lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29-10-2018
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29-10-2018
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor lobbes.nl

6.424 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Lekker op mijn gemak op de site iets uitzoeken voor mijn kleinzoon, bestellen en dan vlot in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden, betreffende het pakket. En dan de vreugde van het uitpakken, als het in huis is. Dat is voor deze 64 jarige oma nog een feest. En mijn kleinzoon? Die komt geeneens aan zijn middagslaapje toe. Teveel moois, om zich mee te vermaken bij opa en oma. En nu ontving ik de speelgoedcatalogus... ik geniet nu al van de voorpret, om daar weer iets moois in uit te zoeken. En zo leuk, want er staat veel in, maar allemaal betaalbaar. Kortom, Lobbes vinden wij Top, en wij komen er graag terug.

De follow-up van (zakelijke) bestellingen is echt heel erg slecht geregeld. Op vrijdag gebeld met de vraag of de 65 spelletjes die we wilden bestellen te leveren waren, ze waren op voorraad. Vervolgens besteld met koerierslevering maandagavond. Krijg ik maandagmiddag 12:30uur bericht: de betaling kon niet verwerkt worden; graag alsnog betalen. Waarop ik direct contact heb opgenomen, gezegd dat ik direct per Ideal zou betalen en of ze er dan alsjeblieft voor konden zorgen dat ik het dan alsnog vanavond zou krijgen. Was geen probleem, ze zou het doorgeven. Om 16:00uur kreeg ik bericht dat ze de betaling hadden verwerkt en dat ze de verzending in orde gingen maken. Ik zou het pakket binnen enkele dagen ontvangen... Ik weer bellen. Nee, het pakket kon nu niet meer met de koerier mee, want die komt altijd om 14uur. (dus als de eerste follow-up goed gegaan was, dan was er niks aan de hand geweest). Nu zou het met de post meegaan, levering tussen 8:00 en 10:00 de volgende dag. Ik kreeg rond 23:00uur een e-mail met de track en trace. De volgende ochtend: geen post. Ik kijk in de app. Pakket wordt pas de volgende dag geleverd, woensdag dus.... Uiteindelijk heb ik na 5 telefoontjes (en elke keer een andere medewerker aan de lijn) artikelen die op voorraad waren pas na 5 dagen ontvangen. Dat is geen klantenservice, dat is aan het lijntje houden terwijl je de processen verder gewoon door laat lopen. Erg jammer, want als de eerste medewerker die ik sprak een kwartier na mijn telefoontje even had geschakeld met de financiële afdeling/backoffice, dan had het pakket gewoon met de koerier meegekund en was ik superblij geweest.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters