westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

203 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.435 beoordelingen in totaal

De kwaliteit van het product is goed, vacuüm haken die echt goed vastzitten. De bezorging duurde wel heel erg lang. Toen ik na 10 dagen reclameerde, kreeg ik geen respons. Ik weet niet of er iets mis gegaan is of dat het altijd zo lang duurt voor iets wordt bezorgd.

25 aug 2023
11/8 2023 Telefonisch gevraagd naar de verschillen tussen de bosmaaier 892450 en 880698, met een prijsverschil van € 50,00?, Resp. €199,99 en € 249,99 Antwoord: "Geen verschil, dan zou ik snel de 892450 bestellen (met gezichtsbescherming beschermkap) dat was een goed advies! ! Order geplaatst en betaald, 1 dag later is de prijs met € 34,71 verlaagd naar €165,28 !! Een correctie of bijv. een extra draadspoel of mes gratis zou fijn zijn. Bij voorbaat dank voor een nette oplossing.
WB
W. B.
Boekel

Beoordelingen voor westfalia.eu

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters