tuinflora.comBeoordelingen

M.E.C. Jansen

Beoordelingen voor tuinflora.com

4.27/5.00

1.559 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over tuinflora.com

Alles was heel goed verpakt .Kamerplantjes wel wat klein maar wel mooi
Alles op tijd en prima kwaliteit.
Fijne overzichtelijke site, snelle levering, top
Heel netjes verpakt en snel verzonden. Ik ga hier zeker weer bestellen.
prima!
zag er heel netjes uit
Keurig, gezond bonsai-boompje. Goed verpakt en op tijd geleverd. Alleen was het boompje volgens mij in gewone potgrond geplant en niet in bonsai-grond. Maar dat was snel verholpen.
Top
levering was keurig op tijd; van één zakje met bollen vraag ik me af of de bollen helemaal gezond zijn (het voorjaar zal het leren); service is n.v.t.
Netjes en snel afgeleverd. Goed verpakt met duidelijke sticker/ instructie de doos niet ondersteboven te houden. Verder zat er printje bij met uitgebreide uitleg hoe de planten te verzorgen.
perfect
Binnen 2 dagen aangekomen in Denemarken en in goede conditie uit kunnen pakken. Petje af.
Snelle en goed verzorgde levering buiten Nederland. Duidelijke uitleg bij ieder product. Bij bestelling van een 20-tal verschillende bollen, een enkele kleine vergissing. Maar geen drama: het zijn toch allemaal bloemen! Dank.
Super planten, top verzorgd/verpakt.
Twee van de drie panten waren mooi en goed binnen gekomen. Helaas was er een die een paar gebroken bladeren heeft, maar ik denk dat het wel goed komt. Verder was alles perfect en ze kwamen erg snel binnen.
Snel, onbeschadigd, aanwijzingen
Het perenboompje was wel erg klein, kleiner dan ik verwacht had. Moet dus wel wat groeien voordat de peertjes Doyenne du Comice daar vanaf komen. Verder alles naar verwachting. Zit allemaal in de grond! Was goed verpakt en alles had de reis prima doorstaan, compliment voor verpakking en aflevering!
Snelle levering, goed verpakt.
vlugge levering, goed ingepakt, er was niks afgebroken of gekraakt van de planten , had er 5 besteld, momenteel doen ze het goed, nu de winter afwachten
Via de mail enkele vragen gesteld en snel antwoord op de vragen had graag een paar red robin struiken meer gehad maar die waren niet meet te leveren en alles naar tevredenheid opgelost.