Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Zonnebrillen.comReviews

Gecertificeerd sinds: 17-12-2018
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
Zonnebrillen.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Zonnebrillen.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17-12-2018
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

1.941 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Persol 3152S Prachtige bril! Eerste bestelling was iets aan de kleine kant ( lens 49 mm) dus ik heb daarna een maatje groter besteld (52 mm) en zie hier het resultaat! Ruilen is niet mogelijk maar je kan heel simpel je product retourneren en dan wordt het aankoopbedrag weer keurig netjes teruggestort, super goed geregeld! 😎

Het doosje was gehavend en duidelijk al eens eerder geopend. Er zat bijvoorbeeld ook niet om allebei de pootjes een plastic bescherming, maar alleen om één. Ik vraag me af of het afgedankte producten zijn van Pearle en EyeWish, aangezien die onder dezelfde moedermaatschappij vallen. Ik was tevreden over de bril zelf en heb deze dan ook niet teruggestuurd, maar ik zal niet gauw het vertrouwen hebben om hier een tweede keer te bestellen.

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

Hele goede klantenservice!! Veel onduidelijkheid gehad van PostNL over de bezorging. De klantenservice van zonnebrillen.com meerdere malen gesproken hierover: hele goede openingstijden (zelfs tot 23 uur!) en allemaal even vriendelijk, heel goed bereikbaar (hoefde nooit te wachten voordat ik iemand kon spreken) en heel proactief. Erg prettig en maakt zoveel uit! Complimenten!! En heel blij met mijn zonnebril:)
Fantastische service! Om 22.52u besteld, om 22.54u verzendbevestiging. Volgende dag in huis, helaas was het niet naar verwachting dus direct geretourneerd en de dag erop had ik ook het geld weer terug. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt, echt super!!
Goed aanbod aan zonnebrillen en voor een goede prijs. Bril was snel geleverd, goed en veilig verpakt. Had een kinderbril besteld, kon bestellen in de maten s/m/l, bril zelf (ki et la) spreekt daar over 0-2/2-4/4-6 jaar. En geloof dat de bril zelf wat klein valt (dus maatje groter doen bij twijfel). De site geeft duidelijk weer wat de maten van de glazen zijn.
Ik heb al enkele keren zonnebrillen terug moeten sturen omdat ze niet goed zitten. Zelf vind ik dit prettig om te elke keer weer iets terug te sturen maar het is fijn dat het wel kan. Daarbij zijn ze vriendelijk en behulpzaam! Geen enkel probleem gehad met zonnebrillen.com. Ik hoop alleen een keer de juiste bril te kunnen vinden.
Antwoord van Zonnebrillen.com
Wat vervelend om te horen dat de zonnebrillen niet naar wens waren. Toch vinden we het fijn om te horen dat het goed is opgelost! Bedankt voor je positieve review. -Team Zonnebrillen.com
Heb uiteindelijk nog een bril bij jullie besteld. Het doosje was ook nog eerst in papier verpakt!, voordat het in de transportdoos ging en op de pakbon stond nog een persoonlijke noot van "Wout", wat het allemaal wat persoonlijker maakte! Overall dus Top!
Contact via de app was handig waardoor ik beter wist welke maat ik nodig had. Toffe service om een set maandlenzen inclusief doosje en vloeistof gratis te kunnen proberen bij Pearle. Zo kon ik toch eens een zonnebril dragen zonder sterkte!
Leuke collectie, virtueel passen handig, snel ontvangen met factuur voorzien van persoonlijke noot. Keuze voor koerier en eventueel retourproces prettig. En niet in de laatste plaats een mooie zonnebril :) Alles bij elkaar: aanbevolen!
Eerst bestelde bril niet naar verwachting, maar na goed advies van zonnebrillen.com de juiste kunnen bestellen. Retourneren van de eerste bril ging boven verwachting goed. Perfecte afhandeling, zeer snel geregeld!!!
Antwoord van Zonnebrillen.com
Wat fijn om te horen dat je dit zo ervaren hebt. We helpen je graag! Veel plezier met de nieuwe zonnebril. - Team Zonnebrillen.com
Bestelling geplaatst zeer snel geleverd maar paste mij niet, retour gedaan andere bestelling geplaatst en deze was perfect, volgende dag al geleverd, en het geld van de eerste bril supersnel retour. Klasse.
Kwam erg snel, je ziet vaak staan "morgen bezorgd" en vervolgens komt de mail met smoesen. Maar dit was nu zowaar het geval, blij verrast. Product was ook helemaal in orde en leuk/goed verpakt.
Wat leuk om te lezen, bedankt voor je positieve review! - Team Zonnebrillen.com
Veel keus een mooie zonnebril besteld Was al even op zoek naar dit model en was nu ook nog met aantrekkelijke korting Snelle bezorging! Ben superblij met mijn zonnebril
Zeer snelle levering van mijn bril, mooi verpakt, met een persoonlijk briefje erbij. Afterpay is fijn. En de naservice via mail verliep zeer vlot en aangenaam. Thnx
Antwoord van Zonnebrillen.com
Graag gedaan, Patricia. Bedankt voor je positieve review! - Team Zonnebrillen.com
Rond 22:30 besteld, volgende ochtend al binnen. Mega snel en alles bijgeleverd zoals gewenst. Dit was de eerste keer dat ik hier bestelde dus erg blij mee! :)
Bedankt voor je positieve review! - Team Zonnebrillen.com
Snelle levering, fijn telefonisch contact, ben zonder probleem financieel tegemoet gekomen en de persoonlijke noot op de factuur. Erg leuk. Prima webwinkel!
Goede collectie, nette prijzen en snelle levering! Persoonlijke noot van degene die de bril heeft ingepakt en verzonden wordt ook gewaardeerd.
Super snelle bezorging. Mooie modellen zonnebrillen. Netjes verpakt ontvangen. Gemakkelijk retourneren! Geen gedoe met labels printen etc.
Fijne en duidelijke website. Alle afmetingen staan vermeld. Dat is voor mij prettig, aangezien de meeste brillen mij te groot zijn!
Drie zonnebrillen besteld. Echt allemaal de volgende dag geleverd. En ervan terug gestuurd en binnen no-time het geld terug. Top
Bedankt voor je mooie review! - Team Zonnebrillen.com
Goede (bereikbare) klantenservice die je goed helpen. Nu voor de 2e keer een Ray Ban gekocht en kan het iedereen aanraden.
Goed om te lezen. Veel plezier met jouw nieuwe Ray-ban! - Team Zonnebrillen.com
Geweldige service! Snel antwoord als je een vraag hebt en de bril de dag erna al thuisbezorgd ! Ik bestel hier zeker nog