terrasverwarmer-expert.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor terrasverwarmer-expert.nl

3.67/5.00

16 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren

Wat andere klanten zeggen over terrasverwarmer-expert.nl

Beoordeling
top
Beste terrasverwarming "expert", tot heden geen bestelling ontvangen, na de eerste maal klagen, werd mij toegezegd dat ik mijn bestelling binnen een week zou ontvangen, na twee dagen een melding dat ik pas september wat kan verwachten, tussentijds wel tweemaal een beoordeling formulier te sturen of ik tevreden ben, nee dus.
adverteren met 1 dag levertijd en dan 2 keer op dag van levering vertragen vind ik volksverlakkerij!
We hebben een terrasverwarmer besteld en geleverd gekregen. Deze was duidelijk gebruikt (de datum van het apparaat begin 2018). We hebben dit gemeld; als je een nieuw apparaat besteld moet het ook nieuw zijn. De enige (korte) reactie was 'stuur maar terug'. We hebben nog een reactie gestuurd en niets op gehoord. Pas bij een negatieve beoordeling reageert men. Maar ook daar: geen verdere opvolging.
Mail ontvangen dat heater weer leverbaar was. Besteld en betaald. Vervolgens mail ontvangen met 'sorry, heater pas over 4-6 weken te leveren'. Niet netjes!
De klantenservice is alleen via chat of mail bereikbaar. Is niet handig
Terrasverwarmer doet het echt super. helemaal in de buitenlucht zonder overkapping en toch heel warm op 2,5 meter hoogte
Het product ziet er goed uit!! alleen nog niet gebruikt of uitgeprobeerd.. Dus daar over kan ik nog niet oordelen
Snel en goed verpakt geleverd
Erg tevreden
Het was geen terrasverwarmer maar een wafel ijzer en de hele zaak is uitstekend verzorgd goed voor indien nodig hier weer te bestellen. Vriendelijke groeten Ghenne
Mooi product en snelle levering
prima
Goed geinformeerd, snel geleverd