Zonnebrillen.comBeoordelingen

Zonnebrillen.com - Beschrijving

Zonnebrillen.com is jouw online adres voor de mooiste zonnebrillen. Wij hebben de volledige en up-to-date collecties van Ray-Ban, Michael Kors, Oakley, Persol en vele andere mooie merken. Wij garanderen dat je bij ons de zonnebril vindt die bij jou past: van stijlvolle klassiekers tot de nieuwste trends. Wij zijn officieel dealer van alle merken die je bij ons vindt. Dit betekent dat je bij ons gegarandeerd originele producten koopt. En uiteraard heb je via ons volledige garantie. Ons doel is jou de best mogelijke service te bieden. Wij helpen jou zoals we zelf geholpen willen worden. Uiteraard altijd gratis verzending én retourneren. Heb je een vraag, kunnen wij je ergens mee helpen? Onze klantenservice staat voor je klaar.
Brilmij Groep B.V.

4.84/5.00

3.784 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over Zonnebrillen.com

Duidelijke omschrijving op de website, snelle levering en bij retourneren snel afgehandeld.
Zeer goed en snelle service
Goede service
Een orginele Persol (polarized) zonnebril gekocht voor net iets fijnere prijs dan bij Persol zelf. Product was volgende dag al geleverd.
kwaliteit is niet zoals verwacht. Maar heb product toch gehouden omdat het wel dienst zal doen.
Hele snelle levering. Product zoals verwacht. Snel geholpen bij de klantenservice met mijn vraag over een product. Het doosje van de zonnebril was beschadigd dat is het enige minpuntje.
Antwoord van Zonnebrillen.com
Bedankt voor de review. Excuses voor het ongemak! Als er contact is geweest met de klantenservice hierover, dan kunnen we het uiteraard voor je oplossen! - Manisha
Super snelle en goede service! Ook hele snelle levering.
Veel keus en snelle levering
Bedankt voor je review! - Manisha
Snel geleverd, onbeschadigd met handgeschreven bedankje voor de bestelling. super!
Goede glazen, perfect model
Hartelijk dank voor de review! - Manisha
Tevreden en snelle levering.
Duidelijke site met bruikbare info over het product zodat je goed kunt beslissen of de uitgekozen bril iets voor jou is. Snelle levering met een persoonlijk briefje erbij. Zo voel je je een gewaardeerde klant. Top :-)
Goede prijs, top kwaliteit en snelle levering!
Bedankt voor de review! - Manisha
Top
Snelle levering en goede prijs
persoonlijk tekst maakt mijn bestelling nog leuker
Als oud opticien verkocht ik altijd Ray-Ban; ook nu mooi model en en goede pasvorm. Bij de bestelling maakte ik een foutje, 1 besteld zonder voorafbetaling en 1 betaald direct. Is direct door jullie rechtgezet. Levering gebeurde volgens afspraak en perfect in orde. Oprechte dank en goede verkoop in 2021. Chris
Antwoord van Zonnebrillen.com
Hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat je snel geholpen bent bij het annuleren van de tweede bestelling! Veel plezier met je nieuwe zonnebril! - Manisha
De Persol komt nieuw uit doos, met een krasje. Handgemaakt, dus zal wel normaal zijn.
Snel geleverd!
Bedankt voor de review! - Manisha