tuinflora.comBeoordelingen

M.E.C. Jansen

Beoordelingen voor tuinflora.com

4.16 / 5.00

2.668 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over tuinflora.com

1 van de producten voldoet helemaal niet aan mijn verwachting. Op mijn verzoek deze te vervangen, aangezien ze op een graf komen te staan, kan ik eventueel in september een ander exemplaar ontvangen. Dit stelt mij zeer teleur.

Antwoord van tuinflora.com
De drie andere boompje waren groter dan omschreven op de website, de vlinderstruik roze zal binnen korte tijd ook uitlopen, deze was terug gesnoeid om groei in het voorjaar te bevorderen.
snelle levering , vriendelijke klantenservice

Het bestelde vijgenboompje is erg iel zal langduren voor het wat wordt jammer had meer verwacht

Antwoord van tuinflora.com
TuinFlora vermeld de lever-maten bij potplanten als hoogte inclusief pot. De geleverde plant zou inclusief 9 cm pot ongeveer 20-30 cm hoog moeten meten. Klantenservice helpt u graag verder mochten de planten niet aan de productomschrijving voldoen. We bieden groeigarantie.
Ik vind en vond dat de planten erg klein waren.Is me tegenvallen. En ik nog steeds niet blij met DPD als vervoerder.Met name dat het TIJDSTIP van aflevering onduidelijk blijft; je moet een hele dag wachten.Postnl. vind ik veel beter en duidelijker.

Antwoord van tuinflora.com
TuinFlora vermeld de lever-maten bij potplanten als hoogte inclusief pot 20-30 cm. De geleverde plant zou inclusief 12 cm pot ongeveer 20-30 cm hoog moeten meten. Klantenservice helpt u graag verder als uw planten niet aan deze omschrijving voldoen. We bieden groeigarantie. Vaak informeert DPD per sms een tijdsindicatie van levering, onze excuses als u die niet heeft ontvangen
Had een gardenia besteld . De plant zag er verzorgd en schoon uit. Snelle levering en dit voor een goede prijs. Had de plant wel iets groter verwacht.

Geen klachten

4 blauwe bessen goede maat 4 Americanse klein pod maatje 9 cm viel tegen

Antwoord van tuinflora.com
TuinFlora vermeld de lever-maten bij potplanten als hoogte inclusief pot 25 cm. De geleverde plant zou inclusief 9 cm pot ongeveer 25 cm hoog moeten meten. Klantenservice helpt u graag verder mochten de planten niet aan de productomschrijving voldoen. We bieden groeigarantie.
Ipv planten kreeg ik voor één enkel wortelgoed. Van dit artikel had ik er drie moeten ontvangen, echter kreeg ik er maar twee.

Antwoord van tuinflora.com
Onze excuses voor het tekort, laat u ons weten om welke plant het gaat en hoe we het voor u kunnen oplossen?
Excellent service and products :) Highly recommended

Bollen keurig op tijd en keurig verpakt Beschrijving hoe te poten en nu afwachten wat het resultaat gaat worden Dán pas kan ik er goed over oordelen

het was gewoon goed

Hartelijk dank ben er erg blij mee ,en was met zorg naaar mij verzonden, de plantjes zagen er Zo goed uit dank je wel hoor duimpje op hoor

Goede vlotte service Blij met de planten.

Perfect

1 week geleden
Alles klopt en wordt prima verzorgd en opgevolgt

Geen worden

1 week geleden
Planten besteld en bolletjes ; zeer goed verpakt Clematis Taiga is kleiner dan vermeld maar groeien al; komt helemaal goed Erg blij mee ; ik kom zeker terug

snelle levering mooie planten

alles perfect

1 week geleden
Ging van een leien dakje ziet er goed uit