Lucardi Juwelier Eindhoven

112 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden192 beoordelingen in totaal

1 jul 2023
Ik kwam een online bestelling ophalen van een ketting waar ik later zelf nog een kruisje aan heb gehangen, en had ter plekke nog een klein bandje gehaald. De medewerker was heel vriendelijk en de winkel zag er goed uit. Helaas is het bandje wel kapot gegaan toen ik het aan deed maar ik heb het bonnetje er niet meer van, maar het was maar een paar euro.

Hallo Wilde n kettinkje kopen met de aktie code 50% korting op maandag 13 -11 maar zei dat dat niet kon alleen online !! in mijn mail van Jullie stond ook geldig in de winkel. toen ik aangaf een eerder kettinkje terug . wilde geven mocht dat ook niet !! had hem al gedragen !! onzin, had m omgedaan om het niet te vergeten , wilde n zwaardere kopen wat n bits was dat !!!!!!!!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Eindhoven

Vriendelijk personeel

Het personeel was ontzettend vriendelijk en nam de tijd om mij te helpen vinden wat ik zocht.
26 apr 2024
Medewerkster was erg vriendelijk. Ze had iets meer mee kunnen denken met geschikte sieraden.
22 apr 2024
Super geholpen! En nog eentje voor baby zelf gehaald nu kan die matchen met mama
20 mrt 2024
Super goed en vriendelijke mensen inde winkel in Eindhoven in de heuvelgalerei. Altijd even behulpzaam., kom er altijd met een glimlach buiten.
Heel fijn geholpen. Leuk en aardig personeel dat goed meedenkt.
Vriendelijk personeel, met zorg en aandacht voor de klant
23 mrt 2024
Verkoopster was vriendelijk en behulpzaam
Snelle service en vriendelijk personeel
De fijne eerlijke hulp
7 apr 2024

Bezoek winkel

De medewerker hielp ons heel goed en nam de tijd, ze dacht ook goed mee. Er moet wel iets veranderen aan jullie systeem op een paar van de producten die ik kocht zaten geen stickers en die moest ze opzoeken in een papieren boekje dit duurde heel lang en zou snellen moeten kunnen.
9 mrt 2024
Heel goed en lief geholpen Kleinkind mocht een ringetje uitzoeken Ze werd goed geholpen met extra stickers en nog een snoepje !!

Tevreden

Ik werd goed geholpen door de medewerker en ik ben super blij met de aankoop. Kom hier zeker nog terug.
Hele fijne servies in de heuvel galerie in Eindhoven!
Ben zeer goed geholpen door het verkoop taem
Vriendelijke medewerker en behulpzaam
Netjes en vriendelijk geholpen