westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.435 beoordelingen in totaal

25 jul 2023
wat mij in het bijzonder beviel was de aanbieding van hetgeen ik zocht en de prijs. op de site staat dat ik een mail zou krijgen zodra het bestelde het magazijn heeft verlaten maar dat liet wel lang op zich wachten, het kwam niet, pas nadat ik er over gemaild had kreeg ik een bedankje voor de mail en daarbij het bericht dat het bestelde het magazijn had verlaten en zo spoedig mogelijk zou worden bezorgd en dat was dus ook zo. verder heel tevreden.

25 aug 2023
11/8 2023 Telefonisch gevraagd naar de verschillen tussen de bosmaaier 892450 en 880698, met een prijsverschil van € 50,00?, Resp. €199,99 en € 249,99 Antwoord: "Geen verschil, dan zou ik snel de 892450 bestellen (met gezichtsbescherming beschermkap) dat was een goed advies! ! Order geplaatst en betaald, 1 dag later is de prijs met € 34,71 verlaagd naar €165,28 !! Een correctie of bijv. een extra draadspoel of mes gratis zou fijn zijn. Bij voorbaat dank voor een nette oplossing.
WB
W. B.
Boekel

Beoordelingen voor westfalia.eu

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters