Wandkleed.nl- Logo - Beoordelingen

Wandkleed.nl

18 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2023
Wandkleed.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 nov 2023
Ik heb inmiddels 2 wandkleden van wandkleed.nl De kleden hebben een ongelofelijk mooie kwaliteit. Mooi wat dikker kleed en de afbeeldingen zijn zeer levendig, mooi ophangsysteem wordt meegeleverd. Nooit meer een ander wandkleed dan bij wandkleed.nl Een dikke 10

25 jul 2023
Stof is veel dunner dan ik had verwacht en de vouwen blijven zichtbaar

Beoordelingen voor Wandkleed.nl

Mooie kwaliteit en snelle bezorging
De afwerking en de kleur is prima, Moet nog wel een beetje uithangen. Stel voor om het toch opgerold in een koker te versturen.
Prachtig wandkleed! Snel.geleverd.
We zijn heel tevreden met het wandkleed. Hele goede kwaliteit en eenvoudig te monteren.
Snel verstuurd en prima verpakt.
Zo mooi super zeg
14 jan 2024

Wat een kwaliteit!

Het wandkleed, de bijgeleverde accessoires en montagemateriaal zijn van uitstekende kwaliteit. zelfs de afdekdopjes van de schroeven zijn in 3 kleuren meegeleverd.

Mooi kleed

Mooi kleed! Het was eerst niet compleet. De rubberen dopjes/sluitstukken voor de aluminium stokken ontbraken, maar deze zijn keurig nagestuurd

Snelle levering mooi wandkleed

Snelle levering, mooi product! Blij met dit wandkleed. Meegeleverd ophangsysteem is erg ( misschien te) zwaar.
De afbeelding op het doek is precies zoals we hadden gehoopt.

Doen wat ze beloven.

Snel klaar. Volgens afspraak en goede kwaliteit.
26 nov 2023
AK
Andy K.
Zwijndrecht
12 nov 2023

Compleet product

De stof, uitstraling en degelijkheid was boven verwachting. Daarnaast was het product zeer goed verpakt en een duidelijke gebruiksaanwijzing. Het is het totaalplaatje wat het compleet maakt.
13 okt 2023

Prachtige afbeelding op mooie stof

Goede duidelijke informatie en snelle levering, dit alles tegen een redelijke prijs en goede kwaliteit. Het is een prachtige warme afbeelding wat onze kamer verrijkt.
Product kleur kwam niet overeen met site afbeelding. Retour en creditering heel netjes geregeld👍
6 jul 2023
Snelle levering Prachtig wandkleed
14 okt 2023
25 jul 2023

Stof is erg dun en vouwen zichtbaar

Stof is veel dunner dan ik had verwacht en de vouwen blijven zichtbaar
Antwoord van Wandkleed.nl
27 jul 2023
Vervelend dat je niet tevreden bent met het resultaat. Wij zullen z.s.m. contact met je opnemen hierover.