koro-shop.nl

259 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden853 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
koro-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een zakje was defect (niet doorgeprikt, maar defect van de fabricatie. De rand van de zak aan de zijkant die via hitte methodes in elkaar werd geplaakt, had een deel die open was) waardoor een goed deel van de spul in het pakket tetecht kwam. Omdat dit was niet vsn transport maar van de duidelijke kapotte zak van het begin, ik neem aan dat in de magazijn zagen ze dar de zak lekt, maar ze hebben het zo verstuurd, war helemaal niet netjes is. Omdat de poeder etin ook heel erg fijn gemalen is, bik geringe beweging zat mijn huis onder oranje kleur/poeder die heel moeilijk de verwijderen was, en alleen maar wia wassen met zeep mogelijk was, talloze spullen (incl. de vloerbedeking) een voor een, 2 uur lang. Het is ook niet de eerste keer dat ik dit meemaakt bij deze winkel.
CL
costel l.
den haag

8 jul 2023
we hebben maar de helft van de bestelling geleverd gekregen. Geprobeerd om op de website aan te geven dat bestelling niet compleet was maar dan kom je alleen maar bij retourzending uit. Vervolgens email gestuurd naar algemeen adres. Geen enkele reactie ontvangen. En de bestelstatus geeft aan dat alles geleverd is. Ben benieuwd of we nu wel een reactie krijgen. Ook was er geen telefoonnummer te vinden om contact te krijgen met de klantenservice.

Beoordelingen voor koro-shop.nl

EW
Ed W.
Castricum
13 jul 2023
De erwten proteïne stukjes zijn werkelijk TOP-klasse. Je kan het werkelijk bij elke maaltijd toevoegen. Uitstekend product, (bijna) niet te krijgen in Nederland. Maar dat maakt niet uit zorg dat je het op tijd besteld en je hebt het binnen één of twee dagen in huis. TOP KORO-shop, met TOP Product. Daar is geen woord teveel van gezegd.
JK
JAJ K.
Rotterdam
10 nov 2023

Ruim assortiment en degelijke afwikkeling

Voor je het pakket ontvangt wordt je netjes de hoogte gehouden van de stand van zaken. Omdat het vanuit het buitenland wordt verzonden duurt het iets langer (paar dagen) voor je het pakket ontvangt. Bestellingen komen keurig en milieuvriendelijk verpakt binnen. Vaak een (Duitstalig) informatie krantje en kortingsbonnen bijgesloten.
5 okt 2023

Fijn

Mijn bestelling krijg ik toegezonden in 2 pakketten en in eerste instantie ook op 2 verschillende dagen. De reden hiervoor weet ik niet, maar ik vind het natuurlijk geen probleem als ik een dag extra moet wachten om alles in 1x en in 1 doos doos te mogen ontvangen (tenzij het een mega doos is en dus ook onpraktisch).
WB
Wim B.
Apeldoorn
Hele fijne webwinkel! Goede communicatie, je wordt fijn geholpen door de klantenservice mocht er iets misgaan. Klantenservice reageert ook zeer snel en passend. Goede spullen. Nadelen zijn dat de levering soms te lang duurt en dat niet alles altijd op voorraad is, anders 5 sterren!
26 apr 2023

Mooie site + super assortiment

Ten eerste een hele mooie website. Ben daar heel gevoelig voor haha, maar goede foto's en duidelijke informatie verder. Ze hebben een heel leuk assortiment en ook aardig betaalbaar. Levering was redelijk snel ook (van Duitsland naar Nederland). Ik ga hier vaker bestellen!
EW
Ed W.
Castricum
16 jun 2023
Pakketvervoer is natuurlijk een probleem, misschien kijken of de samenwerking beter kan. Alhoewel de vervoerder altijd voor de klant de laatste schakel is in het geheel. Maar over het product, daar zijn wij zeer tevreden over, TOP-PRODUCT van TOP-KORO-SHOP.
MM
M M.
Amsterdam
3 aug 2023
Ik ben hier vaste klant voor mijn groothandelsingrediënten en bespaar zo veel geld. Alles is bovendien van hoge kwaliteit. Wat beter kan: de producten in één zending verzenden, nu komt het vaak in meerdere pakken en etappes en dat lijkt me niet duurzaam.
SL
Sonja L.
Delfzijl

Goede producten

Mooie producten, redelijk snelle levering Wat ik alleen vreemd vond, Ik had drie producten besteld en die werden alledrie apart verzonden. Ik hoefde zelf geen verzendkosten te betalen, maar het lijkt me voor hen duur.
16 nov 2023
Je wordt als klant goed op de hoogte gehouden over je bestelling. De bestelling was ook snel geleverd. Graag had ik even uitleg erbij gehad hoe ik de humus moet maken en de amandelmelk. Vr gr Anneke Riemersma.
MN
Marion N.
Niederlande
28 mei 2023

Prima webshop

Zeer goede producten voor o a. vegans tegen lage prijs. De producten zijn van goede kwaliteit en worden keurig verpakt en snel verzonden, ook uitstekende track and trace, Er is veel keus, uitstekende webshop.
AH
anneke h.
zutphen
6 mei 2023
geweldige site die ik ontdekte, wat een keus en bio producten. de verpakking bij verzending liet te wensen over. genoeg papier op de inhoud maar niet er onder, waardoor doos open was en melkpakken bol stonden.
6 aug 2023

Slechte bezorging DHL

Pakketje van DHL was niet bij mij geleverd terwijl ik de hele dag thuis was. Er stond handtekening vereist maar heb nooit een handtekening gezet. Er staat een krabbeltje wanneer ik op de handtekening klik.
Meestal goed alleen de laatste keer waren er blikken met deuken erin en kwam DHL een dag later dan dat zij hadden aangegeven in een mailbericht. Ik heb Koro ook al geïnformeerd en een foto meegestuurd.

Alles moet beoordeeld

Van de plaatsing van de bestel knoppen op de website tot de 3 clicks tot aankoop was alles een prachtige ervaring. En alles wat je besteld en voor betaald komt geleverd bij de adres die je opgeeft! 🤯
13 mei 2023
Blij met deze webshop. Hier kan ik mijn vegan Chocodrops verkrijgen. Dus ik kan weer mijn vegan baksels maken. Ook gaan deze drops in mijn yoghurt met gepofte quinoa. Koro bedankt weer!!

Fantastisch

Bestellingen worden altijd goed verpakt, daar zouden veel webshops een voorbeeld aan kunnen nemen. Verder ben ik heel blij met het assortiment ook van de Non-food artikelen.
SL
Sonja L.
Delfzijl
10 nov 2023
Snelle levering, goede producten. Wat ik wel gek vind is dat ze ook producten verkopen die al maanden over datum zijn zonder een prijskorting daarop te geven.
MW
6 jun 2023

Super blij met KoRo

Alles wordt goed ingepakt en geleverd. Ook is persoonlijk contact mogelijk en er wordt adequaat gereageerd op e-mails. Ik ben uitermate tevreden.
CB
Carmen B.
T‘waar
16 jun 2023
De producten zijn van goede kwaliteit ,de verpakking is duurzaam.De bestelling duurt wel betje lang 1tot2weken..Tot nu toe een prima bedrijf
JK
Jacques K.
Eindhoven
21 apr 2023
track en trace prima te volgen. Als mogelijkheid er is om ook in de avond te laten bezorgen zou dat in verband met werktijden prettig zijn.