koro-shop.nl

260 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden861 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
koro-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 apr 2024
Een zakje was defect (niet doorgeprikt, maar defect van de fabricatie. De rand van de zak aan de zijkant die via hitte methodes in elkaar werd geplaakt, had een deel die open was) waardoor een goed deel van de spul in het pakket tetecht kwam. Omdat dit was niet vsn transport maar van de duidelijke kapotte zak van het begin, ik neem aan dat in de magazijn zagen ze dar de zak lekt, maar ze hebben het zo verstuurd, war helemaal niet netjes is. Omdat de poeder etin ook heel erg fijn gemalen is, bik geringe beweging zat mijn huis onder oranje kleur/poeder die heel moeilijk de verwijderen was, en alleen maar wia wassen met zeep mogelijk was, talloze spullen (incl. de vloerbedeking) een voor een, 2 uur lang. Het is ook niet de eerste keer dat ik dit meemaakt bij deze winkel.
CL
costel l.
den haag

8 jul 2023
we hebben maar de helft van de bestelling geleverd gekregen. Geprobeerd om op de website aan te geven dat bestelling niet compleet was maar dan kom je alleen maar bij retourzending uit. Vervolgens email gestuurd naar algemeen adres. Geen enkele reactie ontvangen. En de bestelstatus geeft aan dat alles geleverd is. Ben benieuwd of we nu wel een reactie krijgen. Ook was er geen telefoonnummer te vinden om contact te krijgen met de klantenservice.

Beoordelingen voor koro-shop.nl

NL
16 okt 2023

Alles bestens

Großartiger Shop mit toffen Produkten. Mag vor allem die Großpackungen und Vollwertprodukte. Lieferung wieder 1A. Danke für alles!
22 jun 2023
Ik heb er geen ervaring mee, omdat het voor een buurvrouw was. Maar zij laat weten dat ze zeer te spreken is over de agar agar
DV
Ditte v.
Hellevoetsluis
20 aug 2023
Fijne webshop,kwaliteit voor een hele schappelijke prijs. Produkten zeer zorgvuldig ingepakt en snel verzonden. Ik ben Fan!
19 okt 2023
Prima producten, ruim assortiment, nelle bezorging en verwerking, alleen jammer dat er altijd wel dingen zijn uitverkocht
EW
Ed W.
Castricum
23 aug 2023
Niet te krijgen in Nederland, zeker niet in deze kwaliteit, en de prijs... die is net zo smakelijk als het product.
MP
Menna P.
Leidschendam
De bestelling is in goede orde aangekomen. Goed verpakt. Geen beschadigingen. Artikelen zijn van goede kwaliteit.
7 sep 2023
Duidelijke communicatie wat betreft bezorging, tijdige levering en in perfecte staat. Helemaal tevreden.
SV
Sylvia v.
Nieuwkoop
31 okt 2023

Kwaliteit staat hier voorop

Bestelde producten werden, goed verpakt, snel geleverd. En laten die producten nu zelf ook super zijn!
21 nov 2023
Deze mensen verkopen producten van goede kwaliteit die gunstig zijn voor een gezonde levensstijl.

Levering Komijn Olie.Zeer duidelijke communicatie

Zeer duidelijke communicatie, en snel geleverd en goed verpakt. Al met al netjes verzorgd.
PN
Polina N.
Laag Soeren

Kwaliteit!

Kwaliteit van producten, milieuvriendelijke verpakkingen, betrouwbaar en snel
26 nov 2023

Aanrader

Goede producten en prijs/kwaliteitsverhouding
9 nov 2023
Goede service en snelle levering. Top product
MP
Menna P.
Leidschendam
Goede kwaliteit. Goed verpakt. Komt op tijd.
SB
Saskia B.
Maasbommel
Ze doen wat beloven
Prima producten!
31 mei 2023
Er waren enkele artikelen beschadigd waarvoor ik een ruime vergoeding heb gekregen, prima service!
NL
7 mei 2023

Alles prima bij deze shop Shop!

Prima producten. Groot assortiment. Alles netjes verpakt en snel geleverd. Ben weer helemaal blij!
26 okt 2023

Bestelling en levering prima

Bestelling gaat makkelijk. Producten zijn prima. Ook vegan mogelijk. Levering gaat ook snel
16 jun 2023

Super winkel !!!

alles top, beste prijzen, groot assortiment, super kwaliteit, ik raad ten zeerste aan 👍🏻