Zonnebrillen.comBeoordelingen

Zonnebrillen.com - Beschrijving

Zonnebrillen.com is jouw online adres voor de mooiste zonnebrillen. Wij hebben de volledige en up-to-date collecties van Ray-Ban, Michael Kors, Oakley, Persol en vele andere mooie merken. Wij garanderen dat je bij ons de zonnebril vindt die bij jou past: van stijlvolle klassiekers tot de nieuwste trends. Wij zijn officieel dealer van alle merken die je bij ons vindt. Dit betekent dat je bij ons gegarandeerd originele producten koopt. En uiteraard heb je via ons volledige garantie. Ons doel is jou de best mogelijke service te bieden. Wij helpen jou zoals we zelf geholpen willen worden. Uiteraard altijd gratis verzending én retourneren. Heb je een vraag, kunnen wij je ergens mee helpen? Onze klantenservice staat voor je klaar.
Brilmij Groep B.V.

4.84/5.00

3.790 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over Zonnebrillen.com

In eerste instantie bril besteld die toch wat tegen viel, terug gestuurd en een ander model besteld. Binnen een week het geld weer op mijn rekening gestort. Een voorbeeld voor veel andere, PRIMA !
Nette service
Super snelle levering. Was toch de verkeerde kleur, retour ging ook heel soepel. Nieuwe bril in juiste kleur besteld. Was er ook weer super snel en steeds met persoonlijke note :-)
De scharnieren van de bril zijn erg stijf en niet erg zacht
Snelle service er zat nog een persoonlijk briefje bij. 1 Bril terug gestuurd was niet goed binnen een paar dagen al weer het geld terug op me rekening. Top!!!!
Zeer snelle levering en zeer veel en goede info over je orderstatus. Er wordt snel gereageerd op mailtjes en problemen worden zeer klantvriendelijk opgelost.
Antwoord van Zonnebrillen.com
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je klantvriendelijk geholpen bent. We hopen dat de nieuwe zonnebril naar wens is! Veel plezier ermee! - Manisha
Leuk, handgeschreven bedankje op pakbon
Snelle levering, zonnebril in goede staat ontvangen, met een persoonlijke groet op de factuur.
Highly recommended
Super snel en een leuk persoonlijk bericht!
Easy to site to order from and fast delivery
Thank you very much for the review! - Manisha
Duidelijke omschrijving op de website, snelle levering en bij retourneren snel afgehandeld.
Zeer goed en snelle service
Goede service
Bedankt voor de positieve review! - Manisha
Een orginele Persol (polarized) zonnebril gekocht voor net iets fijnere prijs dan bij Persol zelf. Product was volgende dag al geleverd.
Antwoord van Zonnebrillen.com
Hartelijk dank voor de review! We hopen dat de zonnebril naar wens is. Veel plezier ermee! - Manisha
kwaliteit is niet zoals verwacht. Maar heb product toch gehouden omdat het wel dienst zal doen.
Hele snelle levering. Product zoals verwacht. Snel geholpen bij de klantenservice met mijn vraag over een product. Het doosje van de zonnebril was beschadigd dat is het enige minpuntje.
Antwoord van Zonnebrillen.com
Bedankt voor de review. Excuses voor het ongemak! Als er contact is geweest met de klantenservice hierover, dan kunnen we het uiteraard voor je oplossen! - Manisha
Super snelle en goede service! Ook hele snelle levering.
Veel keus en snelle levering
Bedankt voor je review! - Manisha