bakingandcooking.eu/nl

15 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden122 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 apr 2019
bakingandcooking.eu/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 aug 2023
Het zou mooi zijn als je een bericht krijgt als je pakket overgedragen is aan de bezorger zodat je weet wanneer je het kunt verwachten. Nu waren we niet thuis omdat we alleen bericht van de bezorger hadden gehad op de dag van de bezorging.

5 nov 2023
Na tien dagen nog altijd niets ontvangen of gehoord

Beoordelingen voor bakingandcooking.eu/nl

Bestellen ging prima, snelle verzending. Wat wil een mens nog meer.
24 aug 2023

Bericht bij verzenden

4 aug 2023
We hadden een zaagmes besteld. Aangezien het niet op voorraad was, werd het bij een andere fabrikant afgenomen en verstuurd. Helaas is dit niet bij ons afgeleverd. Na telefonisch contact met uw bedrijf is er een vervangend artikel gestuurd. Dit is nu wel goed bij ons aangekomen. Aangezien dit artikel goedkoper was, wordt nu het verschil asn ons overgemaakt. Zeer attent.
4 jul 2023
Het product was niet in stock en toch hebben ze het nodige gedaan dat ik het vlug ontvangen heb
15 jul 2023
13 okt 2023
5 nov 2023
Na tien dagen nog altijd niets ontvangen of gehoord
23 sep 2023
Nog steeds niets ontvangen!