Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Zonnebrillen.comReviews

Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Details over Zonnebrillen.com

Zonnebrillen.com - Beschrijving

Zonnebrillen.com is jouw online adres voor de mooiste zonnebrillen. Wij hebben de volledige en up-to-date collecties van Ray-Ban, Michael Kors, Oakley, Persol en vele andere mooie merken. Wij garanderen dat je bij ons de zonnebril vindt die bij jou past: van stijlvolle klassiekers tot de nieuwste trends. Wij zijn officieel dealer van alle merken die je bij ons vindt. Dit betekent dat je bij ons gegarandeerd originele producten koopt. En uiteraard heb je via ons volledige garantie. Ons doel is jou de best mogelijke service te bieden. Wij helpen jou zoals we zelf geholpen willen worden. Uiteraard altijd gratis verzending én retourneren. Heb je een vraag, kunnen wij je ergens mee helpen? Onze klantenservice staat voor je klaar.
Brilmij Groep B.V.
Willem Barentszstraat 1
2315 TZ Leiden
Kvk 31047357
Mischa Tan

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

3.311 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wou al een hele tijd weer een Serengeti zonnebril. Eerst op de site globaal wat leuke uitgezocht en toen mbv de chat meer over het type glad etc te weten gekomen. Men heeft kennis van zaken, niet de allergoedkoopste (euro werk) maar wel goede service. Toen een selectie van 3 kunnen maken, welke ik de volgende dag al in huis had. De brillen zijn 100% legitiem. Voor het bedrijf is het geen probleem even 3 brillen van €200,- stuk te versturen en bij de zending zat een duidelijke aanwijzing hoe de andere retour kunnen. Nog niet gedaan maar dat komt wel goed. Ben heel tevreden over de gang van zaken van hulp bij de chat tot aan verzending.

Het doosje was gehavend en duidelijk al eens eerder geopend. Er zat bijvoorbeeld ook niet om allebei de pootjes een plastic bescherming, maar alleen om één. Ik vraag me af of het afgedankte producten zijn van Pearle en EyeWish, aangezien die onder dezelfde moedermaatschappij vallen. Ik was tevreden over de bril zelf en heb deze dan ook niet teruggestuurd, maar ik zal niet gauw het vertrouwen hebben om hier een tweede keer te bestellen.

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

Persol 3152S Prachtige bril! Eerste bestelling was iets aan de kleine kant ( lens 49 mm) dus ik heb daarna een maatje groter besteld (52 mm) en zie hier het resultaat! Ruilen is niet mogelijk maar je kan heel simpel je product retourneren en dan wordt het aankoopbedrag weer keurig netjes teruggestort, super goed geregeld! 😎
Ik zat een specifiek paar zonnebril te zoeken (Persol 714 foldable polarized) en die had ik hier kunnen krijgen voor een hele goede prijs. (Adviesprijs: 270€, momenteel paaskorting: 220€ op Persol’s website) en hier voor 189€. Daarnaast was de aflevering ook heel snel. Binnen 1 werkdag. Ben zeer tevreden met deze.
Wat een top bedrijf! Hele mooie Ray-Ban polarized gekocht. Was wat mis mee dus contact opgenomen met klantenservice. Vriendelijke mensen, snelle communicatie en direct een nieuwe zonnebril toegestuurd gekregen. Mijn complimenten voor de service. Koop hier vooral je zonnebril!!
Ontzettend veel keuze en mooie brillen! Kwaliteit is super goed en worden heel snel en goed verpakt verzonden! De hele familie word hier al jaren voorzien van zonnebrillen en het gaat altijd goed!! Super fijn dat je brillen ook online kan Pasen!
Snelle procedure en snel geleverd, ik kon zelf aangeven wanneer ik het geleverd wilde hebben. De zonnebril zelf voldoet aan al mijn verwachtingen, kleur is goed, maat is goed! Kortom erg blij mee
Goede service. Ik had een bestelling geplaatst en een dag later was er een kortingsactie. Contact gehad via whatsapp en na een snelle reactie, de korting verrekend en terug gestort gekregen.
Mijn bestelling kende wat hobbels, maar dit alles is zeer netjes opgelost door de klantenservice. Zeer goede aftersales en ze komen hun afspraken na. Ik zou hier absoluut weer bestellen.
De brillen van Zonnebrillen.com zijn scherp geprijsd, er is voldoende keuze en er wordt snel en goed geleverd. Leuk was de persoonlijke boodschap op de begeleidende brief!
Perongeluk was er een verkeerd model opgestuurd dan wat ik had besteld, het was meteen opgelost door de snelle reactie van de medewerkers ! Dus raad deze site zeker aan !
De website is erg duidelijk en alle maten staan erbij vermeld. De bril past precies. De bezorging verliep vlot, ik had het de volgende dag in huis.
Super!! Hele snelle bezorging, duidelijke website, fijne klantenservice. Na de twee keer die ik nu heb besteld echt niks verkeerds op te merken!
Snel geleverd, netjes verpakt. Ik had er 3 besteld. 1 gehouden. Het geld van de andere 2 was weer snel retour. Fijne ervaring dus. Aan te raden.
Snelle levering ! achteraf betalen ook handig als je n dure bril besteld! Helaas retour omdat ie te groot was...wel aangetekend terug gestuurd!
Snelle en nette levering. Bril is top en voor een mooie prijs. Heel tevreden. Leuk de persoonlijke touch middels een handgeschreven boodschap.
Fijne shop met snelle levering en gratis retourneren. Online passen van de brillen is een handige functie om te kijken of de bril goed staat.
Super fijn dat het pakketje zo snel verzonden was. Het was alleen een cadeautje dus super jammer dat de verpakking zo gekreukt was. Zonde!
Veel keuze, duidelijke site. Jammer dat jullie alleen ontzettende dure zonnebrillenhoezen hebben en dat je hier dus dat niet besteld.
Snelle service, een goede zonnebril voor een mooie prijs. Een extra puntje voor het persoonlijke bedankje elke keer op het factuur.
Goed advies ontvangen over welke zonnebril het best in auto gebruikt kan worden, bril besteld andere dag ontvangen, en prima bril
Fantastische service. Een persoonlijke 'note' op de pakbon en alsnog achteraf korting gekregen vanwege Koningsdag. Top bedrijf!