Zonnebrillen.com

Beschrijving
Zonnebrillen.com is jouw online adres voor de mooiste zonnebrillen. Wij hebben de volledige en up-to-date collecties van Ray-Ban, Michael Kors, Oakley, Persol en vele andere mooie merken. Wij garanderen dat je bij ons de zonnebril vindt die bij jou past: van stijlvolle klassiekers tot de nieuwste trends. Wij zijn officieel dealer van alle merken die je bij ons vindt. Dit betekent dat je bij ons gegarandeerd originele producten koopt. En uiteraard heb je via ons volledige garantie. Ons doel is jou de best mogelijke service te bieden. Wij helpen jou zoals we zelf geholpen willen worden. Uiteraard altijd gratis verzending én retourneren. Heb je een vraag, kunnen wij je ergens mee helpen? Onze klantenservice staat voor je klaar.
Brilmij Groep B.V.

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

4.84 / 5.00

3.156 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over Zonnebrillen.com

Goede service en mooie zonnebril. Na bestelling volgende dag in huis.

Wat een snelle levering Top bril ziet er goed uit zeker een aanrader

Ene dag besteld volgende dag in huis. Netjes geleverd en verpakt.

Zonnebril is in perfecte staat afgeleverd tijdens het dagdeel zoals aangegeven bij de bestelling.

Vlugge gratis verzending,ruime keuze

Helemaal perfect. Zo zouden alle web winkels moeten werken. Prijs kwaliteit is een 10. Product bij ontvangst 10. Levering super snel, ook een 10. Klantvriendelijkheid is ook perfect ook een 10. Mvg pepijn harting

Antwoord van Zonnebrillen.com
Bedankt voor de leuke review! Deze review verdient ook een 10... :) Fijn dat alles goed verlopen is. Heel veel plezier met je nieuwe zonnebril! - Manisha
super top service

Super mooie originele Ray-Ban voor de beste prijs in Nederland, hij was de volgende dag al in huis en gratis verzending, echt top ga hier zeker weer bestellen

Antwoord van Zonnebrillen.com
Bedankt voor de review! We hopen je weer eens te zien op onze website. Veel plezier met je nieuwe Ray-Ban! - Manisha
Snelle levering. Goed verpakt. (Gedeeltelijke) retourzending snel verwerkt. Kortom, perfect.

Fantastisch

Vertraagde levering maar voor de rest is alles perfect verlopen

Antwoord van Zonnebrillen.com
Bedankt voor de review! Helaas had PostNL een dagje vertraging. We hopen dat de zonnebril naar wens is. Veel plezier ermee - Manisha
Heel goede service en snel geleverd.

Perfect

De levering was de volgende dag alles was oke .

Bedankt voor de review! - Manisha

Bedankt voor de review! - Manisha
Super snelle levering. Zeer tevreden

Duidelijke website, snelle levering

1 week geleden
Ik had wat vragen over een bepaalde bril met verschillende productcodes. Na wat mailtjes met de servicedesk heb ik de jsuite code kunnen achterhalen. Reactiesnelheid was goed Daarna besteld en netjes op tijd geleverd.

Antwoord van Zonnebrillen.com
Bedankt voor de review! Fijn dat we je snel hebben kunnen helpen aan de juiste zonnebril. Veel plezier ermee! - Manisha
1 week geleden
Zoals verwacht; Helemaal goed