Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

2.208 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.826 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2023
Watchbandjes-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Overzichtelijke website met veel keuze en duidelijk te kiezen volgens model van Smartwatch. Ik had de pech dat één van de twee sets van bandjes die ik kocht niet goed kon aangebracht of nog minder kon verwijderd worden waardoor het eigenlijk niet bruikbaar werd. Gezien de lage kostprijs van het bandje dacht ik eerst hiervoor geen mailtje te versturen. Maar niet geschoten is altijd mis en dus riskeerde ik het toch maar om a.d.h.v. enkele foto's aan te tonen dat het slotje te hard spande in mijn iWatch. Tot mijn verbazing kreeg ik vlotjes antwoord waarbij de vriendelijke dame zich vooreerst excuseerde en een nieuw setje zou opsturen. Ze ging het alvorens op te sturen ook persoonlijk eerst even testen op haar eigen iWatch om te zien of daar geen probleem mee was. Enkele dagen later kreeg ik inderdaad een nieuw bandje en paste dit wel perfect. En het bandje met de klemmende aansluiting? Dat hoefde niet eens te worden teruggestuurd (alweer wegens te lage waarde t.o.v. transportkosten voor klant of verkoper)! Ik geef dan ook op alles de maximale score behalve voor "producten". En niet omwille van de keuzes die ze aanbieden en de kwaliteit op zich; maar gewoon doordat er een klein probleem in kwaliteit zich voor deed. Had ik daar een score van 4,5 op kunnen geven deed ik het. Daar kan ik alleen maar blij mee zijn en heb bij deze mijn favoriete webshop voor mijn iWatch accessoires. Nogmaals DANK JE Kristianne ; you're simply THE BEST !

6 jul 2023
WatchbandjesShop.nl vraagt mij om een review te plaatsen voor goederen die het nooit geleverd heeft... Knap... Bestelling zou 10 dagen geleden verzonden zijn, maar ik moet de koerier nog altijd zien verschijnen. Staking bij BPost, beweren ze. Alleen, zelf Belg zijnde, heb ik geen weet van regionale stakingen. Lijkt mij goedkoop excuus. Een refund lijkt mij goed idee...

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

Lijkt op oude bandje , snel in huis, goed zelf te bevestigen, mooie kwaliteit, niet duur, met andere woorden, UITSTEKEND !!!

Top!

Band voor de Garmin S62 . Vlot geleverd, goede prijs en pasvorm, gemakkelijke wisseling met andere bandjes. Kortom: Top!

Betaalbare mooie bandjes.

Ik had een 2e kansje smart watch gekocht zonder bandje, maar voor een mooi prijsje een bijna origineel bandje gevonden.

Praktisch goed

Praktische website, snelle verzending, snel contact. Bandje zelf verkleurt snel, na een dag al, dat valt me tegen.

Snel besteld en goede klantenservice

Duidelijke website. Makkelijk bestellen en betalen. Bij een probleem word je snel geholpen. Fijne klantenservice.

Anderhalve week vertraging

Het bandje is wel goed maar het duurde anderhalve week voordat ik hem had. Zonder update van smartwatchbandjes.
7 apr 2024
Meerdere keren Apple Watch bandjes gekocht bij deze webshop en steeds zeer tevreden.Goede prijs en snel in huis
BD
Ben d.
Alblasserdam
Verkeerde kleur siliconen bandje gestuurd, na een mailtje gestuurd te hebben 2 dagen later de juiste kleur.
Wat langer de tijd nodig om alles op de plek te krijgen. Kwaliteit van het bandje laat ook te wensen over.
Bandje was te dik voor het slotje. Werd direct op mijn review gereageerd. Kreeg nieuw bandje sluit nu wel.
Levering prima, helaas ging het vorige bandje na twee maanden al kapot. Hoop dat deze het langer volhoudt.
Ziet er mooi uit , levering was snel , ik heb hem nog ff weggelegd , ga hem gebruiken met een trouwerij
Vaker besteld. Producten zijn van goede kwaliteit en zijn altijd zoals op de foto's. Snelle verzending.

Heel tevreden

Helaas was de bestelling niet aangekomen. Na contact zonder problemen nieuwe gestuurd. Heel fijn!
Zeer goede service met ruilen bij verkeerde maat van het bandje en snelle reactie klantenservice
Beste ervaring ever, het word niet geleverd door postnl, word gelijk een nieuwe verzonden
30 mrt 2024
Ben erg blij met de bandjes, mooie prijs en zijn helemaal naar wens. Snelle bezorging ook.
Altijd een goede ervaring, vlotte bestelling. Bandjes passen prima en goede kwaliteit.

Goede service! Na een dag was het bandje stuk

Na een dag was het bandje stuk, kort mail contact en ik kreeg een nieuwe opgestuurd :)
De eerste bestelling is niet geleverd Maar heb nú inmiddels mijn bandje Past perfect