Dami Living- Logo - Beoordelingen

Dami LivingReviews

Gecertificeerd sinds: 21 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
Dami Living is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Dami Living kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor Dami Living

68 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

25 feb. 2022
Ik mailde om te vragen of er een artikel weer op voorraad zou komen, en binnen 12 uur had ik een reactie met een advies op maat waar ik helemaal mee geholpen was. Nog even gebeld om te checken of het goed gegaan was met de bestelling en dan krijg je meteen, dus zonder bandje oid iemand persoonlijk aan de telefoon. Een week later toen ik een andere vraag had ging het hetzelfde. Iemand anders aan de lijn, maar minstens zo vriendelijk en behulpzaam. O ja, de krukken die ik besteld had zijn ook super.

8 jun. 2022
Meine Stühle sollten gestern bis heute ankommen, leider ist nichts gekommen. Auf der trekking nummer kann man leider auch nicht sehen wo die sachen geblieben sind.

Beoordelingen voor Dami Living

Goed en vriendelijk geholpen in de showroom waar we eerst onze nieuwe barkrukken wilden zien en uitproberen. De verkopers namen alle tijd voor ons. We zijn heel tevreden over de barkrukken.
Mooie kleur petrol blauw Sierkussen, inclusief binnenkussen En snel geleverd! Top
9 jan. 2023
Prima sevice, goed contact.
19 jan. 2023
19 jan. 2023
18 jan. 2023

9 jan. 2023
21 dec. 2022
Snelle bezorging, retourneren snel en efficiënt!
22 dec. 2022
26 okt. 2022
schroeven waren niet compleet
Antwoord van Dami Living
8 dec. 2022
Goedmiddag, Zijn er alsnog extra schroeven nagestuurd? Of heeft u nog niets ontvangen? Want anders sturen wij natuurlijk een zakje schroeven na, want ik ben bang dat deze of in de fabriek vergeten zijn of misschien bij de verzending uit de doos zijn geglipt. Ik hoor het graag even van u. MVR Renske Team Dami Living
25 feb. 2022
13 jun. 2022
Het uiteindelijk resultaat is prima. Maar een paar opmerkingen: in het bestelproces was in de winkelwagen de kleurbenoeming van stoelen hetzelfde, terwijl het toch verschillend was. Tevens was het moeilijk om de reinigingsset te vinden en bij te voegen. Het verzend traject duurde enige dagen: postNL bleef maar melden dat de artikelen nog niet door hen ontvangen waren.
1 jul. 2022
De bestelde hocker paste bij nader inzien toch niet bij het interieur en jammer genoeg retour moeten doen. Goede retourservice snelle en nette afhandeling hiervan. We gaan nog even kijken of we een andere hocker of poef kunnen vinden bij Dami Living.
9 mei 2022
Wij hebben een halbankje besteld. Dit ging om een pre-order. Precies op de verwachte leverdatum binnen gekregen. Super goede kwaliteit en keurig verpakt. Hele goede service, binnen een paar uur al reactie. Een echte aanrader.