alpha-shop.nl- Logo - Beoordelingen

alpha-shop.nl

88 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden88 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 jun 2023
alpha-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 feb 2024
Desktop besteld en had het na 2 dagen al thuis. Kon niet sneller👍. Wat programma’s er op gezet en ??? Gecrasht!!!. Software. Misschien mijn fout😞😞 Maar een telefoontje naar Frank en ik kon het terug sturen (hun kosten). Zij denken mee en zullen alles weer in orde maken. Was even teleurgesteld maar gezien hun service en hulpzaamheid ben ik weer dik tevreden. Ik raad deze mannen en hun bedrijf aan ieder die uit is op goede service. Larry
LB
Larry B.
Rotterdam

Ik werd van te voren goed en snel te woord gestaan over een vraag die ik had voordat ik het artikel bestelde. Zowel via de mail als telefonisch ontzettend klantvriendelijk en behulpzaam. Helaas bestelde ik mijn artikel op de meest drukke periode van het jaar en heb ik er uiteindelijk ruim een week op moeten wachten. Toen het pakket eenmaal binnen was bleken er kabels te ontbreken, waardoor ik weer ruim een week verder was voordat ik het artikel eindelijk kon gebruiken. Na een telefoontje werd dit wel direct verzonden, alleen liep dit weer erg vertraging op door DHL. Het had fijn geweest als mijn bestelling in één keer compleet was, maar een foutje kan gebeuren en dit werd goed opgelost.

Beoordelingen voor alpha-shop.nl

Top service super.

Had contact met Bram super hij dacht met je mee, voor een oplossing.
Prima product tegen redelijke prijs; ook netjes op tijd geleverd.

Goede aankoop.

Super snelle bezorging en item was goed omschreven. Alles klopte.
correct behandeling van de bestelling en aftercare reactie
Doen wat ze beloven
Snel en goed
JB
Jw B.
PAPENDRECHT
Ik ben toch tevreden met deze monitor Het doet het goed alsmaar dat i een Kras Op de paneel heeft gaat ik er zo mee om Ik bedank u zeer

Uitstekende service

De geleverde pc had wat problemen bij aanvang waarbij de medewerker zelf aanbood om een nieuwe op te sturen. Dit ging echt razendsnel. De service is bijzonder goed te noemen. Wat de pc betreft, tot nu toe geen problemen. Gezien de service, het snelle reageren en de persoonlijk geboden hulp zou ik een volgende aanschaf met het volste vertrouwen doen!
EV
Elisabeth V.
Nans les Pins
Veel hulp gehad via mail, zeer reactief, wat erg fijn is!
30 mrt 2024
Prima pc werkt goed en ziet er heel mooi uit
RF
Rene F.
Eindhoven
24 mrt 2024

Gereviseerde artikelen als nieuw

Goede spullen,goed verpakt,nette aflevering
KD
Katinka d.
Purmerend

Heel goed telefonisch advies

Heel goed telefonisch advises, Bel mij na mijn bestelling zelf op, keurig alles geleverd en snel. Na de levering z Zelf gebeld met vraag, uitstekend opgelost
Snelle levering. Er was iets niet goed geïnstalleerd, maar dit hebben ze snel en netjes opgelost. Product ziet er netjes uit

Subliem!

Snelle levering. Problemen (die kunnen voorkomen) worden direct en zelfs boven verwachting opgelost. Subliem!
Prima product, zoals op afbeelding, snelle levering