tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.comReviews

Gecertificeerd sinds: 10 feb. 2022
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
tuinflora.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij tuinflora.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 10 feb. 2022
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor tuinflora.com

1.904 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

16 apr. 2022
Ik had een vrij grote bestelling gedaan. Daarna las ik toevallig enkele riviews.Sommige beoordelingen waren vrij slecht. Ik kreeg al een beetje spijt en wachtte met spanning af. Na twee dagen werd mijn bestelling geleverd. Keurig verpakt. De planten waren van goede kwaliteit. Wat mijn opviel bij enkele riviews: men vond de plantjes klein. Bijvoorbeeld: Men ziet een stamroos op een plaatje en ze verwachten dezelfde stamroos roos op zelfde grootte met bloemen en al. Hallo, denk eens na. Wat een onwetende zeikerds. Je moet de plant verzorging en tijd geven. Dan wordt ie zo als op het plaatje. Conclusie: Geloof niet alles.Tuinflora biedt goede kwaliteit

20 apr. 2022
Ik heb op 5 april planten besteld. Deze zijn op 6 april verzonden, prima. DPD geeft aan ze 7 april bezorgd te hebben bij ons. Wij waren de hele dag thuis, er is nooit aangebeld of een briefje achtergelaten. Ook de buren weten van niks. Contact op genomen met zowel tuinflora als DPD maar van beide partijen tot de dag van vandaag geen oplossing. Planten zullen inmiddels wel dood zijn, waar ze ook mogen wezen.

Beoordelingen voor tuinflora.com

de plantjes klimop waren goed verzorgd en goed op hoogte gelijk beloofd ik kom zeker terug ik heb er namelijk veel nodig voor mijn wandelende takken ze eten alleen klimop , en je kan betalen met klarna dat is zeer goed , dus niets verbeteren doe zo voort , vele dank
10 jan. 2023
Gemakkelijk om te bestellen. Keurig geinformeerd over de voortgang. En volgens de persoon die het kreeg zag het er prima uit!!
9 jan. 2023
Top zaak, snelle levering en keurig netjes verpakt. Bij een vraag aan de klantenservice dezelfde dag antwoord.
14 jan. 2023
Nette gezond plantmateriaal. Bezorgd zoals beloofd. Voor de rest moet ik zien hoe het groeit en bloeit.
Alles zat netjes in gepakt ,planten zagen er goed uit ben benieuwd als ze groeien
10 jan. 2023
Kwaliteit plant, uitstekende verpakking ,communicatie prima.
mooi verpakt en verzorgt.ik kan dat aanbevelen aan iedereen.
15 jan. 2023
keurig afgeleverd en netjes verpakt. Lijken goede boompjes,
snel geleverd, goede producten met uitleg.
Goed verpakte bezorging
Niks tot nu toe