VerfSpullen.nlBeoordelingen

VerfSpullen.nl- Logo - Beoordelingen
VerfSpullen.nl- Logo - Beoordelingen

VerfSpullen.nl - Uw webwinkel voor al uw Verf en Benodigdheden

Zoekt u de goedkoopste kwaliteitsverf? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! Alle producten die wij in onze winkel verkopen, kunt u ook in onze webshop terugvinden. Wist u dat wij al onze producten, zowel in de winkel als online, voor minimaal 30% onder de adviesprijs verkopen? U bent er dus van verzekerd dat u hoogwaardige verfspullen koopt, voor een relatief klein bedrag. In onze winkel helpt ons team u bij het uitkiezen van de juiste producten. Makkelijk en handig als u even wilt sparren over verf en lak! Ook als u via onze webshop bestelt, kunnen wij u voorzien van goed advies. Bel ons gewoon even op, zodat wij samen door de verschillende producten heen kunnen scrollen. Bestelt u via Verfspullen.nl, dan kunt u rekenen op A-merken, deskundig advies en een snelle bezorging. Wij leveren namelijk topmerken zoals Wijzonol, 3M, Brillux en Avis. Dankzij onze ruime ervaring geven wij u advies over de verschillende verf- en laksoorten, ondergronden, benodigdheden en droogtijden. Bestel alles wat u nodig heeft voor een complete verfklus. Laat onze medewerkers u meenemen in de wereld van verschillende soorten verf en lak, prachtige kleuren en hoogwaardige merken. U kunt uw bestelling laten bezorgen of afhalen in onze verfwinkel in Oud-Beijerland.
Van Dongen Schilderwerk B.V.
Chr. Huigensstraat 7

4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over VerfSpullen.nl

Beoordeling
Zowel de verf als de bezorgprocedure: prima!
Spullen zijn zoals besteld en snelle levering.
Op zoek geweest naar kleur van muurverf, daarmee wat problemen gehad. Bij dit bedrijf gratis testers gekregen en deskundig advies over vervolgstappen. Goed bereikbaar via de telefoon en snelle levering.