Aardbeiplantje.nl

2.232 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.232 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2024
Aardbeiplantje.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

Er wordt duidelijk zorg besteed aan wat ze doen. Ze informeren de klant goed over de levering van en zorg voor hun producten.
GW
G W.
Schellinkhout
Snel en goede bezorging . De aardbeienplantjes slaan goed aan , zeer tevreden . Hierbij een foto van de planten na 1 week

Makkelijk te bestellen, goede levering volgens afspraak.

Makkelijk te bestellen, goede levering. Echter controle op aantal uitvoeren, ik bestel 20 planten en krijg er slechts 17.
21 apr 2024

Oeps

Per ongeluk de plantjes 3 dagen in de doos gelaten maar doen het nog super! Voor de rest alles ook van goede kwaliteit.
19 apr 2024

top

op termijn bezorgd, leuk uitlegboekje erbij, mooie planten (mara de bois frigo planten), zelfs eentje extra gekregen :)
ervaring is uitmuntend en ook mijn zus in Lisse was zeer verassend van de mooie aan winst van jullie aardbeiplanten
Snelle en correcte levering. Plantjes doen het tot nu toe allemaal goed. Nu hopen dat ze ook voldoende gaan dragen.
Geen verbeterpunten. Netjes verpakt. Goede kwaliteit. Er is tot nu maar 1 plantje van de 40 die niet aanslaat.
22 apr 2024
Ik kreeg de plantjes snel en goed ingepakt. De informatie boekje die erbij zat, was ook super handig. Bedankt
Prima ervaring Bestelling kwam niet op woensdag maar op donderdag. Plantjes zijn echt goed. Mooi boekje erbij
NC
26 apr 2024
goede en snelle service planten van zeer goede kwaliteit en voorzien van goed plant advies maw prima bedrijf.
25 apr 2024

Goede levering en kwalitatieve plantjes

Plantjes waren goed vochtig en heel goed ingepakt. Zeer goede instructies om ze perfect te kunnen planten.

Ik ben fan

Hoe het werkt is duidelijk, de teeltips over de aardbeien planten. En boekje wat geleverd wordt. Top zo
AD
Anneke D.
Ouwerkerk
21 apr 2024
Zag er goed uit, plantjes slaan al aan. Jammer van het koude voorjaar. Ze verlangen naar zon en wij ook
25 apr 2024
Goed ingepakte mooie plantjes, 2 bonus gekregen. Ze slaan goed aan in de tuin nu een week na ontvangst!
19 apr 2024

Uitgebreide beschrijving

Fijn dat er een uitgebreide beschrijving bij zit hoe je de plantjes het beste kunt planten en verzorgen
Mooie plantjes die het allemaal prima doen. Snelle levering en duidelijke plant en verzorginstrukties.
16 apr 2024
al vaker bestel was telkens goed plantjes gaan snel groeien en hopelijk straks weer lekkere aardbeien

Hydrotoren geweldig

Goede platen met stevige wortels Hoe het eruitgaat zien weet ik nog niet De plantjes slaan goed aan
Goede service en ondersteuning, naar aanleiding van een vergissing van mijn kant heel goed opgelost.