FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

13.499 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.764 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023

8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.

Beoordelingen voor FixPart.nl

VP
Vas P.
Kaatsheuvel
8 mei 2023

Oplossing van een probleem en de reactie hierop.

Het bestelde onderdeel werd op tijd bezorgd, maar bij het uitpakken bleek dat het stuk was.Heb gelijk een mail verstuurd om dit te melden. Nu na vijf werkdagen nog geen enkele reactie om dit op te lossen! Dit vind ik zeer slecht!
9 mei 2023
Goedendag, Het spijt me te horen dat het product niet in goede staat is geleverd. Ik kan helaas geen bericht van jou terugvinden. We hebben daarom contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Michèle, Klantenservice FixPart

Geen next day delivery maar second day

Bij bestellen zou het de volgende dag geleverd worden Helaas werd het een dag later waardoor ik pas volgend jaar de wasmachine kan repareren van mijn dochter Als ik dit had geweten dan had ik het onderdeel ergens anders besteld
29 aug 2023
Alleen via internet bereikbaar en daar moet je lang wachten op antwoord. Geven weinig of geen reactie op bestelling. Geen advies op de bestelling je hebt drie vetfilter nodig je krijgt er een voor een verschrikkelijk hoge prijs
3 jun 2023

Slecht.

Bestelling na een week nogsteeds niet ontvangen. PostNL geeft aan het pakket nooit te hebben ontvangen van Fixpart. Maar op het website wordt wel “levertijd van 1 werkdag” aangegeven. Bestel je artikelen liever ergens anders.
7 jun 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je de zending niet hebt ontvangen. Er zijn wat problemen bij de vervoerder waardoor de levering vertraging heeft opgelopen. We doen ons best om het zo snel mogelijk bij je te leveren. Onze excuses voor het ongemak. Michèle, Klantenservice FixPart
15 jun 2023

Wrong product

I order leds for the oven hood, they come in packs of 2, insted i recieved the socket for it and 1 led. I only needed 1 led so it was fine, i wasnt going to wait another 10-15 days to recieve my order. Anyway, wrong product.
16 jun 2023
Good day, I am sorry to hear that you did not receive the correct product. We have contacted you to see what we can do for you. Our apologies for the inconvenience. Michèle, FixPart customer service
Ontbrekende onderdelen in inbouwset vaatwasser. Medewerkers komen niet met een adequate oplossing maar laten je constant heen en weer mailen. Ik geef mijn telefoonnummer met het verzoek mij te bellen maar dat doen ze niet.
23 sep 2023
zeer slechte communicatie telkens weer door andere personen. Geen enkel back-up van mijn verzoek om retourbon te zenden en te helpen bij de oplossing van het feit dat het bestelde onderdeel met transportschade is ontvangen.
6 jun 2023
Ik heb twee bestellingen op de zelfde tijd gedaan een is al een week eerder goed aangekomen maar de koolborstels zijn er nog niet. Fixpart zegt dat t bij PostNL is en post nl zegt dat t aangemeld is maar nog niet ontvangen.
7 nov 2023
Onderdeel niet geleverd en ook niet aanwezig bij pick-up point. Klantenservice slecht bereikbaar en reageren al dagen niet op mails. Nu geen onderdeel, geen geld retour en geen contact. Voor mij zeker geen Fixpart meer
12 okt 2023

Hele slechte klantenservice

Prima webshop met groot assortiment als alles goed gaat. Totdat er iets misgaat en je met de klantenservice te maken krijgt. Het duurt heel erg lang voordat je een reactie krijgt, laat staan voordat het opgelost wordt.
12 okt 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je ontevreden bent over de klantenservice. Ik zie dat er wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Juliette, Klantenservice FixPart
10 sep 2023

Vaatwasser korf

We hebben dus zo'n vaatwasser korf onder besteld, geschikt voor onze BEKO. Jammer dan.... blijkt in de bestelde kort een stangetje niet te zijn gemonteerd, waardoor de bestekbak niet recht blijft staan. Gewoon slecht !!
16 jun 2023
Transport via GLS , waardeloos. Echt dit gaat jullie klanten kosten op lange termijn. Chauffeurs die niet eens aanbellen , vervolgens alleen afhaling mogelijk op meest onmogelijke tijden. Voor mij laatste bestelling.
21 jun 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent over de levering. We nemen het mee en gaan kijken hoe we dit kunnen verbeteren in de toekomst. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Michèle, Klantenservice FixPart
3 kleine onderdelen besteld en betaald en maar 2 geleverd. Verpakking in een doosje wat ook via de brievenbus kon als je het in een envelop had gedaan. 8 mails pntvangen ivm vertraging van de levering via postnl......
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, Op het moment van jouw bestelling hadden we helaas niet alle producten (meer) op voorraad. De producten die we wel op voorraad hadden zijn al naar je verzonden, dus daar hoeft je niet op te wachten. Het andere deel van de bestelling wordt later geleverd. Bram, Klantenservice FixPart
22 nov 2023
Ik had gelezen volgende dag binnen..maar het moest uit Italie komen maar even een tijdelijke droger gekocht anders had ik mijn huis niet meer ingekomen door de was.Het is nu woensdag en afgelopen donderdag besteld...
23 aug 2023
Good morning, I recevied my package yesterday but I received a chip board with the components while I was expecting a part same as in the picture. I would like to return this package so please provide instructions.
15 jul 2023
Onderdeel was verre van OEM kwaliteit. Pasvorm slecht. Heb het zelf aan moeten passen. Origineel had extra versterking welke op dit onderdeel niet zat. Dus verwacht geen lange levensduur. Goedkoop is toch duurkoop.
31 dec 2023

geen complete deur gekregen.

ik heb een vervangende ovendeur besteld, maar heb slechts een " halve" deur gehad. ik moet de scharnieren zelf overzetten en de binnenruit ook zelf overzetten beide zijn gecompliceerde handelingen die moeilijk zijn.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
11 nov 2023
Mbt levertijd en contact zijn het oplichters Bestel bij bedrijven, die ook een telefoonnummer hebben en kijk de review op Google na en niet op deze soort welgemeende nep sites Namelijk hebben ze hier invloed op!!!
6 jun 2023
Produkt nog steeds niet ontvangen is al 10 dagen onderweg wie weet waar staat bij de post nog niet ontvangen op email krijg je geen antwoord en je kan ze ook niet bellen wat een waardeloze tent bestel er nooit meer.
7 jun 2023
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Michèle, Klantenservice FixPart
31 aug 2023
Een mondstuk voor een föhn besteld. Deze past niet op de föhn, terwijl ik nauwkeurig het merk en type van de föhn tijdens het bestelproces heb doorgegeven. Hierover heb ik een mailtje gestuurd. Helaas geen reactie.