Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
15 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Op de mailing gestaan totdat de voorraad aangevuld was.
Ik was zeer onder de indruk van de dubbel ingepakte plantjes ,netjes met stokjes zodat er geen blaadje beschadigd raakte en geen aarde door de doos vloog.plantjes waren echt gelijk aan de beschrijving.weinig knopverlies wat gebruikelijk is met de lidcactus na aankoop.
Alles perfect, was het niet de lang verwachte kleur.
Na wat fotootjes in 2 dagen mijn centjes terug gestort!
Nu terug op de mailinglijst voor nog een bestelling.
Planten kwamen 5 dagen later pas aan, maar dat had wellicht ook te maken met hemelvaartsdag en het wknd. Ze kwamen gelukkig net optijd want we waren de tuin al aan het doen. Ik heb zo'n 14 planten besteld. En er kwam een doosje aan. Ik was wat verbaasd. Er kwamen allemaal stekkies uit. Babyplantjes. Nu ben ik helemaal nieuw in de tuinwereld en zag ik op de site wel de grote staan. Op een 1 of andere manier heb ik dat niet goed gelezen.
Ik ben benieuwd naar het resultaat. Ik vind dat tuinflora als verbeterpunt ook het stekkie als foto moet plaatsen ipv alleen maar foto's van de prachtige planten/struiken. Ik voel me wel een beetje misleid daarin.
Nu staat mn tuin vol met babystekkies. Dus het zal nog wel een paar jaar duur voordat ik van de mooie planten mag genieten. :)
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Beoordelingen voor tuinflora.com
Filter
Beoordeling
Sorteren
Relevantie
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
De planten zijn goed verpakt voor de verzending en zien er goed uit.
Het walnotenboompje zou in bloei moeten zijn op dit moment, alleen zit er nog totaal geen blad aan. Ik hoop dat die alsnog gaat uitlopen.
De eucalyptussen zagen er erg goed uit.
Beoordeling melden
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Snelle reactie en snelle aflevering volgens afspraak. De planten zagen er goed en fris uit. De planten waren met zorg ingepakt. Ik heb ze vrijwel meteen in de grond gedaan en ik word er nog steeds vrolijk van als ik ernaar kijk.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Pootgoed i.p.v. planten
Verpakking was uitstekend, inhoud minder. I.p.v. de verwachte planten kreeg ik pootgoed, een stel wortels met een stompje erop terwijl de plantinstruktie over volwaardige planten ging. Leg het dan ook goed uit!
Beoordeling melden
Antwoord van tuinflora.com
5 dagen geleden
Bedankt voor uw feedback!
Wat vervelend om te horen dat u iets anders had verwacht te krijgen. Echter staat er bij de details van het product altijd een maat bij waar het in geleverd word. En bij wortelgoed staat er dan 'wortel'. Voor extra vragen kunt u contact opnemen bij de klantenservice.
13 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
de bovenste takken van beide planten waren afgebroken; geen bon in de dozen, geen beschrijving hoe te 'm planten.
Ondanks een email verzoek om de wijze van planten, geen enkel antwoord.
Beoordeling melden
Antwoord van tuinflora.com
5 dagen geleden
Bedankt voor uw feedback!
Wat vervelend om dit te horen. Wij adviseren u om nogmaals even contact op te nemen met de klantenservice. Het kan helaas zijn door de drukte dat wij het even niet hebben gezien.
7 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Dit ligt meer aan de vervoerder (DPD) die gemaakte afspraken niet na komt waardoor de planten te laat en bedorven zijn ontvangen. Melding gemaakt bij de DPD en De leverancier
Beoordeling melden
Antwoord van tuinflora.com
5 dagen geleden
Bedankt voor uw feedback!
Wat vervelend om dit te horen. Wij zullen hier ook zeker mee aan de gang gaan en het ook melden. Wij vinden het vervelend dat uw planten zo bij u zijn aangekomen. Bij meer vragen kunt u altijd terecht bij de klantenservice.
Verzending duurde iets langer dan de 1 dag die op de website staat vermeld.
Kreeg daarnaast de instructies voor het planten pas een dag na ontvangst.
Beoordeling melden
22 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Met het tuincentrum geen problemen, maar met verzend bedrijf dpd wel moeten nog steeds de planten binnen krijgen die 15 april besteld zijn.
Beoordeling melden
29 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Valt een beetje tegen
Een van de 2 ontvangen plantjes is een beetje ‘miezerig’.
Instructies over aanplant en verzorging heb ik nooit per mail ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van tuinflora.com
5 dagen geleden
Bedankt voor uw feedback!
Wat vervelend om te horen. Wij adviseren u om contact op te nemen met de klantenservice als u nog ergens vragen of een klacht over heeft. We kunnen dan kijken naar een goede oplossing voor het probleem.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.