Aardbeiplantje.nl

2.232 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.232 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2024
Aardbeiplantje.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

3 mei 2024

Prima product, communicatie kan beter

Bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Uitstekende kwaliteit qua product. Een aantal keer telefonisch onbereikbaar. Product niet bezorgd op gewenste datum; moest ik achteraan bellen.
25 apr 2024

Goede informatie!

Zeer snelle verzending, duidelijke communicatie, vooral fijn, een boekje over het bedrijf en de teelt wijze hoe je de plantjes kunt verzorgen en info hoe je ziektes kunt herkennen
21 apr 2024
Snelle verzending, goede beschrijving erbij gevoegd en best korrels. Hiermee is alles duidelijk hoe je stap voor stap de aardbeien plantjes kan planten en de verzorging 👌🏼

Goeie service

Keurig een mail ontvangen dat de plantjes een dag later kwamen . Netjes verpakt en een goeie uitleg erbij. Ze staan inmiddels in potten in tuin. Alles is aangeslagen .
24 apr 2024
Vlotte service, goede planten, worden geleverd op afgesproken dag. Tip, wat verpakkingsmateriaal in de lege ruimte stoppen, zodat de planten niet kunnen verschuiven.
25 apr 2024
Ik heb nu 2 keer besteld en ik kreeg goed advies toen ik belde met vragen. De planten waren mooi en gezond en groeiden goed. Prima opbrengst en lekkere aardbeien.
21 apr 2024
Ik ontving een bosje plantjes waarvan ik dacht dat het nooit wat zou worden. Tot mijn grote verbazing komen ze allemaal op en zie ze elke dag groeien. Geweldig
19 apr 2024

(H)eerlijk bedrijf

Heldere beschrijving van wat voor soort plantjes je besteld hebt, levering altijd volgens plan, kwaliteit van de geleverde plantjes precies wat ik verwachtte.
Snelle levering, uitstekende uitleg bij verzorging van de plantjes. Ze staan nu een week in de bak en groeien als kool. Zien er goed, gezond en stevig uit
MB
Martine B.
Wevelgem
Bestelling altijd netjes en vlot geleverd. Ook heel aangenaam dat ik met vragen bij jullie terecht kunnen voor een woordje uitleg .Nieuwsbrief ook TOP!
26 apr 2024
De plantjes zijn goed ontvangen. Er zat een leuk en informatief boekje bij. Nu afwachten wat de plantjes gaan doen. Tot nu toe zie ik ze groeien.
WG
wim g.
peij-echt
22 apr 2024
De plantjes zijn in perfecte staat aangekomen en alle plantjes groeien als kool !! We zullen jullie in onze kennissenkringen zeker aanbevelen !!
1 mei 2024

Echt een aanrader

Snel verzonden. 1 week na het planten kwamen er al bloemen in. Ook fijn dat er een boekje bij zat meg duidelijke nuttige info. Zeer tevredere
20 apr 2024
De plantjes kwamen op de afgesproken tijd binnen en waren ingoede staat. Verder zat er een fijne beschrijving bij over hoe ermee om te gaan
17 apr 2024
Snelle levering, hadden bato bakken besteld en er bleek er 1 stuk te zijn, mailtje gestuurd en zonder gedoe werd er een nieuwe op gestuurd.
Plantjes waren netjes verpakt. Vlak na het planten beginnen ze al mooi uit te lopen en zijn in een paar weekjes al heel mooi gegroeit
24 apr 2024
Mooie planten, ze slaan goed aan. Ook de frigo planten die er na levering wel erg kaal uitzien. Dat blijkt dus geen probleem te zijn.
Top service , eerlijke mensen die echt begaan zijn met hun klanten !!! Daarop drinken we een aardbeien schuimwijntje , gezondheid.
Goede kwaliteit, met een duidelijke handleiding. Alle plantjes slaan aan en na een week zitten de eerste bloemen er ook al in.
Er wordt duidelijk zorg besteed aan wat ze doen. Ze informeren de klant goed over de levering van en zorg voor hun producten.