tuinflora.comBeoordelingen

M.E.C. Jansen

Beoordelingen voor tuinflora.com

4.24/5.00

1.718 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over tuinflora.com

De planten waren wonderbaarlijk goed verpakt, daar kon nou echt niets mee gebeuren. HEEL GOED.
Goede spullen en snelle levering
De bestelling netjes geleverd,twee artikelen niet in orde ,foto gemaakt opgestuurd,meteen geld terug gekregen.
Kleine en kale.plantjs Een stekje met twee blaadjes er aan Zou niemans aanrraden hier de planten te kopen
 Antwoord van tuinflora.com
Onze excuses voor de teleurstelling. Onze planten worden in een jonge levensfase verstuurd en zijn bedoeld voor tuinieren. Zodra de planten zijn geplant zullen ze mooi gaan groeien. Als de planten niet goed groeien, heeft u 1 jaar groei garantie op de tuinplanten.
Hartstikke blij met mijn éérste ervaring met Tuinflora. De rozen boompjes zijn tijdig geleverd en kwalitatief! Ze staan mooi in de potten nu, in de zon. De klantenservice is betrokken, net zoals een handige instructie die ik bij de bestelling kreeg. Kortom; fijne organisatie!
Levering was later als aangegeven jammer anders allemaal voldoende
 Antwoord van tuinflora.com
Onze excuses voor de verlate levering. Hopelijk heeft u veel plezier van uw bestelling.
Plantje is klein maar fijn en groeit Snel
Op tijd geleverd plant in goede conditie prijs zeer acceptabel
Alle planten die ik heb besteld bij Tuinflora zijn binnen de afgesproken tijd geleverd en onbeschadigd, fris uitziend en goed bewaterd aangekomen. Daarnaast wil ik Tuinflora ook een complimentje geven voor heldere en duidelijke webshop! Met vriendelijke groet, BvP
Goede producten
Vlot ontvangen, bezorg moment via track and trace op te zoeken, mooie plant.
de bloemen waren al dood zeer slechte sevice
 Antwoord van tuinflora.com
Onze excuses voor het ongemak. Uw planten hebben 1 jaar groei garantie. U kunt ons altijd een foto over de email sturen zodat wij naar de conditie van de planten kunnen kijken. Zodra wij de foto hebben ontvangen kunnen wij iets voor uw garantie betekenen.
Er waren verschillende planten reeds uitgebloeid en geen verse knoppen meer te bespeuren. Helemaal niet zoals op fotos. Ook is een klimop alsook een pelargonium helemaal bruin dus zonder verse scheuten. Er zijn er al zeker 3 kapot gegaan niettegenstaande de goede verzorging. Dus ik ben niet zo tevreden van mijn aankoop. mvg. Ida.
 Antwoord van tuinflora.com
Onze excuses voor de teleurstelling. Onze planten zijn bedoeld voor tuinieren en kunnen daarom afwijkend zijn. De planten zullen gaan aanslaan zodra de geplant zijn. Het hoort ook wel bij het seizoen dat sommige artikelen al gebloeid hebben. U kunt ons altijd een foto over de email sturen zodat wij naar de conditie van de plant kunnen kijken. Zo nodig zullen wij iets voor uw garantie organiseren.
Mooi product en prachtig verpakt . Nu afwachten hoe de plantjes zich gaan ontwikkelen
De bestelde planten zijn vrij snel geleverd. Ik ben echter niet tevreden met twee van de vier geleverde planten. Eentje zag er niet uit en de andere was ontzettend klein. Ik heb mijn beklag gedaan en heb snel antwoord gekregen. Ik houd de twee planten goed in de gaten mocht ik over een poosje nog steeds niet tevreden zijn dan krijg Ik nieuwe planten opgestuurd
 Antwoord van tuinflora.com
Onze excuses voor het ongemak. Uw planten hebben inderdaad garantie. Wij horen graag van u als de planten niet gaan aanslaan.
Er bleken wat heesters die ik besteld had, geen goede kwaliteit meer te hebben. Maar deze zijn verwijderd en het geld kreeg ik terug. Prima service.
Snelle levering en zeer goed verpakt De pluimhortensia staan zelfs al in bloei Gisteren gepoot dus kunnen gaan groeien ook nog een goede beschrijving en tips erbij .
Dolblij goede kwaliteit en perfect verpakt en bezorgd ect
Goede verpakking. Goede kwaliteit. Tevreden! Ik bestel nog!