VerfSpullen.nl- Logo - Beoordelingen

VerfSpullen.nl

107 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden449 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 sep 2020
VerfSpullen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 jul 2023
Super ervaring, Nadat ik via de Chat een bericht had geschreven over mijn vraagstuk en welke verf ik daarvoor het beste kon gebruiken. Werd ik netje terug gebeld door het bedrijf, en hebben we uitgebreid gesproken over het hele behandelplan voor het schilderen van mijn kozijnen en heb hierin een heel duidelijk en eerlijk voorstel gekregen met een goed advies qua materialen. Goede duidelijke service, denkt mee en tevens de beste prijs.

We hadden een tester besteld om een proefstukje te schilderen. Na het schilderen bleek de tester behoorlijk af te wijken van de papieren kleurstaal terwijl het kleurnummer op het blikje klopte. Na hiervan melding te hebben gemaakt is men op zoek gegaan naar de oorzaak. Helaas zat de schilder ons op de nek en hadden geen tijd meer om op een nieuwe tester te wachten. Het bedrag van de tester en de verzendkosten zijn daar snel terug gestort. Jammer dat het niet goed is gegaan maar verder keurig afgehandeld.

Beoordelingen voor VerfSpullen.nl

Goede service en duidelijke communicatie. Ik werd kort gebeld om zaken af te stemmen. Vriendelijke mensen.
Goede communicatie Snelle verzending
Flexibel en snlw levering
Snel en compleet

Gemakkelijk , snel en prijsgunstig

Behangtafel besteld, prima degelijk product. Snelle levering en goede kwaliteit.
RI
R.L.A. I.
Zoetermeer
Netjes verpakt. Duidelijke communicatie over levering.
Snelle service
20 jan 2024
Pot verf kwam verkreukeld binnen. Kan niet rechtop staan.
Als je aanbied voor 00.00 uur besteld morgen thuis moet t niet 4 dagen later komen
Snelle levering en goede kwaliteit.
Kwaliteitverf en snel geleverd
17 dec 2023