VerfSpullen.nl- Logo - Beoordelingen

VerfSpullen.nlReviews

VerfSpullen.nl- Logo - Beoordelingen

Details over VerfSpullen.nl

VerfSpullen.nl - Beschrijving

Zoekt u de goedkoopste kwaliteitsverf? Dan bent u bij ons aan het juiste adres! Alle producten die wij in onze winkel verkopen, kunt u ook in onze webshop terugvinden. Wist u dat wij al onze producten, zowel in de winkel als online, voor minimaal 30% onder de adviesprijs verkopen? U bent er dus van verzekerd dat u hoogwaardige verfspullen koopt, voor een relatief klein bedrag. In onze winkel helpt ons team u bij het uitkiezen van de juiste producten. Makkelijk en handig als u even wilt sparren over verf en lak! Ook als u via onze webshop bestelt, kunnen wij u voorzien van goed advies. Bel ons gewoon even op, zodat wij samen door de verschillende producten heen kunnen scrollen. Bestelt u via Verfspullen.nl, dan kunt u rekenen op A-merken, deskundig advies en een snelle bezorging. Wij leveren namelijk topmerken zoals Wijzonol, 3M, Brillux en Avis. Dankzij onze ruime ervaring geven wij u advies over de verschillende verf- en laksoorten, ondergronden, benodigdheden en droogtijden. Bestel alles wat u nodig heeft voor een complete verfklus. Laat onze medewerkers u meenemen in de wereld van verschillende soorten verf en lak, prachtige kleuren en hoogwaardige merken. U kunt uw bestelling laten bezorgen of afhalen in onze verfwinkel in Oud-Beijerland.
Verfspullen.nl
Christiaan Huygensstraat 7
3261 LR Oud-Beijerland
KVK 78351413
Robert van Dongen

Beoordelingen voor VerfSpullen.nl

193 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Goed service! Ik heb perongeluk ingevuld dat ik mijn bestelling zou ophalen. Na 2 dagen werd ik gebeld of dit wel klopt. Nee dit klopt niet zei ik. Ze hebben de bestelling netjes opgestuurd en dmv een betaalverzoek kon ik de verzendkosten betelen. Fijn dat er gebeld werd, anders had ik nog lang kunnen wachten. Allert van de verkoper dat hij zag dat ik ver van hem vandaan zit en dat het niet erg logisch zou zijn als ik deze bestelling zou komen halen.

Verfbussen waren fiks gedeukt. Als antwoord gelukkig zij ze niet open gegaan en kan je als nog schildere. Nou 1 blik kan niet eens staan zo in gedeukt een die ander is ook fors ingedeukt. Zitten niet eens roerhoutjes bij. Zeer slechte doze kwaliteit. Als je een reactie terug stuurd hoor je niets meer. Ja 5 euro korting bij de volgende aankoop. Nou ze zijn mij daar niet meer. Gewoon slecht verpakt en verzonden terwijl je daar altijd als verkoper voor verantwoordelijk bent. Een niet de vervoeder.

Beoordelingen voor VerfSpullen.nl

Afhandeling bestelde producten keurig via de mail geregeld. Puntje van kritiek, de vervoerder mail eerder melden wanneer ze komen, niet op dag zelf. Afleveren door de vervoerder niets op aan te merken.
Goede prijs, vlotte levering en veel kleuren
Prijs kwaliteit en goed geleverd, top
Snelle levering en scherpe prijs.
Snelle levering goede kwaliteit
Snel en accuraat geleverd.
snel kloppend
Snelheid
alles oke
Top
Snelle verzending en goede communicatie. Product nog niet gebruikt
zeer snelle levering en alles volgens afspraak,...prima
We worden netjes en snel geholpen
Snelle levering. Geen commentaar