koro-shop.nl

267 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden818 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
koro-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn bestelling was helaas niet wat ik besteld had. De verpakking was beschadigd eb i.p.v. 2 kilo bio kurkuma poeder zat er een zak bio cashuw noten in. Na melding kreeg ik snel antwoord. De kurkuma wordt alsnog bezorgd ( kon ook kiezen tussen retour betaling) De noten kan ik houden. Niet perse 100% tevreden over de levering. Liever had ik mijn bestelde producten direct ontvangen maar de afhandeling ging zonder gedoe 100% goed.

20 mrt 2023
Bestelling was aangeboden bij vervoerder maar de status bij vervoerder veranderde niet. Dan mis ik telefonisch contact mogelijkheden. Na 2 dagen wederom contact opgenomen. Daarna was pakket in beweging, maar wel een fikse vertraging in bezorging. Bij aankomst was een verpakking beschadigd waardoor de Risoni ook uit de verpakking is gekomen. Daarnaast verschillende lasagne bladen gebroken, ondanks de beschermde verpakking. Producten nog niet geprobeerd, zullen ongetwijfeld goed zijn!
IV

Bergen nh
2 nov 2023
9 jun 2023

1 pot kapot tijdens transport

Een pot in de doos was tijdens het transport open gegaan, dus alles was vies geworden. Heb dat doorgegeven en ik kreeg onmiddellijk een nieuwe toegestuurd. Fantastische service en dus ook nog eens razendsnel!
EW
Ed W.
Castricum
13 jul 2023
De erwten proteïne stukjes zijn werkelijk TOP-klasse. Je kan het werkelijk bij elke maaltijd toevoegen. Uitstekend product, (bijna) niet te krijgen in Nederland. Maar dat maakt niet uit zorg dat je het op tijd besteld en je hebt het binnen één of twee dagen in huis. TOP KORO-shop, met TOP Product. Daar is geen woord teveel van gezegd.
5 okt 2023

Fijn

Mijn bestelling krijg ik toegezonden in 2 pakketten en in eerste instantie ook op 2 verschillende dagen. De reden hiervoor weet ik niet, maar ik vind het natuurlijk geen probleem als ik een dag extra moet wachten om alles in 1x en in 1 doos doos te mogen ontvangen (tenzij het een mega doos is en dus ook onpraktisch).
21 mrt 2023
Fantastische webshop met heerlijke verse producten voor elke dag! Past geheel in een gezonde leefstijl en geeft jou die extra boost om door te gaan. Wat super fijn is zijn de grote formaten van de producten zodat je genoeg hebt voor een langere tijd en een betere prijs dan vele supermarkten of kleine natuur winkels.
26 apr 2023

Mooie site + super assortiment

Ten eerste een hele mooie website. Ben daar heel gevoelig voor haha, maar goede foto's en duidelijke informatie verder. Ze hebben een heel leuk assortiment en ook aardig betaalbaar. Levering was redelijk snel ook (van Duitsland naar Nederland). Ik ga hier vaker bestellen!
EW
Ed W.
Castricum
16 jun 2023
Pakketvervoer is natuurlijk een probleem, misschien kijken of de samenwerking beter kan. Alhoewel de vervoerder altijd voor de klant de laatste schakel is in het geheel. Maar over het product, daar zijn wij zeer tevreden over, TOP-PRODUCT van TOP-KORO-SHOP.
MM
M M.
Amsterdam
3 aug 2023
Ik ben hier vaste klant voor mijn groothandelsingrediënten en bespaar zo veel geld. Alles is bovendien van hoge kwaliteit. Wat beter kan: de producten in één zending verzenden, nu komt het vaak in meerdere pakken en etappes en dat lijkt me niet duurzaam.
29 mrt 2023
Ze hebben een ruime keuze aan producten, alles wat ik tot nu toe heb besteld, is van hoge kwaliteit, met een gunstige prijs. Ze hebben ook producten die in Nederland niet te krijgen zijn, zoals lupinekoffie. Bovendien wordt er altijd snel geleverd!
MN
Marion N.
Niederlande
28 mei 2023

Prima webshop

Zeer goede producten voor o a. vegans tegen lage prijs. De producten zijn van goede kwaliteit en worden keurig verpakt en snel verzonden, ook uitstekende track and trace, Er is veel keus, uitstekende webshop.
AH
anneke h.
zutphen
6 mei 2023
geweldige site die ik ontdekte, wat een keus en bio producten. de verpakking bij verzending liet te wensen over. genoeg papier op de inhoud maar niet er onder, waardoor doos open was en melkpakken bol stonden.
6 aug 2023

Slechte bezorging DHL

Pakketje van DHL was niet bij mij geleverd terwijl ik de hele dag thuis was. Er stond handtekening vereist maar heb nooit een handtekening gezet. Er staat een krabbeltje wanneer ik op de handtekening klik.
7 aug 2023
Meestal goed alleen de laatste keer waren er blikken met deuken erin en kwam DHL een dag later dan dat zij hadden aangegeven in een mailbericht. Ik heb Koro ook al geïnformeerd en een foto meegestuurd.
29 mrt 2023
Snelle levering, goede producten uit ervaring en ook vriendelijke snelle schade afhandeling bij een keer toch een transport schade, ondanks zorgvuldige verpakking. Verpakking zonder plastic.
13 mei 2023
Blij met deze webshop. Hier kan ik mijn vegan Chocodrops verkrijgen. Dus ik kan weer mijn vegan baksels maken. Ook gaan deze drops in mijn yoghurt met gepofte quinoa. Koro bedankt weer!!
19 mrt 2023
Product is goed, de website is zéér traag en de levering is ook aan de trage kant, maargoed het product komt schijnbaar uit Duitsland dus dat zie ik even door de vingers.
MW
6 jun 2023

Super blij met KoRo

Alles wordt goed ingepakt en geleverd. Ook is persoonlijk contact mogelijk en er wordt adequaat gereageerd op e-mails. Ik ben uitermate tevreden.
CB
Carmen B.
T‘waar
16 jun 2023
De producten zijn van goede kwaliteit ,de verpakking is duurzaam.De bestelling duurt wel betje lang 1tot2weken..Tot nu toe een prima bedrijf