Dami Living- Logo - Beoordelingen

1382JN Weesp
Kvk 60889829

Beoordelingen voor Dami Living

143 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik mailde om te vragen of er een artikel weer op voorraad zou komen, en binnen 12 uur had ik een reactie met een advies op maat waar ik helemaal mee geholpen was. Nog even gebeld om te checken of het goed gegaan was met de bestelling en dan krijg je meteen, dus zonder bandje oid iemand persoonlijk aan de telefoon. Een week later toen ik een andere vraag had ging het hetzelfde. Iemand anders aan de lijn, maar minstens zo vriendelijk en behulpzaam. O ja, de krukken die ik besteld had zijn ook super.

Ik wacht al maanden op de helft van mijn bestelling en geen berichten van klantenservice om mij op de hoogte te brengen

Beoordelingen voor Dami Living

Wij hebben een halbankje besteld. Dit ging om een pre-order. Precies op de verwachte leverdatum binnen gekregen. Super goede kwaliteit en keurig verpakt. Hele goede service, binnen een paar uur al reactie. Een echte aanrader.
Werd goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Mooi en stevig halbankje. Blij mee!
Snelle levering. Toen ik per ongeluk iets verkeerd had besteld werd dit meteen geregeld.
van Jo M.
Het is een goed product. Goed verpakt en op tijd geleverd.
Super snelle levering en blij met het product!
Snel vriendelijk en top kwaliteit
Goede service en snel geregeld
Mooi op tijd geleverd
Mega tolle Stühle
Product exact zoals op plaatje! Snelle levering! Bij andere allemaal levertijd, bij hen bestellen en twee dagen erna in huis. Top!!! Ook prijs kwaliteit fantastisch!
Prima levering en snel ( daar waar mogelijk zou gelijk leveren op een dag iets fijner zijn )
Vriendelijke ontvangst, goede service en goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader
Heel mooie tafel. Vriendelijke leveranciers.
Zijn uiterst vriendelijk. De klant is koning
Prima levering