internet-bikes.com- Logo - Beoordelingen

internet-bikes.com

1.170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.360 beoordelingen in totaal

Het is vaak vergelijken en kijken als ik via een webshop wat wil aanschaffen. Ik heb regelmatig fietsonderdelen nodig en kom dan toch vaak uit bij, Internet-bikes. Vaak net wat goedkoper ook al komen er nog verzendkosten bij, redelijk snelle levering. De website is al jaren hetzelfde dus vertrouwd en je kan makkelijk vinden wat je nodig hebt, ook nog eens met een afbeelding van het onderdeel. Een aanrader als je regelmatig fietsonderdelen nodig mocht hebben.
GD
Geert D.
Helmond

Onderwerp: Problematiek met DHL bezorging op Soesterweg 531 3819BA Amersfoort Geachte heer/mevrouw, Graag wil ik uw aandacht vestigen op een terugkerend probleem met de bezorging van pakketjes via DHL op mijn adres, Soesterweg 531 Amersfoort Het komt altijd voor dat DHL aangeeft dat een pakket niet kan worden afgeleverd, terwijl andere pakketdiensten, zoals PostNL of DPD, e.a. geen enkel probleem ondervinden om op hetzelfde adres te bezorgen. Dit probleem is frustrerend en zorgt voor onnodige vertraging in het ontvangen van mijn bestellingen. Wat ook dit keer weer het geval is. En wat in de meeste gevallen leidt tot terugbetaling . Ik ontvang geen bericht over de reden van de mislukte bezorging. Dit maakt het moeilijk om te begrijpen wat er misgaat en hoe ik het probleem kan oplossen. Met vriendelijke groeten : P.W.Potter Soesterweg 531

Beoordelingen voor internet-bikes.com

LILLE
20 apr 2024
24 apr 2024

Waardeloze klantenservice

Verkeerde maat fiets voor mijn dochter besteld, na een mailwisseling niet mogelijk om de jusite maat te krijgen ipv de foutieve Retour in weeking gesteld 3maandan wekelijks alle excuses gehoord waarom hij niet binnen was en en waarom er niet terug betaald werd Terwijl dhl netjes aangegeven had dat hij aangekomen was en dat er voor getekend was Kortom, fiets was prima Bedrijf heeft een ronduit waardeloze klantservice !!!
Antwoord van internet-bikes.com
25 apr 2024
Hi Herman, Bedankt voor de review. Ik heb je zojuist een email gestuurd. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
21 apr 2024

Als ik binnen banden bestel gewoon ventiel DV Wens ik niet een aantal met auto ventiel te ontvangen

GD
Geert D.
Helmond
21 nov 2023

Betrouwbare website.

Twee maal hetzelfde artikel besteld. De eerste keer was ik vergeten mijn huisnummer te noteren. Uiteraard werd het artikel niet uitgeleverd en ging dit retour. Betaling werd meteen teruggestort. Opnieuw besteld en ditmaal met huisnummer. Alles werd netjes geleverd. Alleen de verpakking had "drie" maatjes kleiner gekund. Verder tevreden met het bestelde artikel, dit voldoet aan de verwachting.
26 jun 2024
Snelle levering. De vervoerder laat echter weleens verstek gaan. Levert fietsbanden van goedkoop naar duur tegen scherpe prijzen. De omschrijving klopt soms niet helemaal. Geven een bandenspanning van 2-4 bar terwijlde fabrikant 4-6 bar opgeeft. Belangrijke gegevens dienen wel juist vermeld te worden.
6 okt 2023

Goede betrouwbare webshop

Al vaker bestellingen gedaan (want goede website prima prijzen en nauwkeurige levering, ook al eens foute levering vlot geld terug) nu enigszins getwijfeld want gelezen over onderneming in zwaar weer, maar ze hebben nog een tandje bijgezet (in weekend doorwerken): extreem snelle levering.
Laats een kinderzadel besteld dat hier in de buurt niet te verkrijgen was, als repair café in een kleine ruimte hebben we geen plaats om reparaties op te slaan, wat binnenkomt moet ook zo gauw mogelijk weer weg. Het zadel was er in zeer korte tijd zodat we weer snel verder konden.
10 aug 2023
Duidelijke site. Er wordt geleverd wat besteld is. Normaal natuurlijk maar is het niet wat je verwacht of dacht te moeten hebben kan het prettig weer retour. Met terug ontvangst van je betaalde bedrag van het artikel. Beter doen hou de prijzen van de artikelen scherp.
2 okt 2023

Strak geregeld, uitstekende service

Aan de zending die ik ontving ontbrak het setje snelbinders dat ik had besteld. In plaats daarvan zat er een fietsketting tussen. Mailtje gestuurd. De snelbinders kreeg ik meteen alsnog, dwz de volgende dag, en de ketting mocht ik houden. Top!
9 aug 2023

Alles super snel in huis!

In het verleden heb ik hier al eens fiets onderdelen besteld, en dat ging prima. Nu had ik weer banden en een paar andere dingetjes nodig en kwam weer bij Internet-bikes uit. Is wederom prima gegaan. Ik had het de volgende dag al in huis!