Dami LivingBeoordelingen

230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over Dami Living

Snelle levering. Mooi stevig product. Helaas was het bankje iets te groot voor in mijn ruimte. Retour was ook snel afgehandeld. Top!
Geweldig bedrijf, laat je weten als bezorging wat langer duurt en alles gaat keuring naar wens - top service
Perfect
Keurige afhandeling van de bestelling, zowel vlak na de bestelling en vlak voor de levering. We werden constant goed geïnformeerd en er werd perfect gehandeld conform de afspraken. We zijn erg tevreden over het product.
Super snelle levering!!
Alles war perfekt! Die Stühle sind wunderschön und stabil. Der Bestellvorgang und die Lieferung waren einwandfrei. Grüße aus Germany
Best lang gezocht naar mooie maar vooral ruim en goedzittende eetkamerstoelen. Hebben de Rose stoel gekocht in cognac leer. Zitten echt heerlijk en binnen 24 uur geleverd. Top!
10 eetkamerstoelen Juliet besteld. Deze moesten voor ons worden besteld, maar de eerste 6 stoelen kregen we al binnen een paar dagen! De stoelen kun je per set van 2 bestellen, maar gelukkig konden wij 5 grijze en 5 zwarte stoelen bestellen! Top service en snelle reactie via mail! Nu nog heel even wachten op de nabestelling en dan is onze eethoek weer compleet!!
Even gebeld toen er maar 1 doos afgeleverd werd, direct contact met uitleg. De barkrukken zijn nog mooier dan verwacht, zeer degelijk en ook geschikt voor de wat bredere kont.
Product is beschadigd aangekomen maar dat lag aan onzorgvuldig vervoer door post nl
Bestelling werd snel geleverd en was goed verpakt! De Otto poef ziet er heel mooi uit! Wij zijn tevreden!
Snelle levering, goede prijs, eenvoudig te monteren.
Goede service en zeer fijne stoelen!
Alles perfect geregeld
Prima!
Mooie bank, en snel bezorgd!
Goed gegaan
snelle nette levering, mooi product!
Top dat je vrijblijvend kunt kijken of het bij je past