld waren ook goed ingepakt, waardoor ze ongeschonden zijn aangekomen.
11 sep 2023
Hele goede service. Er ontbrak iets bij mijn bestelling en dat werd direct netjes opgelost. De volgende dag was het al binnen
26 jun 2023
Mooie kwaliteitsproducten/originele cadeaus besteld om mee te nemen naar familie in het buitenland. Bezorging was super snel.
28 jun 2023
Wat fijn om te lezen dat u tevreden was, bedankt daarvoor. Vriendelijke groet, Dille & Kamille.
Leuk Sinterklaascadeau! Via de Webshop makkelijk te bestellen en op tijd gebracht via de Dille en Kamillewinkel in Tilburg.
CB
Corry B.
Apeldoorn
17 nov 2023
Dille & Kamille heeft zulke leuke, mooie spullen. Nu té schattige vilten kersthangers besteld. Het roodborstje is favoriet!

Rieten poppenwagen.

Ik heb een rieten poppenwagen besteld. Het werd snel geleverd en was goed verpakt. Het is een cadeau voor onze kleindochter.
7 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling 🌿 Veel plezier met het geven van het cadeau 🎁
JS
Juul S.
Eindhoven
17 dec 2023

Leuke spullen

Leuke, duurzame dingen. Wat kan beter. Iets meer info op de site over de maten (van bijvoorbeeld de jaarringen en stekers)

Favoriete thee

Je kunt bijna nergens meer lapsang thee krijgen, helaas. Dus we bestellen hem graag bij D&K. De levering is snel. Dus prima!
17 okt 2023
De producten zijn van goede kwaliteit en het super fijne ervan is ook dat dille en kamille rekening houdt met het milieu
18 okt 2023
Bedankt voor je mooie feedback! Veel plezier met je aankopen 🌿
18 jul 2023

Uitstekende keus

De bestelling kwam de volgende dag al en werd in een goede staat afgeleverd en het product voldeed helemaal aan onze wensen.
20 jul 2023
Bedankt voor je positieve feedback. Goed om te horen!

Tevreden klant

Prima webwinkel. Snelle levering. Producten van goede kwaliteit. Ik ben blij met mijn linnen tafelkleed en handgemaakte tas.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling! 🌼
28 mei 2023
Online en in de winkel een feest omdat bijna alle artikelen bij D&K leuk en lekker zijn. Bezorging snel en altijd compleet.
31 mei 2023
Bedankt voor je mooie beoordeling!🌿️
3 mei 2023
Alles was perfect! Mooie spullen, een voor een erg blij mee, heel veilig en solide ingepakt, super. Dank jullie wel, Marijke
4 mei 2023
Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je bestelling! 🌿️
8 okt 2023
Een hele fijne limonade schenkkan. Hij is zeer solide en gebruiksvriendelijk! We hebben gesmuld van zelfgemaakte limonade.