MegaGadgets.nl- Logo - Beoordelingen

MegaGadgets.nl

484 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.246 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2017
MegaGadgets.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 sep 2023
Alle bestelde artikelen goed ontvangen, snel bezorgd. Alles netjes verpakt behalve 1 artikel was duidelijk een retourzending geweest. De maze ball had een erg gehavende doos die met plakband terug dichtgemaakt en opgelapt werd. Voor mezelf had ik dat niet zo erg gevonden maar aangezien het een cadeautje is, vind ik het wel een beetje jammer om het zo te moeten gaan afgeven binnenkort... Verder alles prima in orde en tevreden.

14 mrt 2023
XL wijnglas besteld. Beschadigd ontvangen. Via de helpdesk daar een bericht over gestuurd, zoals aangegeven staat op de website. Ze geven aan binnen 24 uur te reageren. Na 5 dagen nog steeds geen reactie helaas. Je kunt ze niet bellen. Nu het product retour gestuurd. Staat ook niet duidelijk waar het naar toe gestuurd moet worden. Verzendkosten zijn voor eigen rekening. Ben benieuwd of ik mijn geld terug krijg. Op de website staat dat het ongeveer 14 dagen + 30 dagen duurt. Hier bestel ik dus nooit weer iets.

Beoordelingen voor MegaGadgets.nl

1 okt 2023
Keurige levering volgens afspraak op het juiste tijdstip geleverd.
4 okt 2023
Hallo, bedankt voor jouw 5 ster review. We hopen je graag weer snel terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
AD
Anne d.
Rotterdam
20 okt 2023

Supersnelle levering

Vandaag besteld, morgen in huis..ook met postnl. Ik ben heel blij
13 nov 2023
Hi Anne, bedankt voor je review! Groetjes Anne
7 aug 2023
Exact ontvangen wat ik verwachtte met mijn bestelling. Met dank.
12 aug 2023
Hallo Anne, bedankt voor jouw super 5 ster review! We hopen je graag weer snel terug te zien op onze webshop!! Groetjes Dominique
24 mrt 2023
Het product voldeed aan het beoogde. Handleiding was duidelijk.
28 mrt 2023
Hallo Andrea, bedankt voor jouw mooie 4 ster review over ons bedrijf! We hopen je snel weer te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
17 mrt 2023
Altijd snel bezorgd, goed verpakt en leuke artikelen. Ga zo door!
28 mrt 2023
Hallo, bedankt voor jouw mooie 5 ster! We zien je graag snel terug op onze webshop! Groetjes Dominique

Toppers

Snelle goede bezorging van een leuk gadget wat goed ingepakt zat
17 apr 2023
Hallo, bedankt voor jouw mooie 5 ster review! We hopen je graag snel terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
12 apr 2023
Mooie lamp gekocht en vlotte afhandeling. Betrouwbaar bedrijf
17 apr 2023
Hallo, bedankt voor jouw 4 ster review en jouw mooie complimenten! We hopen je graag snel terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
11 apr 2023
Heel leuke zwevende wereldbol. Veel succes mee.Snel geleverd.
17 apr 2023
Hallo, bedankt voor deze mooie 5 ster review en voor jouw mooie complimenten! We zien je graag snel terug op onze webshop! Groetjes Dominique
12 apr 2023
Snelle levering, gadgets van goede kwaliteit, dik tevreden.
17 apr 2023
Hallo, wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je product! Bedankt voor jouw mooie 5 ster review! We zien je graag terug op onze webshop! Groetjes Dominique
17 aug 2023
Producten uitstekend zowel als communicatie,lichtstopsel
4 sep 2023
Hallo Josiane, Bedankt voor jouw mooie 5 ster review! We hopen je graag snel terug te zien op de webshop. Groetjes Dominique
14 okt 2023

Goed hersteld

Item beschadigd aangekomen, maar binnen een dag gefixt.
18 okt 2023
Hallo Dennis, bedankt voor je 5 ster review. We hopen je graag weer snel terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
19 sep 2023
Betrouwbare website. Levert snel tegen een prima prijs
20 sep 2023
Hallo Michiel, bedankt voor je 5 ster review en je compliment. Natuurlijk hopen wij je weer graag terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
12 sep 2023
Snelle service, de volgende dag alle producten in huis.
13 sep 2023
Hallo Sophie, bedankt voor jouw 4 ster review. We hopen je graag weer snel terug te zien op onze webshop! Maar dan met een 5 ster review;) Groetjes Dominique
21 mrt 2023
Supersnelle levering. En het produkt zoals omschreven 👍
21 mrt 2023
Hallo Irene, Mega bedankt voor jouw fijne review. We zien je graag weer terug in onze webshop. Groetjes Rachel
9 okt 2023
Goede service snelle levering alles was tip top inorde
9 okt 2023
Hallo Bianca, bedankt voor jou 5 ster review! We hopen je graag weer snel terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
AS
Anton S.
Culemborg
31 jul 2023
Goede beschrijving van producten en snelle levering.
3 aug 2023
Hallo Anton, bedankt voor jouw mooie 5 ster review! We hopen je graag weer snel terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
2 aug 2023
Supersnel en keurig... producten zoals omschreven
3 aug 2023
Hallo, bedankt voor jouw mooie 5 ster review! We hopen je graag weer snel terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
FH
Fen H.
Zoetermeer
3 aug 2023
Snelle levering en de artikelen zien er goed uit.
3 aug 2023
Hallo Ruud, bedankt voor jouw 4 ster review! We hopen je graag weer snel terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
29 jul 2023
Snelle verzending en product is zoals omschreven.
3 aug 2023
Hallo Monique, bedankt jouw mooie 5 ster review! We hopen je graag weer snel terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique
17 jul 2023
Goeie gadgets en snel geleverd echt een aanrader
21 jul 2023
Hallo, bedankt voor jouw mooie review en het super compliment! We hopen je snel weer terug te zien op onze webshop! Groetjes Dominique