Aardbeiplantje.nl

2.479 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.479 beoordelingen in totaal

3 apr 2024
Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

6 apr 2024
Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

30 mei 2024
Vanuit Aardbeienplantje alle perfect, alleen doet PostNL er langer ofer dan ze beloven. Nu waren de temperaturen gelukkig niet zo hoog.
24 mei 2024
goede producten en bij elke bestelling krijg je duidelijke uitleg erbij met goeie tips. zodat je project alleen maar kan slagen.
17 mei 2024
Heel blij mee, de plantjes staan er nu al mooi bij….ik ben fan van jullie bedrijf en heb al meerdere tuinders jullie aanbevolen

Bestelling keurig verzorgd.

Bestelling keurig verpakt en op de aangegeven datum afgeleverd met als extra nog duidelijke tips hoe de planten te verzorgen.
17 mei 2024
Plantjes groeien goed, maar na 2 weken nog te vroeg om te gaan snoepen..... het ziet er in elk geval veel belovend uit.
TA
Theo A.
Uithoorn
23 mei 2024
Dat ik op tijd werd geinformeerd dat er een artikel te laat werd geleverd. dit zorgde voor enkele dagen vertraging.

Een zeer tevreden aardbeien liefhebber. Vooral een bepaald verpleeghuis.

Het steeds weer de correcte afhandeling van goede zomerkoninkjes. Vooral doorgaan, wij blijven hier ook doorgaan.
40 splantjes binnen en nu na ongeveer een week groeit het al onwijs goed! Foto is net na het planten
30 mei 2024
Het bestelde product was even niet leverbaar, werd er netjes over gebeld dat het later kwam. Top!

Mooie aardbeienplantjes

Mooie plantjes, netjes en snel opgestuurd. De plantjes slaan ook goed aan. Echt een aanrader!
Ik kreeg een boekje met meer uitleg bij mijn bestelling. Dit vond ik echt fijn en behulpzaa.
23 mei 2024
Netjes thuisbezorgd, geplant en het groeit als kool, ik ben zeer benieuwd naar de oogst.

gewoon een goede webshop,

de duidelijkheid van de webshop, de prijskwaliteit verhouding de snelheid van verzenden
30 mei 2024
Zeer vlugge levering en perfect verpakt,nu af wachten wat het resultaat zal worden
22 mei 2024
prima plantjes en keurig op afgesproken datum geleverd. bestel ze bijna ieder jaar
Snelle levering en een deugdelijke verpakking. Het informatie boekje is geweldig
PP
Pauline P.
Overijssel
26 mei 2024
Snelle levering en goed verpakt. Planten met groot wortelgestel slaan prima aan.
RS
Rene S.
IJmuiden
22 mei 2024

Snel bezorgd en prima plantjes

Snel bezorgd. Goed verpakt en plantjes "doen" het prima. 2x besteld, 2 x prima.

Goede verzending

Aardbeien plantjes waren goed en netjes verpakt en sloegen snel aan na planten.

Fijn contact

De nieuwsbrieven komen. Precies op tijd en snelle reactie bij vragen. Fijn!!!